Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Ällöttäviä sexi ääniä heti aamusta
Ei mitään 4- vuotta vanhas rivitalos on huono äänieristys ,joten Kyllä kuuluu naapurista ääniä Silloin kun Häntä Käy Joku katsomas Kuuluu iso ääni kailotus ulko- ovea hänen asuntoon sa paiskitaan kovaa että , mulla seinät tärisee muuten Tämä yksinäinen Iäkäs henkilö on hiljainen mutta jos häntä käy kotikäynnil tulee katsomaan että kun ryskyttää tämän ulko- ovea Isoon ääneen kailottavat , ja minä kuulen heidän puheensa En kyllä halua kuulla mitä Kotikäynnil oleva Asiakaspalvelija sanoo, että No NIin otappa se Ruoka! Siellä on Pakkasta! Puetaan sinulle ! Toppatakki!
Joo huonon ääniertyksen vuoksi kyllä kuulen ääniä mutta, Ulkoa päin tulevat äänet kyllä enemmän häiritsee, joku nuori mies kaverien kans autostereoita täysil huudattaa mulla asunnon seinät ja ikkuna tärisee.
Muutaman kymmenen metrin päässä on liikekeskus sinne tuodaan rahtia öisin tai joskus aamuyöstä, kuuluu selkeästi" BRUNN BRUN" Kun rekka peruuttaa.
Jos vielä susi tai Ilves liikkuu öisin ja päättävät ruveta uliseen tai äriseen niiden ääni kuuluu kammottavalta ei kyllä nukuta yölä.
Eivätkä nämä arastele liikkua taajamis siis vain öisin liikkuvat myös päivisin mutta harvemmin liikkuvat kumpikin samaan aikaan susi liikkuu yksinään tai 3- 5 suden laumas , eli Asuinpaikkakunnal jossa asun saattaa Keskustassa kävellä löntystää susi tai susia , sekä Ilves juosta jolkottavan ja lähistölle jäädä saalista käyttöön jäniksiä, rusakko ja niitä kyllä on liiaksi asti .
Eli jos naapurista ei kuulu ääniä melua niin ulkoa päin kyllä kuuluu kun on huono ääni eristys.
Nyt on hiljaista. Rivarissa maalla. Yhden asunnon päässä asuu rouva, joka noin kerran kuussa saa jonkun kohtauksen ja apinan raivolla siivoaa. Tömistää kantapäillä, kuuluu runkoäänenä varmaan läpi talon. Onneksi vain kerran kuukaudessa 🤣.
Aiemmin seinän takana asui nuoripari, jotka luukuttivat musaa niin kovalla, että ikenissä tuntui jytke. Kun siitä huomautin, niin pikkurouva vaan hihitteli, että heillä kuunnellaan musiikkia nupit kaakossa. Minulla ei ole mitään musiikkia vastaan, mutta se basson jumputus 😳🙄. Onneksi muuttivat pois ja nyt yksinäinen nuorimies on niin hiljainen, ettei tiedä onko kotona vai ei. Samoin toisella puolella poikamies asuu hissukseen, joskus takapihalta kuuluu puhetta, kun on kavereidensa kanssa tupakalla.
Vierailija kirjoitti:
No ei onneks! Ruumishuone tai kappeli naapuritontilla!
No sehän on hyvä, kun naapuritkaan eivät kärsi tuosta huutamisestasi.
Kuuluu seinän takaa juoppojen örvellystä ja tappelua . Asun kerrostalossa. Jossain hurisee kuivausrumpu, sekä hissin ääniä.
Aivan tajuton bassonjytke ja sitä on jatkunut joka päivä 3 vuotta. Usein myös diskantit toistuu niin selvään, että kännykässä biisiäppi (ShaZam) tunnistaaa mitä ne soittaa. Toisen ikä on 81v. ja toinen 84v.
En oikeen hennois sanoo, kun ne on muuten oikeen ihania ihmisiä. Leipoo pullaa, niin aina tuovat lämpimäisiä jne. Tiedän syynkin miksi ne soittaa kovaa. Ne ei itse kuule kunnolla ja niille pitää HUUTAA.
Viimeksin kahvilta sieltä tullessa oikeen sattui kurkkuun, kun olin huutanut 2 tuntia, että ne kuulee.
Ne sai lapsenlapsen entisen viritinvahvistimen ja 150 cm. korkeet kajarit ja nyt siitä kärsii koko kööri niiden ympärillä.
Päivällä äänet saa kuulua, tiedetään. Mutta, pitäis saada valita itse mitä biisiä kuuntelee ja koska.
Miten tällainen tilanne hanskataan, muuten kuin muuttamalla loppuelämäksi mökille tai muualle?
Nyt kuulunut 15 min jotain musa jympytystä. En tiedä mistä kohtaa taloa toi kuuluu asuntooni. Bassot vaan pelittää iltaa kohden.
En ole kuullut neljään vuoteen mitään, mutta tänään kuulin kun naapurin mies huusi. Asuu siis pariskunta naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut neljään vuoteen mitään, mutta tänään kuulin kun naapurin mies huusi. Asuu siis pariskunta naapurissa.
Sori
Jopa pieruja ällöttävämpiä ääniä ovat naapureiden panoäänet. Saa aivan raivon partaalle.
Seinässä paukkuu niin kuin vasaralla naputeltaisiin ja nainen ulisee.
Jos tarkkaan kuuntelen niin kuuluu huopatossun suhinaa.
Alapuolella manneilla sukuriita, yläpuolella itämainen rukoushetki laululla, vasemmalla narkkarit valvovat jo kolmatta päivää, oikealta tulvii tuntematon mausteidenkatku ja kolmioon on pakkautunut ainakin 11 ihmistä värikkäissä kaavuissaan.
T: Itisläinen
Yläkerran läski pariskunta tappelee rahasta ja siitä, että mies pelaa ja juo. Kaikki kuuluu liesituulettimen kautta kuin puhuisivat vieressä. En halua kuunnella, mutta kuulen kokatessani.
Peräkammarinpoika ja äitee tappelevat kun äijä vaan pelaa eikä tee mitään.
Kuuluu aivan selvästi jopa pieremisäänet heiltä.
Kantapäillä tai puujaloilla kulkevat tietenkin.
Naapurista kuuluu eläkkeellä olevan ökertäjän mölinää. Juopposeurueineen lähtee tuosta ennen kesää tavalla tai toisella.
Erittäin voimakasta kantapääkävelyä naapuriasunnossa.Meinaan joskus kysyä, eikö olisi mukavampaa lenkkeillä ulkona luonnossa.Kerrostalo.676
Eipä yhtikäs mittään.