Miksi naisia on Tinderissä vähemmän?
Ollaan oltu miehen kanssa niin kauan yhdessä, ettei ole kokemusta Tinderistä tai edes nettideittailusta.
Mies just luki jostain, että miehiä on Tinderissä kolme kertaa enemmän. Osaatteko kertoa mistä se johtuu? Oletettavasti naiset kaipaavat yhä paljon parisuhteita, mutta jostain syystä eivät yhtä usein halua Tinderiin.
Kommentit (88)
Naiset löytävät seuraa muualtakin kuin sieltä. Itselläni ei ole ollut ainuttakaan seuranhakuilmoa ikinä missään.
Koska sinne ei uskalla mennä, siellä on seksirikollisia Tampereella ja Helsingissä
Naisia on aina ollut kaikissa seuranhakupalveluissa vähemmän. Toisaalta miehillä on ihan biologisesti suurempi tarve pariutua, ja naiset romantikkoina eivät usko parin hakemiseen vaan siihen, että arjessa yhtäkkiä huomaa että se vuosia vierellä ollut kiva kaveri onkin se oikea, kuten kaikessa romanttisessa viihteessä käy.
Eikö tinder ole pikapanon hakuun tarkoitettu sovellus pikemmin kuin seurustelukumppanin hakuun tarkoitettu deittisovellus? Luulen, että naisia parisuhde kiinnostaa satunnaisseksiä enemmän
Oon kohta kolme viikkoa ollut tinderissä. Mätsejä on tullu n. reilu kymmenen .Siihen olen ollut ihan tyytyväinen ,kun ikää on jo 43v. Tämä viestittely onkin sitten ihan uskomaton seinä. Naiset ei ikinä aloita kirjoittelua. Eikä aloita seuraavina päivinäkään. Vaikka olisi jo viestitelty. Sekin on käsittämätöntä vaikka tulisi mätsi . Ei vastata mitään aloitus viestiin. Joidenkin kanssa huokuu ylimielisyys jo ensimmäisissä viesteissä. Olenkin lopettanut ne keskustelut aika pian. Keskustelun ylläpitämiseksi perusasioihin kuuluu kysymykset. Naiset ei niitäkään hirveesti esitä. Jotkut ei yhtäkään.Olen lukenut monesti ,että naiset valittaa miesten keskustelu taidottomuudesta tinderissä. Ei heidänkään taidoissa minun kokemukseni mukaan kehumista ole ollut.( 1/10 )yhden naisen kanssa olen pystynyt keskusteleen normaalisti. Se loppui ikävä kyllä yhteen kynnys kysymykseen. Toivotettiin asiallisesti onnee toisillemme parin löytämiseen.Juttelin yhden n.20 vuotta minua nuoremman miehen kans, yllätyin kun hänen kokemukset oli identtiset . Vaikka käsittääkseni hänen ulkonäkönsä on naisten mieleen. Hän oli n. 3kk tinderissä. Yhden ulkomaalaisen kanssa pääsi treffeille asti. Olivat sitten yhdessä jonkin aikaa. Naisille on ilmeisesti niin paljon tarjontaa ,että nousee pisu päähän🤔
Vierailija kirjoitti:
Oon kohta kolme viikkoa ollut tinderissä. Mätsejä on tullu n. reilu kymmenen .Siihen olen ollut ihan tyytyväinen ,kun ikää on jo 43v. Tämä viestittely onkin sitten ihan uskomaton seinä. Naiset ei ikinä aloita kirjoittelua. Eikä aloita seuraavina päivinäkään. Vaikka olisi jo viestitelty. Sekin on käsittämätöntä vaikka tulisi mätsi . Ei vastata mitään aloitus viestiin. Joidenkin kanssa huokuu ylimielisyys jo ensimmäisissä viesteissä. Olenkin lopettanut ne keskustelut aika pian. Keskustelun ylläpitämiseksi perusasioihin kuuluu kysymykset. Naiset ei niitäkään hirveesti esitä. Jotkut ei yhtäkään.Olen lukenut monesti ,että naiset valittaa miesten keskustelu taidottomuudesta tinderissä. Ei heidänkään taidoissa minun kokemukseni mukaan kehumista ole ollut.( 1/10 )yhden naisen kanssa olen pystynyt keskusteleen normaalisti. Se loppui ikävä kyllä yhteen kynnys kysymykseen. Toivotettiin asiallisesti onnee toisillemme parin löytämiseen.Juttelin yhden
Sinun kokemuksesi vastaa 99% miehen kokemusta missä tahansa deittisovelluksessa.
Naiset matchailee vain egoboostin takia, ei heillä ole tarkoituksena tutustua tavismiehiin vaan korkeintaan niihin mallin näköisiin pitkiin lääkärijuristeihin.
Älä ikinä aliarvioi naisten nirsouden tasoa.
Naiset ei ole yhtä epätoivoisia kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on aina ollut kaikissa seuranhakupalveluissa vähemmän. Toisaalta miehillä on ihan biologisesti suurempi tarve pariutua, ja naiset romantikkoina eivät usko parin hakemiseen vaan siihen, että arjessa yhtäkkiä huomaa että se vuosia vierellä ollut kiva kaveri onkin se oikea, kuten kaikessa romanttisessa viihteessä käy.
Tämä, nettideittipalvelut on about epäromanttisin ja epäluonnollisin paikka tavata ikinä. Siksi inhoankin niitä. (Ja samaan aikaan mietin pitääkö ottaa käyttöön viimeinen oljenkorsi ja ladata Tinder 😅 -->Tuskin, sillä swaippailuperiaate on outo. Itse ihastun miehessä luonteeseen, ulkonäkö on vasta kakkonen) n32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, nettideittipalvelut on about epäromanttisin ja epäluonnollisin paikka tavata ikinä. Siksi inhoankin niitä. (Ja samaan aikaan mietin pitääkö ottaa käyttöön viimeinen oljenkorsi ja ladata Tinder 😅 -->Tuskin, sillä swaippailuperiaate on outo. Itse ihastun miehessä luonteeseen, ulkonäkö on vasta kakkonen) n32
Miksi mainitsit vain tinderin?
Deittisovelluksia on myös bumble/hinge/facebook dating/okcupid
Vierailija kirjoitti:
Oon kohta kolme viikkoa ollut tinderissä. Mätsejä on tullu n. reilu kymmenen .Siihen olen ollut ihan tyytyväinen ,kun ikää on jo 43v. Tämä viestittely onkin sitten ihan uskomaton seinä. Naiset ei ikinä aloita kirjoittelua. Eikä aloita seuraavina päivinäkään. Vaikka olisi jo viestitelty. Sekin on käsittämätöntä vaikka tulisi mätsi . Ei vastata mitään aloitus viestiin. Joidenkin kanssa huokuu ylimielisyys jo ensimmäisissä viesteissä. Olenkin lopettanut ne keskustelut aika pian. Keskustelun ylläpitämiseksi perusasioihin kuuluu kysymykset. Naiset ei niitäkään hirveesti esitä. Jotkut ei yhtäkään.Olen lukenut monesti ,että naiset valittaa miesten keskustelu taidottomuudesta tinderissä. Ei heidänkään taidoissa minun kokemukseni mukaan kehumista ole ollut.( 1/10 )yhden naisen kanssa olen pystynyt keskusteleen normaalisti. Se loppui ikävä kyllä yhteen kynnys kysymykseen. Toivotettiin asiallisesti onnee toisillemme parin löytämiseen.Juttelin yhden
Niillä sun 10 mätsillä on itsellään kullakin kolminkertainen määrä mätsejä ja siellä joukossa muutama aktiivinen viestittelijä. Miksi nainen tekisi avauskusymyksen, kun kerran löytyy viljalti miehiä tekemään niitä.
Koska siellä tulee seksuaalisesti ahdistelluksi eli joutuu rikoksen uhriksi 95% tapauksista kun saa mätsin ja suuri osa bioistakin on seksuaailsesti väkivaltaisia tai väkivaltaisia
Parisuhteissao lemattomista ihmisistä pieni osa on suhteellisen normaaleja, mutta varsinkin miehistä iso osa vaarallisia psykoja, jotka ovat mädättäneet mielensä väkivaltaisella ja seksuaaliseti väkivaltaisella sisällöllä
Sinkkumiehet ympäri maailmaa joukkor aiskaavat eläimiä. Siis eläimiä. Kuoliaaksi.
Sinä parisuhdenaisena otat sen verran vastaan tuota miehen "luontoa" ettet ehkä edes tunnista sitä erilaiseksi omastasi, mutta sinkkunaisena polarisaatio on aika raju. Oma elämäni on siistiä, hygienistä, eikä pidä sisällään perversioita ja väkivaltaa. 90% sinkkumiehistä edustaa minulle tästä syystä katuroskaa, joka haluaa lähinnä r aiskata tai käyttää minua seksuaalisesti hyväkseen
Ja luulen, että aika moni parisuhdenainenkin päätyisi ajattelemaan näin, jos saisi etäisyyttä mieheen. Kun mies on itsen välittömässä läheisyydessä, energiat sekoittuvat, eikä nainen erota omaansa miehen energiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mainitsit vain tinderin?
Deittisovelluksia on myös bumble/hinge/facebook dating/okcupid
Tänks, en mä tiedä noista. Siis oon kuullut mutta ei noissa uusien sovelluksien tulovirrassa pysy enää perässä. Ja toisaalta, millä todennäköisyydellä se paras match on enää samassa sovelluksessa edes kun niitäkin on jo tuhat. Mut kiitti, otin screenshotin noista, sitten kun pahin epätoivo iskee :D n32
Vierailija kirjoitti:
Eikö tinder ole pikapanon hakuun tarkoitettu sovellus pikemmin kuin seurustelukumppanin hakuun tarkoitettu deittisovellus? Luulen, että naisia parisuhde kiinnostaa satunnaisseksiä enemmän
Tinder on parinmuodostussovllus. Se että psykopaattiset miehet yrittävät thdä siitä panosovellus grinderiä, ei tarkoita sitä, että sovllus olisi sitä varten. Miehet yrittävät tehdä joka ikisestä paikasta kadusta keskustelufoorumiin heidän panosovelluksensa - tämä tosin tapahtuu vain heidän omassa päässään, ilman että naiset ovat siinä mukana
Tinderin säännöissä kielletään seksuaalinen sisältö. Eli jokainen bio, joka sisältää seksuaalista sisältöä, on sääntöjen vastainen. Seksualisointi viesteissä on rikos: seksuaalista ahdistelua. Tuollaisen valheen sepittäminen, että tinder on pikapanosovellus, johtaa vain siihen että naiset pakenevat r aiskareita ja r aiskarit eivät tiedä tekevänsä väärää, koska uskovat pippeli pitkällä ja pimppa silmässä kiiluen valhetta. Mutta syyllistyvät siis käyttöehtorikkeeseen JA rikosoikeudelliseen rikokseen...
Ei oo kokemuksia paljoakaan, mutta kuvittelisin että naiset muuttuu vaativimmaksi kun vientiä on. Mitä enemmän miehet tarjoaa itseään naisille sitä enemmän naiset valkkailee. Miesten strategia tinderissä laittaa tykkäystä kaikille ja tätä metodia itekkin käytin.
Ei jaksa sitä hommaa. Jos ei tuu miestä irl niin ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset löytävät seuraa muualtakin kuin sieltä. Itselläni ei ole ollut ainuttakaan seuranhakuilmoa ikinä missään.
Naisten on helpompi löytää seuraa reaalimaailmassa, koska miehet tekevät iskemisyritykset. Naisen tarvitsee vain olla näytillä siellä missä miehiä on. Tinderistä löytyy rumat naiset, joita miehet ei lähesty, ja ne miehet, jotka eivät uskalla lähestyä naisia, koska ovat rumia.
Vierailija kirjoitti:
Pisu päähän? Olen tullut viimeisen 10 vuoden sisällä r aiskatuksi kolmen eri miehen toimesta ja edelleen 99 %miehistä rikkoo välittömästi seksuaailrikoslainsäädäntöä, kun pääsee kahden kesken naisen kanssa samaan tilaan tai viestiyhteyteen (alkaa seks.ahdistelu). Jotkut tekevät sen jopa avoimesti ja julkisesti toisten seurassa
Vain täysi hullu nainen laittaa mitään eforttia siihen, että pääsee hyväksikäytettäväksi ja pahoinpideltäväksi "suhteeseen" jonkun 50/50 miehen kanssa. Jos tämä on "pisupisyyttä" niin sitten olen ihan mielelläni "pisupää" ja pidän edelleen riman miehille sillä tasolla, että jos he etsivät lähinnä seuraa perversioihinsa, saavat alkaa r aiskailemaan toisiaan ja vaikka niitä yhteishuoltajuuslapsiaan, joista sentään jollain tasolla huolehtivat ja joutuvat seuraamaan rikostensa ja muiden tekostensa seurauksia
"Miksi nainen tekisi avauskysymyksen, kun kerran löytyy viljalti miehiä tekemään niitä?"
Siksi, että kyseinen mies kiinnostaa?
Siellä paljon myös varattuja miehiä. Varattuja naisia ehkä vähemmän?