Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin kanssa radiohiljaisuutta kohta 2kk

Vierailija
02.01.2021 |

Huomasin, että minä tein aina aloitteen viesteillä. Pidin marraskuussa taukoa kun katsoin, ottaako kaverini yhteyttä. Ei ottanut. Tarkistin joulukuussa, onko hän kunnossa. Olisi pitänyt heti tavata häntä ja loukkaantui, kun en hypännyt heti tapaamaan häntä. Selitin, etten koronan aikaan muutenkaan aio riskeerata käyttämällä julkisia. Siitä on nyt lähes kuukausi.
Minulla on mennyt kiinnostus ja olen huomannut viihtyväni mainiosti yksin.
Annanko vain olla?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Radiohiljaisuus?

Mitä se oikein on? Mistä tuo sanonta on tullut?

Jonnet ei tiedä ;) Hiljaisuus radiopuhelimessa ennen ratsiaa, jotta vältetään varoittamasta konnia, jos konnat ovat samoilla linjoilla kuuntelemassa.

No on muissakin yhteyksissä käytetty.

Ensimmäisenä tulee mieleen sotatoimissa määrätty kielto olla käyttämättä radiolähettimiä, ettei vihollinen saa toimista vihiä.

Vierailija
22/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin, kun aloin olla se, joka aina laittoi viestiä, eikä se toinen osapuoli, että "ei tupata, jos ei tykätä", hiipuneet ovat ne kaverisuhteet, joissa olin se aktiivisempi yhteydenottaja. Vain jyvät ovat jääneet akanoista, mutta he ovatkin sitten niitä ihmisiä, jotka osaavat myös vuorostaan ottaa yhteyttä, eikä se jää toisen varaan se yhteydenpito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totesin, kun aloin olla se, joka aina laittoi viestiä, eikä se toinen osapuoli, että "ei tupata, jos ei tykätä", hiipuneet ovat ne kaverisuhteet, joissa olin se aktiivisempi yhteydenottaja. Vain jyvät ovat jääneet akanoista, mutta he ovatkin sitten niitä ihmisiä, jotka osaavat myös vuorostaan ottaa yhteyttä, eikä se jää toisen varaan se yhteydenpito.

Oletko kertonut heille syyn?

Vierailija
24/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla kun hänkin antaa olla.

Vierailija
25/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä on sanaseppoja viljelemässä kielikukkasia.

Vierailija
26/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Ei hän halua tekemisissä, mutta ei kehtaa sitä suoraankaan sanoa. No nyt asia tuli sinulle selväksi näin. 

Vierailija
27/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä peli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan