Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sovinismia: "kunnon naisia ei ole enää vapaana?"

Vierailija
03.01.2021 |

Kysyn siis naisilta. Oon seurustellut kohta neljä kuukautta ja tuo kommentti oli kuin pommi muutenkin aika konservatiivisen miehen suusta. Mitä tuo tarkoittaa? Hän siis kommentoi kuulemma yleisellä tasolla, mutta en vaan silti ymmärrä.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole halunnut harrastaa seksiäkään kohta viikkoon, koska tuo on vesittänyt tunnelmaa. Mies ei edes tajua miksi olen ärsyyntynyt, vaikka olen selittänyt.

Vierailija
2/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se valitettavasti. A() mies yleistää kaikki maiset, eikä näe heitä yksilöinä B) mies kokee itse olevansa pileutettu arvioimaan, kuka nainen on kunnollinen ja kuka ei C) miehellä on eri kriteerit eli kaksoisstandardit miehille/ itselleen ja toisaalta naisille. Mies ei varmaankaan siis itse määrittele itseään ei-kunnolliseksi silloin, kun hän on sinkkuna.

Valitan, sinulla on sovinisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tuota yksinään sovinismin näkisi, enemmän vähän sellaisena yksinkertaisena junttina kommenttina.

Vierailija
4/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se valitettavasti. A() mies yleistää kaikki maiset, eikä näe heitä yksilöinä B) mies kokee itse olevansa pileutettu arvioimaan, kuka nainen on kunnollinen ja kuka ei C) miehellä on eri kriteerit eli kaksoisstandardit miehille/ itselleen ja toisaalta naisille. Mies ei varmaankaan siis itse määrittele itseään ei-kunnolliseksi silloin, kun hän on sinkkuna.

Totta. Tää pilasi kaiken. Hän tuomitsi jopa mielestään "yliseksuaalisia" (?) naisia ja myöhemmin väitti vain vitsailleensa, kun ärsyynnyin. Tää tuli aivan puskista.

Vierailija
5/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sovinismia.

Vierailija
6/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon miehiä ei ole enää vapaana.

Vierailija
7/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole mielipide siinä missä muutkin.

Vierailija
8/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin huolestunut siitä, että mies on käynyt läpi kaikki varatut ja vapaat naiset. Aikamoiselta häntäheikiltä vaikuttaa.

Vierailija
9/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seurustelemme niin ainakin ihmettelisin miksi sitä kiinnostaa muut naiset ja miksi ne on hänelle jokin massa. Mikä minä sitten sille olisin? Neljä kuukautta sitten huono nainen?

Vierailija
10/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt tuon sanojalta, että mitä se hänen mielestään tarkoittaa, niin luultavasti et saa minkäänlaista vastausta. Tuo on vain tyhjänpäiväinen sanonta.

Vierailija
11/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu miten mies määrittelee "kunnon" naisen ja siitä miten nainen määrittelee "kunnon" miehen. Molemmissa on neitsyitä tai irtosuhteita harrastamattomia vapaina, mutta riittääkö se ylsin tekemään kenestäkään "kunnollista" ?

Vierailija
12/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sovinismia.

Miten niin ei ole? Onhan tuo tosi hämmentävä mielipide. Varsinkin, jos naisia tuomitaan heidän seksuaalisuutensa vuoksi.

Vierailija
13/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se heidän naismääritelmänsä on sitä sovinismia ja menneen haikailua. He haikailevat amerikkalaista 50-lukulaista keskiluokkaista kotirouvaa ja unohtavat täysin että Suomessa naiset ovat aina tehneet töitä. Heidän haikailemaansa kunnon nainen ei siis perustu todellisuuteen vaan he kaipaat äitihahmoa kumppanikseen. Minust se on merkki uusavuttomuudesta.

Vierailija
14/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin, että mies käy salaa lukemassa tätä palstaa.

Vierailija
15/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies parkaa, kun päätynyt yhteen ihmisen kanssa, joka jaksaa tuollaisestakin pahoittaa mielensä. Voi hyvänen aika sentään.

Vierailija
16/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu miten mies määrittelee "kunnon" naisen ja siitä miten nainen määrittelee "kunnon" miehen. Molemmissa on neitsyitä tai irtosuhteita harrastamattomia vapaina, mutta riittääkö se ylsin tekemään kenestäkään "kunnollista" ?

Miten seksin harrastaminen tai sen harrastamattomuus liittyy kunnollisuuteen? :D kunnollisuus liittyy empatiaan ja suvaitsevaisuuteen, ei alapään toimintaan.

Vierailija
17/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tää pilasi kaiken. Hän tuomitsi jopa mielestään "yliseksuaalisia" (?) naisia ja myöhemmin väitti vain vitsailleensa, kun ärsyynnyin. Tää tuli aivan puskista.

Onko henkilö itse kunnollinen jos määrittää toisen kunnollisuuden seksuaalisen aktiivisuuden kautta? Neitsyt sarjamurharinainen on kunnollinen kun vain on pitänyt jalkansa ristissä?

Kaikilla on toki oikeus asettaa omat määritelmänsä omalle ja toisten kunnollisuudella ja kelpuuttaa vain itselleen kunnollinen kumppani. Se määrittely ei vaan aina ole objektiivista.

Vaatia saa vaikka kuuta taivaalta, mutta onko itse sen arvoinen? Jos vaatii liikaa niin pitää olla myös valmis jäämään yksin. Jos se on ok, niin ei valitettavaa.

Vierailija
18/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole halunnut harrastaa seksiäkään kohta viikkoon, koska tuo on vesittänyt tunnelmaa. Mies ei edes tajua miksi olen ärsyyntynyt, vaikka olen selittänyt.

Voitko selittää meillekin?

Vierailija
19/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten seksin harrastaminen tai sen harrastamattomuus liittyy kunnollisuuteen? :D kunnollisuus liittyy empatiaan ja suvaitsevaisuuteen, ei alapään toimintaan.

Jotkut arvottavat asian seksillä ja toiset toisilla asioilla.

Vierailija
20/54 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sovinismia mitenkään päin koska hänen mielestään on olemassa kunnon naisia, kaikki vaan varattuna.

Sovinisti pitäisi kaikkia naisia huonompina.

Miksi te jotkut olette niin hiton herkästi loukkaantuvia? Joka asiasta kitisette. Elämä on kivempaa kun on vähän rennompi asenne eikä ole valmiina loukkaantumaan kaikesta.

Se on huonon itsetunnon merkki jos pitää varmuuden vuoksi loukkaantua ettei vaan jää mitään "vääryyttä" huomaamatta.

T. Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi