Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun olen minussa ei ole muuta "vikaa" kuin pitkäaikaistyöttömyys. Minulle kelpaisi samanlainen nainen kuin itse olen, mutta he eivät kelpuuta minua.

Vierailija
03.01.2021 |

Olen ns. elämäntapatyötön 34v mies, mutta en ole lainkaan työttömän stereotyyppi. Kaikki aina olettavat minun olevan töissä, ja hämmästyvät kun kerron että olen ollut paperilla työtön jo yli 10 vuotta.
Hankin lisäansioita harrastuksillani 500-1000e kuussa tukien päälle.

Minulla on suomalaista keskiarvoa uudempi auto jonka olen ostanut käteisellä. Olen järkevä rahankäyttäjä, ja tulen toimeen pienellä rahalla. Minulla on huomattavan isot säästöt tilanteeni huomioiden, ja olen tehnyt eräänlaisia sijoituksiakin.
Juon erittäin harvoin, enkä ole ikinä polttanut. Harrastan urheilua, musiikkia, vapaaehtoistoimintaa ja erilaisia pelejä (virtuaalisesti ja ihan livenäkin).

Olen myös muuna muassa komea (muidenkin kuin omasta mielestäni), pitkä, lihaksikas, mukava, huumorintajuinen, lapseton, luotettava, uskollinen, hyvin varusteltu, siisti ja päihteetön.

Minulle kelpaisi mainioisti nainen joka on myös pitkäaikaistyötön, mutta jolla on muuten asiat kunnossa.
Ongelma tuleekin siinä, että sellaiset naiset eivät kelpuuta minua seurustelusuhteeseen...Joudun tinkimään valtavasti noista muista hyvistä ominaisuuksista joita minulta itseltäni löytyy.
Seksiin lyhyt -tai pitkäaikaisesti kyllä tunnun kelpaavan lähes kaikille naisille johon tutustun...

Mistä voisin löytää naisen, jonka ainoa "vika" olisi työttömyys, ja joka myös hyväksyisi miehen työttömyyden?

Kommentit (285)

Vierailija
21/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500-1000 e/kk marjojen poiminnalla? Ympäri vuoden? Ehkä ne naiset pelkää että tilantees muuttuu, jos jäät kiinni.

Marjojen poiminta on vain yksi esimerkki.

ap

Vierailija
22/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjastamalla voi saada aika merkittäviä verottomia lisätuloja - myös työttömänä kunhan vain on työmarkkinoiden käytettävissä.   Viime vuonna käpyjen keräilyllä pääsi todella poikkeuksellisen hyviin ansoihin, tosin vain Pohjois-Suomessa.  Parhaimpina käpyvuosina voi päästä noin 7000 euron verottomaan kuukausituloon.  Mutta se työ on rankkaa ja vähenemässä, koska käpyjen keräily tehdään nykyään viljelymuotoisena nostureilla kasvavista puista.  Metsässä kasvaa paljon ilmaista rahaa, marjoja ja sieniä.  Näille on toimivat markkinat mm. nettiryhmien kautta. 

No se tästä maatalousosuudesta.

Itse olen alkava yrittäjä.  Yritys tuottaa edelleen tappiota, ja olen hemmetin köyhä, työvoimatoimiston mielestä työtön.  Naiset pitävät minua kuitenkin kelvollisena ja kelpuuttavat suhteeseen - jostain syystä.  Toisaalta tapailen vain fiksuja naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot joka viikko täällä samaa asiaa kitisemässä. Usko jo ettei se siitä muuksi muutu. Oma on valintasi, elä sen kanssa.

Mielestäni ihan asiallisesti kysyin että mistä voisi löytää pitkäaikaistyöttömiä naisia, joilla olisi muuten kuitenkin asiat kunnossa.

ap

Elättäjänsä sängystä toosa levällään ammottaen.

Vierailija
24/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet onnistunut välttelemään töitä, eikö tule karenssia? Oletko välillä kuitenkin ollut töissä?

Vierailija
25/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät, kauniit, urheilulliset, toimeliaat ja mieleltään vakaat naiset eivät jättäydy pitkäaikaistyöttömiksi. Eivätkä muuten yleensä miehetkään. Siksi et löydä kuvittelemaasi tasoa vastaavaa naista. Kohtaa elämän realiteetit ja mene töihin.

Vierailija
26/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet onnistunut välttelemään töitä, eikö tule karenssia? Oletko välillä kuitenkin ollut töissä?

En ole ollut töissä, mutta yhdellä 3 viikon työnhakukurssilla olen ollut...Kyllä niitä pystyy vältellä, jos on tarpeeksi fiksu.

ap

Vierailija
27/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät, kauniit, urheilulliset, toimeliaat ja mieleltään vakaat naiset eivät jättäydy pitkäaikaistyöttömiksi. Eivätkä muuten yleensä miehetkään. Siksi et löydä kuvittelemaasi tasoa vastaavaa naista. Kohtaa elämän realiteetit ja mene töihin.

Naiset menettivät korona-aikana työpaikkoja enemmän kuin miehet, koska heitä useimmin suojatyöpaikkoihin palkataan.

Vierailija
28/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä, mutta teen vielä lisäksi hommia, joista saan lisätuloja. Oli työtön tai ei, niin fiksuahan tuo ainoastaan on.

Vierailija
29/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi ap ei saa naista ei liity mitenkään työttömyyteen, vaan hänen persoonaansa. Henkilö joka päivästä toiseen vuodesta toiseen tekee näitä samanlaisia naisviha-aloituksia palstalle, ei ole terve.

Vierailija
30/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjastuksella ja sienestykesllä voi tienata enemmän kuin mainitut 500-1000 euroa/kk. Usea tienaavat 2000 euroa/kk ilman veroja. Kausi on pitkä, noin puoli vuotta.   Kerroin aikaisemmin uskomattomat, mutta todelliset luvut käpyjen keräilystä.

Mutta Ap voisi olla kevytyrittäjä.  Pidät luonnosta  Ala tekemään pikkuhommia vaikka kiinteisöhoidon parissa.  Laittelet ihmisten pihoja ja teet pientä kotipalveluhommaa.  Pidät työn niin pienenä, että se on "vähäistä".   

Näin saatkin yrittäjästatuksen!  Sitäpaitsi naiset tykkäävät tuollaisesta luontoihmisesta joka tekee töitä käsillään.  Ja silti voisit tavoitella työtöntä naista.  Ehkä saisit siitä "työkaverinkin".

Vierailija
31/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ethän sinä saisi tienata tuollaisia summia tukien päälle. Eli teet pimeästi hommia huijaamalla työkkäriä.

Olisiko sitten parempi istua sohvalla tekemättä mitään...Mieluummin minä esim. kesällä lähden marjastamaan.

Summat ovat kuitenkin verrattain pieniä.

ap

Ei sinne kotiin tarvitse jäädä kökkimään, voisitko mennä esim. töihin..?

Ei niihin oikeisiin töihin niin vain "mennä" minun taustallani. Rekrytoija ei tunne minua, vaan hän tekee päätelmät papereistani ja historiastani.

Lisäksi menneiden kokemuksien takia luulen, että sovellun huonosti ns. kellokorttihommiin.

On huomattavasti helpompaa lähteä sinne marja -tai sienimetsään ja saada siitä ylimääräistä, kuin "mennä töihin"

ap

Esim. lähihoitajista on pulaa ja koulutukseen pääsee helposti.

Vierailija
32/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absurdia sanoa että ainoa huono puolesi on pitkäaikaistyöttömyys ja vähän ajan päästä kuitenkin sanoa että oikeastaan työnteko ei sovellu sinulle. On siinä jo ongelmaa kerrakseen ettei kykene ottamaan elämästä sellaista vastuuta että pystyisi elättämään itsensä, et todellakaan ole saalis.

Vierailija
33/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi ap ei saa naista ei liity mitenkään työttömyyteen, vaan hänen persoonaansa. Henkilö joka päivästä toiseen vuodesta toiseen tekee näitä samanlaisia naisviha-aloituksia palstalle, ei ole terve.

Mutta miesvih'a-aloituksia tekevä Nainen on.

(m i e s v i h a on kielletty sana, naisviha ei.......)

Vierailija
34/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap niin täynnä omakehua, että kyllä sussa taitaa olla muutakin vikaa kuin se työttömyys...

Vierailija
35/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella pitkään työttömänä olleelle on elämän hallintaan liittyviä ongelmia eli AP tuskin löydät ketään.

Vierailija
36/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absurdia sanoa että ainoa huono puolesi on pitkäaikaistyöttömyys ja vähän ajan päästä kuitenkin sanoa että oikeastaan työnteko ei sovellu sinulle. On siinä jo ongelmaa kerrakseen ettei kykene ottamaan elämästä sellaista vastuuta että pystyisi elättämään itsensä, et todellakaan ole saalis.

Tämä kaikille kotiäideille, jotka eivät miehensä kanssa halua/pysty vaihtamaan paikkoja.

Vierailija
37/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjastamalla voi saada aika merkittäviä verottomia lisätuloja - myös työttömänä kunhan vain on työmarkkinoiden käytettävissä.   Viime vuonna käpyjen keräilyllä pääsi todella poikkeuksellisen hyviin ansoihin, tosin vain Pohjois-Suomessa.  Parhaimpina käpyvuosina voi päästä noin 7000 euron verottomaan kuukausituloon.  Mutta se työ on rankkaa ja vähenemässä, koska käpyjen keräily tehdään nykyään viljelymuotoisena nostureilla kasvavista puista.  Metsässä kasvaa paljon ilmaista rahaa, marjoja ja sieniä.  Näille on toimivat markkinat mm. nettiryhmien kautta. 

No se tästä maatalousosuudesta.

Itse olen alkava yrittäjä.  Yritys tuottaa edelleen tappiota, ja olen hemmetin köyhä, työvoimatoimiston mielestä työtön.  Naiset pitävät minua kuitenkin kelvollisena ja kelpuuttavat suhteeseen - jostain syystä.  Toisaalta tapailen vain fiksuja naisia.

Nostureilla kasvavia puita? Kuinka monta nosturia tarvitaan, että se homma kannattaa? Eikö ne ole kalliita?

Vierailija
38/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian narsistinen ja sitoutumiskyvytön aitoon parisuhteeseen. Sinussa ei ole mitään erityisen rakastettavaa, joten kelpaat panokaveriksi niin kauan kuin olet kyhössäsi, muuhun et.

Vierailija
39/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ethän sinä saisi tienata tuollaisia summia tukien päälle. Eli teet pimeästi hommia huijaamalla työkkäriä.

Olisiko sitten parempi istua sohvalla tekemättä mitään...Mieluummin minä esim. kesällä lähden marjastamaan.

Summat ovat kuitenkin verrattain pieniä.

ap

Nuo summat mitä tienaat kuukausittain pimeästi, on enemmän kuin monella jää käteen. Olet vapaamatkustaja ja hyväksikäyttäjä tässä yhteiskunnassa. Aika moraalitonta. Valtaosalla ihmisistä on rehelliset arvot ja hieman erilainen moraalikäsitys kuin sinulla. En kunnioittaisi sinua edes ystävänä.

Vierailija
40/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman matalapalkkaisena miehenä, jolla on kaikki ominaisuudet selvästi yli tavallisen miehen.

Tuntuu että tuo työni määrittää 95% "markkina-arvostani"

Ne naiset jotka minusta kiinostuvat, ovat ulkoisesti kuin toiselta planeetalta.

Pääasia että käyt töissä! Mua etoo tommoset aloittajan kaltaiset luuserit, jotka vielä kehtaa tunnustaa olevansa elämäntapatyöttömiä. Yäk! Jos on terve ja työkykyinen, varmasti olis jotain hommia löytänyt vaikka väliaikaisesti. Mun siskonpojat on opiskeluaikana olleet töissä satamassa apulaisina, lunta poistamassa krs-talojen katoilta, vartijana (kävivät tietysti kurssin) ja toinen sukulaispoika muuttomiehenä hanttihommissa.  En voi sietää tukien varassa eläviä pummeja, jos työkykyisiä ovat (en tarkoita sairaita siis!).