Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Vierailija kirjoitti:
Erittäin voimakasta kantapääkävelyä naapuriasunnossa.Meinaan joskus kysyä, eikö olisi mukavampaa lenkkeillä ulkona luonnossa.Kerrostalo.676
Samanlainen asuu mun yläkerrassa eikä käy ulkona ollenkaan.
en ymmärrä
Naapurista kuuluu semmoista huminaa joka lahtee suihkusta ja vasaran pauketta portaiden kävelyä.
Mun naapuri pelaa koko ajan ja se v. tun meteli!!!!!!
Huutaa ja peliäänet täysillä.
Aikuinen mies kyseessä helvetti 😦😒
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri pelaa koko ajan ja se v. tun meteli!!!!!!
Huutaa ja peliäänet täysillä.
Aikuinen mies kyseessä helvetti 😦😒
Itse et ilmeisesti sitten ole aikuinen, kun et voi käydä pyytämässä tätä pelaamaan hiljempaa tai jopa hankkimaan kuulokkeita?
Naapurista kuuluu kaikki, ihan kuin oltaisiin samassa asunnosa, kuuluu sanasta sanaan mitä naapurit juttelevat, kuuluu kun ne nauravat jollekin typerälle jutulle, kuuluu kun käyvät vessassa ja kaikki mitä siellä tekevät, kuuluu kun laittavat ruokaa, tiskaavat, siivoavat, jne. Eipä tarvitse muuta viihdettä, kun joutuu pakkoseuraamaan naapureiden elämää.
Ei kuulu mitään. Ainot äänet ovat autojen hiljainen hurina ja patteri kohisee.
Naapurin hippi kuuntelee konemusiikkia saatanan kovaa ja koko rappukäytävä haisee itämaisille suitsukkeille. Deezerin mukaan nyt soi Huopatossu Mononen.
Perustuslain suomia oikeuksia ei väitteillä oteta pois. Hallitus rikkoo nürenbergin rikostuomioistuimen 10 kohdan kieltoa. Lääketieteelliset toimet vaativat aina yksilön suostumuksen ja koskee niin maskeja, testejä kuin rokotuksia. Ne jotka rikkovat, pääsevät varmasti vastuuseen. Esimiehen laitonta käskyä toimeenpannessa, on itse rikosoikeudellisessa vastuussa. Virkamiehenä siis miettisin tarkoin tekojani!!!
Eipä kuulu mittään....toivottavasti ovat hengissä
Hetki sitten aivastettiin seinäni takana.
Rymy Eetu kirjoitti:
Minä taas toivon, että makaisivat kuolleina ja muumioituneina hiljaa asunnoissaan vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Naapurista kuuluu kaikki, ihan kuin oltaisiin samassa asunnosa, kuuluu sanasta sanaan mitä naapurit juttelevat, kuuluu kun ne nauravat jollekin typerälle jutulle, kuuluu kun käyvät vessassa ja kaikki mitä siellä tekevät, kuuluu kun laittavat ruokaa, tiskaavat, siivoavat, jne. Eipä tarvitse muuta viihdettä, kun joutuu pakkoseuraamaan naapureiden elämää.
Mistä päättelet että nauravat typerälle jutulle?
Kuulostaa että sulla on vain negatiivinen asenne tähän asemaanne jossa joudutte ja teidän täytyy kuunnella lähistön ääniä.
Suomessa on aika kova väite, jos väittää toista tyhjännaurajaksi. Itse kutsuisin pihaan katsomaan että kuka se on oikein tyhjännauraja.
Että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Mykistin telkkarin eikä siltikään kuulu muuta kuin omien lasten tuhinat. Ajattelin katsoa vanhoja Lost sarjan jaksoja dvdltä.
No kun kaikki mykistivät.
Vierailija kirjoitti:
Rymy Eetu kirjoitti:
Minä taas toivon, että makaisivat kuolleina ja muumioituneina hiljaa asunnoissaan vuosikausia.
Nyt selvis miksi noita muumioita löytyy kk ja vuosien päästä. Mikähän on enkka?
Vierailija kirjoitti:
Alapuolella manneilla sukuriita, yläpuolella itämainen rukoushetki laululla, vasemmalla narkkarit valvovat jo kolmatta päivää, oikealta tulvii tuntematon mausteidenkatku ja kolmioon on pakkautunut ainakin 11 ihmistä värikkäissä kaavuissaan.
T: Itisläinen
Täytyy sanoa, että eipä oo enää Itistä ikävä.. 8 vuotta ihme kyllä jaksoin siellä asua. Hermot kyllä meni.
Naapurista ei kuulu mitään mutta naapurihuoneesta kyllä. Mies puhuu kovalla äänellä etäkokouksissa aamusta iltaan.
Välillä jotain pientä töminää vain yhdestä seinänaapurista, jossa asuu vanha nainen. Muut taitaa olla töissä, kun on niin hiljaista.
Laittakaa radioo päälle ja potkikaa pattereita.
Jos ei auta niin öappu tai suotaan isännöisijälle.
Miten te kestätte tollasta per seilyä???!
Erityisesti jos jatkuvasti kuuluu ääniä tai myöhään jopa yöllä niin huh huh!