Mies pissaa lavuaariin ja säästää vettä.
Wc-pönttö tuhlaa kuusi litraa puhdasta vettä huuhtelussa.
Mies pissaa lavuaariin ja avaa kraanan hetkeksi. Ei kulu kuin alle litra puhdasta vettä.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni pissaa tiskialtaaseen, tulee pesua odottavat astiat huuhdeltua samalla, eikä kulu vettä.
Minä pesen tiskialtaassa jalat yksi kerrallaan, se täytyy kyllä olla silloin tyhjä.
M56
Pisuaari olisi kätevä mutta kyllä lavuaarikin kelpaa.
Meillä vauva pissaa ja toisinaan paskantaakin lavuaariin pyllyn pesun yhteydessä, mutta ei siinä kyllä vettä säästy :D Mies kussut vain kännissä lavuaariin ja senkin teki ravintolassa.
Kyllä silmät aukeaa mitenkä saastaisia te tyypit olette. Kotona kustaan nurkkiin ja potat pestään tiskikoneessa. Hyi hele. Ilmanko on koko ajan jengi sairaana jossain oksennustaudissa, kuumeessa tai ripulissa. Yökötys! Sitten sama porukka käpälöi kaikki mahdolliset hedelmät ja tomaatit kaupassa. Hyy.
Käyn aina kauppakeskuksessa inva-wc:ssä ja kusen siellä lavuaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni pissaa tiskialtaaseen, tulee pesua odottavat astiat huuhdeltua samalla, eikä kulu vettä.
Minä pesen tiskialtaassa jalat yksi kerrallaan, se täytyy kyllä olla silloin tyhjä.
M56
Eihän sulta sitten kulu vettä ollenkaan, jos allas on tyhjä. Miksi muuten "peset" jalat yksi kerrallaan? Helpommalla pääset kun "peset" molemmat jalat samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä porasin reiän seinään ja laitoin sinne putken ja ruuvasin kusilaarin seinään. Nyt virtsa menee suoraan naapurin wc seinään. Kun se aikanaan tekee remontin, luulee että pönttö on vuotanut ja joutuu maksamaan viulut.
Sähän oot fiksu! Minä ja mieheni teemme tarpeemme ämpäriin ja kun jompi kumpi käy naapurin luona kahvilla niin samalla viedään salaa ämpäri mukana ja heitetään ne naapurin vessanpönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin meilläkin kun tuli putkiremontissa vesimittari.
Säästyy paljon vettä ja rahaa.Oksettavaa. Olispa kiva pestä pikkupyykkiä kusisessa lavuaarissa...
Hyi hemmetti!
On se hyvä että on säästäväinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästyy paljon vettä ja rahaa.Oksettavaa. Olispa kiva pestä pikkupyykkiä kusisessa lavuaarissa...
Avaisit sen tulpan ensin
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan ole pettämässä sua.
Mistä AP tietää vaikka käy kusemassa myös salarakastajan lavuaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56Eihän sulta sitten kulu vettä ollenkaan, jos allas on tyhjä. Miksi muuten "peset" jalat yksi kerrallaan? Helpommalla pääset kun "peset" molemmat jalat samanaikaisesti.
Tyhjä astioista tietenkin, jaa että miksi yksi kerrallaan, mietihän vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kai te säästätte myös pesuvedet
Siitähän voi vaikka keittää kahvitkin vielä...
Järkevintä on kusta päältä täytettävään pyykinpesukoneeseen, se tyhjenee ja puhdistuu sitten itsestään pyykkiä pestessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs paskaisia kestovaippoja pesukoneessa?
Samassa koneessa sitten eri tai jopa samaan aikaan muita vaatteita.
Virtsa on sentään melko steriili neste, toisin kuin uloste.
Hahaa! Mä en olekaan ainoa joka tätä tekee!!!
Kusisen mulkun voi ottaa makkarissa suuhun, mutta jos mulkusta on tullut kusi lavuaariin ja se on huuhdottu, niin lavuaari on käyttökelvoton.
Naisen logiikkaa.
Samalla kun pesee kädet, niin vesi huuhtoo virtsan.