Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomen poisto, auttakaa epätoivoista!

Tuliluomi
03.01.2021 |

Minulle on kasvanut kirkkaanpunainen, verisuoniluomi-pallura niinkin näkyvälle paikalle, kuin otsaan. Se on hiusrajassa juuri hiusten puolella, mutta värinsä ja kokonsa takia kuin huomio-lamppu.

Missä pääsen tämän poistattamaan niin, ettei vaarana ole hiusten lopullinen katoaminen hiusrajasta siinä samalla? Voiko verisuoniluomi poistaa laserilla?

Olen käynyt näyttämässä tätä jo tk:ssa ja nämä eivät muuta kuin kohauttaneet olkapäitään. En haluaisi maksaa maltaita siitä, että käyn näyttämässä tätä ihotautilääkärillä ja nämä sanovatkin sen olevan plastiikkakirurgin heiniä. Voiko plastiikkakirurgille varata suoraan ajan luomenpoistoon? Haluan tästä eroon ja kertakäynnillä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi varata suoraan plastiikkakirurgille. Jotkuthan antaa myös arvion ennakkoon kun lähettää luomesta kuvan.

Vierailija
2/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nuorena poistanut luomia kasvoista laserin avulla. Toimii kyllä. Alkuun jää pienet ruvet joita ei kannata repiä ja tilalle jää vaalea jälki. Kyllä kannatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatin luomen yksityisellä eikä maksanut maltaita, ei ollut plastikkakirurgi vaan korva nenä ja kurkkutautien lääkäri ja hyvää jälkeä teki.

Vierailija
4/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa otettiin kasvoluomet kaapimalla.

Vierailija
5/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nuorena poistanut luomia kasvoista laserin avulla. Toimii kyllä. Alkuun jää pienet ruvet joita ei kannata repiä ja tilalle jää vaalea jälki. Kyllä kannatti.

Olivatko ns "normaaleja" luomia? Laser houkuttaisi (oletan että ei muodostuisi niin isoa arpea), mutta oma luomeni on niin rajun oloinen ja ulkoneva punainen pallo, että epäilen että saako ne tällaista laserilla poistettua! Selvitän kyllä vaihtoehdot, jahka vaan oikealle ammattilaiselle pääsen... Luomia on muutenkin melko reilusti, joten tekisi mieli samalla poistattaa useampikin. Missä kävit poistattamassa?

Vierailija
6/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista verisuoniluomea pysty välttämättä poistamaan ollenkaan, suosittelen menemään suoraan plastiikkakigurgin vastaanotolle. Ja ihan oikein että terveyskeskuksessa ei poisteta, verovaroin ei kosmeettisia toimenpiteitä pidäkkään tehdä.

Vierailija
7/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosairaala Kamppi.

Vierailija
8/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Pulssissa aikoinaan poistamassa. Sain puudutetta kasvoihin ja sitten ottivat.

Vierailija
9/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nyt ihan kunnon lekurilta. Nämä on vaan luulo-, kuulo- ja huuhaa-puheita täällä.

Vierailija
10/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakaan ei tk:ssa poistettu kasvoista mitään luomia. Kasvoista luomet poistaa aina plastiikkakirurgi.

Vierailija
11/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvillä olevista paikoista luomet poistaa plastiikkakirurgi. Muualla olevat luomet voi poistaa myös esim. yleislääkäri.

Vierailija
12/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lasertilkassa. Arpi jäi joten ei ainakaan sinne.

Vierailija
13/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luomen poisti korvan läheltä poskesta yleislääkäri (veitsellä) ja teki kyllä älyttömän ison arven. Ehdottomasti plastiikkakirurgille menen seuraavalla kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme