Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin kanssa radiohiljaisuutta kohta 2kk

Vierailija
02.01.2021 |

Huomasin, että minä tein aina aloitteen viesteillä. Pidin marraskuussa taukoa kun katsoin, ottaako kaverini yhteyttä. Ei ottanut. Tarkistin joulukuussa, onko hän kunnossa. Olisi pitänyt heti tavata häntä ja loukkaantui, kun en hypännyt heti tapaamaan häntä. Selitin, etten koronan aikaan muutenkaan aio riskeerata käyttämällä julkisia. Siitä on nyt lähes kuukausi.
Minulla on mennyt kiinnostus ja olen huomannut viihtyväni mainiosti yksin.
Annanko vain olla?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiohiljaisuus?

Mitä se oikein on? Mistä tuo sanonta on tullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, mulla samanlainen kaveri josta ei kuulu mitään jos en itse ole yhteyksissä. Ei toivoteltu edes hyviä jouluja.

Vierailija
4/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiohiljaisuus?

Jonnet ei tiedä ;) Hiljaisuus radiopuhelimessa ennen ratsiaa, jotta vältetään varoittamasta konnia, jos konnat ovat samoilla linjoilla kuuntelemassa.

Vierailija
5/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vinkistä vaari.

Vierailija
6/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiljaisuutta kestänyt n. 5 kk. Ei edes hyvän joulun toivotuksia. Synttäripäivänä laitoin kuitenkin onnittelut. Katsotaan, tapahtuuko yhteydenottoa milloinkaan vai jatkuuko hiljaisuus.

Vierailija
7/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Radiohiljaisuus?

Jonnet ei tiedä ;) Hiljaisuus radiopuhelimessa ennen ratsiaa, jotta vältetään varoittamasta konnia, jos konnat ovat samoilla linjoilla kuuntelemassa.

Jonnet? 😄tuotaa...minä olen 64v. eläkeläinen, enkä oikeasti tiedä tuota.

Siksi kysyin😁

Vierailija
8/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu haluatko joskus seuraa johonkin. Jos tosiaan viihdyt yksin kotona, etkä pidä viestimisestä hänelle päin, jätä vaan yhteydenpito, kunnes ottaa yhteyttä.

Minullakin on ollut ystäviä, jotka odottavat minulta jatkuvaa vaivaa ja aloitteita. Uusissa työtutuissakin. Vaikka jo töissä olisin pyytänyt lounaille, jutellut ym, muka jatkokin olisi vastuullani. No eipä ole.

Vierailija
9/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla hiljaisuutta kestänyt n. 5 kk. Ei edes hyvän joulun toivotuksia. Synttäripäivänä laitoin kuitenkin onnittelut. Katsotaan, tapahtuuko yhteydenottoa milloinkaan vai jatkuuko hiljaisuus.

2kk sisällä on ollut joulu ja uusi vuosi, joten oletan ettei ap lähettänyt tai saanut niitäkään.

Vierailija
10/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran saman kun huomasin että olen aina se joka laittaa viestiä tai ehdottaa näkemistä. Pidin taukoa, kas, menikin vuosi, ennenkuin hän laittoi viestiä. Sen jälkeen olen saanut häneltä moitteita käytöksestäni tai päätöksistäni, olen jättänyt hänet vähemmälle huomiolle ja nyt alkaa taas hänen puolelta tulla ehdotuksia, nähdäänkö tms. No onneksi korona on hyvä syy nyt olla näkemättä.

Vierailija
11/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tarvitse ystävää, miksi ottaisit yhteyttä? Hänkään ei näytä tarvitsevan sinua.

Vierailija
12/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu haluatko joskus seuraa johonkin. Jos tosiaan viihdyt yksin kotona, etkä pidä viestimisestä hänelle päin, jätä vaan yhteydenpito, kunnes ottaa yhteyttä.

Minullakin on ollut ystäviä, jotka odottavat minulta jatkuvaa vaivaa ja aloitteita. Uusissa työtutuissakin. Vaikka jo töissä olisin pyytänyt lounaille, jutellut ym, muka jatkokin olisi vastuullani. No eipä ole.

Saavatko jotain kicksejä siitä, että heitä tavoitellaan, palvotaan ja palvellaan?

Vierailija
13/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaa n itsekin vastauksen.

Vierailija
14/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaveruus on vastavuoroista, molempien täytyy olla aktiivisia jos mielitään kavereina pysyä.

Vierailija
15/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta molemmista;eli siitä etten itse pidä yhteyttä kaveriin ja siitä että kaveri ei minuun. Koska kokemusta on molemmista, tiedän että ei kannata ahdistella toista. Esim itse olen sellainen etten nää hyviä ystäviäkään kuin maks kerran kuussa. Kavereiden tapaaminen on työn takana ja pidän niitä lähes velvoitteena (eli en nauti niistä).

Eli neuvoni on; jos ei kaverista/ystävästä kuulu, älä ahdistele. Anna toisen olla. Hän haluaa joko a) enemmän tilaa ja harvemmin tavata tai b) ei halua tavata lainkaan, koska hänellä ei ole aikaa tai ei pidä sinusta.

Vierailija
16/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla helposti vuosi välissä hyvillä ystävillä, että ollaan missään yhteyksissä. Ei se merkitse mitään. Sitten jos menee monta vuotta, vaaditaan toiselta se yhteydenotto, että voidaan taas tavata.

Vierailija
17/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap hätävarakaveri, eli jos ei parempaa seuraa ole niin sitten sinä kelpaat.

Vierailija
18/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on koira haudattuna

Vierailija
19/27 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radikaalin rehellisyyden nimissä kertoisit, mistä kenkä puristaa.

Vierailija
20/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muillakin on näitä "kavereita"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi