Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri pelaa koko ajan ja se v. tun meteli!!!!!!
Huutaa ja peliäänet täysillä.
Aikuinen mies kyseessä helvetti 😦😒
Sori :( Pakko kirota itekseen kun jos kiroo siel pelis ni saa bannit.
Yläkerrassa lapsi hyppelee iloisesti.
Alakerrasta kuuluu välillä etäistä yksinpuhelua. Siellä taitaa isännällä olla vielä etäpalaveri käynnissä.
Rynnäkkökiväärin papatusta. Santahaminasta.
Lapsen synttäreitä juhlittu aamupäivästä asti. Vieraita laukannut ees ja taas. Laulua, kovaäänistä puhetta, lasten riehuntaa ja eksoottista musaa
Seinänaapuri vasta lämmittelee vetämällä huonekaluja ympäri huusholliaan. Kympin uutisten jälkeen on raivokarjaisuaivastusten aika, sitten alkaa vasaroiminen.
Perkeleenmoista töminää ja huutoa, kun lapset taas yläkerrassa ”leikkii”.
Vierailija kirjoitti:
Miten te siedätte tällaista?
Huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Pakko. Jos valittaa, niin saa haistattelut ja "muuta mettään jos et kestä elämisen ääniä", vaikka häiriötekijä olisi 18h vuorokaudessa vasaroiva naapuri, haukkuva koira tai ympyrää juokseva lapsi. Ei omassa kotonaan saa olla kotirauhaa ja jos sitä haluaa, on valittava ruikuttaja ääniyliherkkä.
Otin lomaa kauhukennelin naapurista. Nyt kuuluu, kun valtameren mainingit osuvat rantaan. Välillä kuuluu veneen kunnostuksen ääniä., painepesuri, hitsausta. Tässä on satama-alue. Luulen, että joku arvaa näistä äänistä, missä suomalaisille tutussa rantalomakohteessa ja jopa missä hotellissa olen?
Naapurin nainen laulaa aariaa. Harrastaa kai oopperalaulua, kun kuuluu lähes joka päivä tuota kimeää sopraanoa sieltä. Vessassa kuuluu erityisen hyvin ja selkeästi, hauska istua sonnalla siellä kun on taustamusiikki viihdykkeenä.
Ei mitään. Talo on täysin hiljainen.
Lähin naapuri asuu 300m päässä.
Yläpuolen asunnon diabeettinen läski tömisteli taas vaihteeksi vessaan, edellisestä kerrasta olikin jo mennyt viisi minuuttia
Naapuri taitaa leipoa. Kuuluu sähkövatkaimen ääni. Nyt kuuluu lisäksi lasten komentamista ja joku hyppii. Yhdestä naapurista ei kuulu koskaan mitään. Ilmeisesti asuu yksin. Itse tyyneys, kun tulee joskus vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko. Jos valittaa, niin saa haistattelut ja "muuta mettään jos et kestä elämisen ääniä", vaikka häiriötekijä olisi 18h vuorokaudessa vasaroiva naapuri, haukkuva koira tai ympyrää juokseva lapsi. Ei omassa kotonaan saa olla kotirauhaa ja jos sitä haluaa, on valittava ruikuttaja ääniyliherkkä.
Jos naapuri metelöi 18h, täytyy itse metelöidä ne loput 6h. Ehkä se naapurikin viikon tai parin jälkeen myöntää, että olis ehkä tosiaan kiva joskus nukkuakin.
Naapurirapun juopolla mummolla(?) on taas juoppoystävät koolla ja nostalgiakimara meneillään.
I don't like reggae
NO NO!
I love it
EEH!
I don't like reggae
NO!
I love it
EEH!