Mikähän ihme siinä on, aina kun kiharran hiuksia, nii joka kerta alkaa sataa lunta!
Sitten kun menet ulos, niiin ei mee ku pari minuuttia, nii kiharat pois! :(
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Osta lentolippu Dubaihin. Mene hotellihuoneeseen kiharra hiuksesi ja mene ulos. Sataako lunta?
Kyllä, myös silloin. Se oli se kysymyskin, että mikähän ihme tämä on.
Maailma ei halua sinun olevan kaunis ikinä
Vierailija kirjoitti:
Osta lentolippu Dubaihin. Mene hotellihuoneeseen kiharra hiuksesi ja mene ulos. Sataako lunta?
Mut oikeasti, kuka menee Dubaihin? Prostituoidut ynnä muut moraalittomat.
Ole kiltti, äläkä enää kiharra hiuksiasi, ainakaan Helsingissä päin.
Jännä kun täälläkin sataa lunta niin heti tietää että siellä kiharretaan hiuksia. Pyytäisin että keskiviikkona pitäytyisit kihartamasta aamupäivällä kun pitää ajaa Kokkolaan ja lumisade vaikka onkin kaunista ja ihanaa niin heti hermostuttaa minua kun ajan.
Oletko huomannut että tapahtuisi mitään sääilmiöitä jos lakkaat kynsiäsi, esim alkaako tuulla? Tulemista voidaan tarvita vaikka kalstuksessa niin sekin on hyödyllinen taito, toki lumisade paljon mukavampi
Kiharra ne hiuksesi joka päivä seuraavien kahden kuukauden ajan.
Toivoo Talviprinsessa
Ai. Minulla taas käy niin, että aina kun suutun, sähköverkkoon tulee jänniteheitto.
:D hitto näit vastauksii 😅😅 nyt kyl naurattaa mut sillo ei ku kirjoitin tänne :D
En kyl oikeesti ymmärrä, sanoin viel miehellekin aamulla enne ku aloin kihartaa hiuksii, et iha sata varmana alkaa sataa lunta ku alan kihartaa, no niinhän taas kävi! Jälleen kerran taas. Hitusen ärsytti.
Kannaisiko kokeilla jotain hilseshampoota?
Juhannuksena et kyllä sitten kiharra mitään.
Mulle kävi yhteen aikaan jatkuvasti niin, että kassakone meni jumiin, kun olin menossa maksamaan. Monta kertaa eri kaupoissa. Mikähän juttu tämäkin oli. Voiko enää mennä sattuman piikkiin?
Meissä joissakin on jotain taikaa. Yleensä alkaa sataa, kun olen saanut levitettyä pyykit ulos kuivumaan.
tapahtuuko tämä myös esim. heinäkuussa :O
Itselläni hiukset kiharuivat eilen itsestään ja sitten alkoi sataa lunta 🤭
Jotkut hiihtokeskukset varmasti maksaisivat sinulle hyvät rahat.
Pitäiskö kokeilla? :D Vois kokeilla tota mielakkaa ekana :D
Vierailija kirjoitti:
tapahtuuko tämä myös esim. heinäkuussa :O
en ole vielä kokeillut kun nyt vasta olen alkanut opettelemaan kunnolla kihartamista :D
Älä kiharra enää ikinä hiuksiasi.