Mies pissaa lavuaariin ja säästää vettä.
Wc-pönttö tuhlaa kuusi litraa puhdasta vettä huuhtelussa.
Mies pissaa lavuaariin ja avaa kraanan hetkeksi. Ei kulu kuin alle litra puhdasta vettä.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Kusisen mulkun voi ottaa makkarissa suuhun, mutta jos mulkusta on tullut kusi lavuaariin ja se on huuhdottu, niin lavuaari on käyttökelvoton.
Naisen logiikkaa.
Näimpä, ja eikö jotku sitä kakkostaki...
Sen wc:n voi jättää vetämättäkin pikku-hädällä käydessä, joten säästö merkittävämpi kuin tuossa "muka säästö-jipossa pissitään laariin hahahah ja säästän".
En kyllä itse jätä ikinä vetämättä wc:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin meilläkin kun tuli putkiremontissa vesimittari.
Säästyy paljon vettä ja rahaa.Oksettavaa. Olispa kiva pestä pikkupyykkiä kusisessa lavuaarissa...
No kusisiahan ne pikkupyykitkin on. Meillä on pesty myös lasten kakkapyllyt siinä...
Käyn aina naapurissa-, työpaikalla- tai muualla paskalla jotta oma pönttö ja vedenkulutus säästyy. Kuseskelen lavuaariin-, suihkuun- ja joskus myös tuntemattomien kenkiin ihan vain nähdäkseni ilmeen mikä syntyy, kun lämmin ja märkä henkäys valtaa pukijan jalan. Yhdynnän jälkeen pyyhin heppini rakastajattareni Marimekon verhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä silmät aukeaa mitenkä saastaisia te tyypit olette. Kotona kustaan nurkkiin ja potat pestään tiskikoneessa. Hyi hele. Ilmanko on koko ajan jengi sairaana jossain oksennustaudissa, kuumeessa tai ripulissa. Yökötys! Sitten sama porukka käpälöi kaikki mahdolliset hedelmät ja tomaatit kaupassa. Hyy.
No virtsahan on ihan puhdasta. Ei pöpöjä ollenkaan.
Ilmankos joidenkin kodeissa haisee kuin jossain ikean vessassa, kun on kuset pitkin suihkunurkkia, seiniä ja altaita. Toki istutaan ilman vaatteita siinä kangassohvallakin, niin perseenhajun aromi täydentää hajujen harmoniaa ja lasten paskavaippojen pesusta tympeä haju tarttuu vaatteisiinkiin, kun pestään pikaohjelmilla alhaisissa lämpötiloissa.
Mun mielestä tuo on vain järkevää.
Onneksi tuli reilusti tänne eteläänkin lunta. Kahmin pari ämpäriä lunta täyteen ja kannan sisälle. Odottelen että sulavat ja sitten riittää kipattavaa vessareissun jälkeen pönttöön. Ei tarvii vetästä pönttöä, vesilasku ei paisu ja kaukolämpö hoitaa lumen sulattamisen. Tällä ollaan menty jo monta talvea ja lompsa kiittää! Ja kyllä muuten näkyy veden tasauslaskussa ja tämä motivoi jatkamaan.
Miksette käy pihalla tarpeillanne? Tulis paljon säästöä.
Juu, meillä harjataan hampaat ykköshädällä ja kakkoshädästä saa hyviä pihvejä uppopaistamalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä silmät aukeaa mitenkä saastaisia te tyypit olette. Kotona kustaan nurkkiin ja potat pestään tiskikoneessa. Hyi hele. Ilmanko on koko ajan jengi sairaana jossain oksennustaudissa, kuumeessa tai ripulissa. Yökötys! Sitten sama porukka käpälöi kaikki mahdolliset hedelmät ja tomaatit kaupassa. Hyy.
Mistä ihmeestä vedit johtopäätöksen, että lavuaariin pissaaminen on sama asia kuin nurkkiin kuseminen?
Oikeasti en ihan ymmärrä, mikä tuossa on niin kauheaa, kun järjellä ajattelee. Tämä vastustus ja yököttely on vain opittu reaktio, koska kyse on epätavallisesta asiasta. Jos minä esimerkiksi istutan ulkona kukkia multaan tai putsaan viemäreitä, minä pesen ne kädet sen jälkeen siinä ihan samassa lavuaarissa. Miksi se ei ällötä ketään?
Vierailija kirjoitti:
Koska se on epämukavaa ja vie enemmän aikaa.
Vessanpönttö on tarkoitettu ku semiseen ja kakkaamiseen, onko selvä.
Säästäkää muusta turhasta, ei tästä.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun kerrostalossa neloskerroksessa. Helpompi vain lorottaa parvekkeelta alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä vedit johtopäätöksen, että lavuaariin pissaaminen on sama asia kuin nurkkiin kuseminen?
Oikeasti en ihan ymmärrä, mikä tuossa on niin kauheaa, kun järjellä ajattelee. Tämä vastustus ja yököttely on vain opittu reaktio, koska kyse on epätavallisesta asiasta. Jos minä esimerkiksi istutan ulkona kukkia multaan tai putsaan viemäreitä, minä pesen ne kädet sen jälkeen siinä ihan samassa lavuaarissa. Miksi se ei ällötä ketään?
Tuolla joku kertoo kusevansa suihkuun ja moni komppaa. Luuletko, ettei se kusi sieltä roisku pitkin pesuhuonetta ja imeydy mm. saumoihin? Siinä missä eläinten kuseksinnat haisee nurkissa, niin kyllä ne ihmistenkin kuset pinttyy pinnoille haisemaan. Monilla on vielä niitä eläimiä, mutta eivät itse enää haista kusen polttamilla nenillään mikä lemu siellä kotona on.
Minä pissaan tyhjiin limupulloihin. Ei tarvitse pitää isoa taukoa peleistä, ja säästää toki vettä. 0.5 litran pullo yleensä juuri sopiva yhteen pissaan. Jos suuri hätä käytän 1.5 litran pulloa. Koneen lähistöllä on varmaan 500 litraa pissaa.
Vierailija kirjoitti:
Sen wc:n voi jättää vetämättäkin pikku-hädällä käydessä, joten säästö merkittävämpi kuin tuossa "muka säästö-jipossa pissitään laariin hahahah ja säästän".
En kyllä itse jätä ikinä vetämättä wc:tä.
Ainakin tuollaisella Arabian pytyllä missä on se nostettava nuppi pystyy päästämään pienen lirauksen vettä pönttöön kun varovasti vähän kohottaa sitä nuppia eikä vetäise kokonaan ylös.
Vierailija kirjoitti:
Virtsa syövyttää posliinipinnoitteen.
Posliinin pinnoite on lasia ja lasi ei vaurioidu ammoniakilla. Itse käytän ikkunoiden puhdistamiseen ammoniakkipitoista lasinpesunestettä ja ei ole nekään syöpyneet 20-vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Kusisen mulkun voi ottaa makkarissa suuhun, mutta jos mulkusta on tullut kusi lavuaariin ja se on huuhdottu, niin lavuaari on käyttökelvoton.
Naisen logiikkaa.
Meillä nainen haluaa, että se ei ole liian pesty ja tykkää siitä miehekkäästä suolaisesta mausta. Tämä ei ollut mikään vitsi. Tästä huolimatta pyrin yleensä pesemään ja vieroksun hänen mielihalujaan.
Osa vastauksista näkyy menevän pelleilyn puolelle.
Jalkojen peseminen ja pissaaminen lavuaariin ei ole mitään provoamista vaan ihan normaalia.