Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nainen ja sain pakit pituuteni takia

Vierailija
02.01.2021 |

Olen 174 cm pitkä nainen ja juttelin tinderissä miehelle, joka tiedusteli pituuttani. Kun kerroin, hän sanoi olevansa minua lyhyempi ja lopetti keskustelun.

Eipä sillä, ei se minua haittaa; ihmiset saavat vapaasti toivoa kumppaniltaan eri ominaisuuksia ja varmasti sekä minulle että tuolle juttukaverilleni on olemassa monia sopivia kumppaneita. Ajattelin kuitenkin nyt tulla kertomaan tästä tänne vauvapalstalle kun miehet kertovat vastaavista kokemuksistaan milloin missäkin lehdessä.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä miehillä, jotka seurustelee lyhyiden naisten kanssa on taipumusta pedofiliaan. Ihan tutkitusti. Todella epäilyttävää nähdä tuollaisia pareja kadulla...

Vmp

62/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Kerran olin tekemisissä erään ihanaisen kanssa joka oli 173 senttiä pitkä. Pituuden tiedän siksi hyvin koska tämä neito oli siitä ylpeä ja monesti mainitsi pituutensa🙂

Minua tahtoi hymyilyttää moinen🤭

Ja mikähän siinä oikein hymyilytti??

Se oli minusta niin söpöä kun hän muisti kertoa tavallaan tohkeissaan kuinka pitkä on 🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kaupassa jo hetken harkitsin että pitisiköhän mennä juttelemaan jollekin naiselle, näyttävä ilmestys. Minun mittaiseni ihan normaaleilla kengillä joissa ei ollut korkoja.

Arvelin sitten että ei taida kovin fiksua olla näin koronan aikana ja maski kyllä esti näkemästä ikää, vaikutti pikkasen liian nuorehkolta🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
64/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 154 cm pitkä nainen. Olen saanut kerran pakit lyhyyteni vuoksi, koska tämän mittainen nainen ei kuulemma ole normaali. Huh huh.

Kerran.

Jos olisit 166cm mies (12cm keskipituutta lyhyempi), mitäpä luulisit, pääsisitkö yhtä vähällä?

Vierailija
65/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voitaisin miettiä ihan selkeästi pitkiä naisia. Otetaanpa esimerkiksi 180cm, ainakin kaksi vastaajista kun on ilmoittanut tuon pituudekseen.

Okei, ihan kaikkia ei miellytä. Olette joillekin miehille liian pitkiä. (tulee mieleen että mahdattako kuitenkin tavoitella niitä haluttuja pitkiä ja raamikkaita miehekkäitä miehiä jotka muita todennäköisemmin suosivat pieniä ja siroja naisia joita suojella, mutta ok).

Ero keskipituuteen on siis 14cm.

Kummalla uskoisitte olevan helpompaa, 180cm naisella vai 164cm miehellä? Huomauttaisin että palstan taannoisessa kyselyllä enemmistöllä naisista kipuraja oli jossain 172cm tienoilla. Ja tuo on vasta 6cm keskipituista lyhyempi, kun taas nämä naiset ovat 14cm keskipituista pidempiä.

Vierailija
66/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja nipun napin 175 cm pitkä. Nykyinen kumppanini (nainen) on 180 cm pitkä ja olen seurustellut muutaman likimain pituiseni naisen kanssa. Kukaan heistä ei ole kokenut pituuttani ongelmana. Sen sijaan eräs alle 160 cm pituinen nainen oli sitä mieltä, että muuten olisimme täydellinen pari, mutta olen liian lyhyt.

No tottakai, jälkeläisten kannalta on ihan sama kummalta ne pituusgeenit tulee, jos nainen on 180cm niin hänen kannattaa etsiä lyhyt mies, jolloin jälkeläisistä tulee keskikokoisia. Pienen naisen kannattaa etsiä iso mies, jolloin (arvaat lopun).

Eikä tämän tarvitse olla tietoista, ihminen vaan viehättyy itselleen sopivasta partnerista.

Vierailija
67/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja nipun napin 175 cm pitkä. Nykyinen kumppanini (nainen) on 180 cm pitkä ja olen seurustellut muutaman likimain pituiseni naisen kanssa. Kukaan heistä ei ole kokenut pituuttani ongelmana. Sen sijaan eräs alle 160 cm pituinen nainen oli sitä mieltä, että muuten olisimme täydellinen pari, mutta olen liian lyhyt.

No tottakai, jälkeläisten kannalta on ihan sama kummalta ne pituusgeenit tulee, jos nainen on 180cm niin hänen kannattaa etsiä lyhyt mies, jolloin jälkeläisistä tulee keskikokoisia. Pienen naisen kannattaa etsiä iso mies, jolloin (arvaat lopun).

Eikä tämän tarvitse olla tietoista, ihminen vaan viehättyy itselleen sopivasta partnerista.

Mutta kuten tiedämme, sehän ei mene noin.

Pieni nainen haluaa ison miehen koska ei pieniä lapsia.

Iso nainen haluaa ison miehen koska on itsekin iso ja mies naiseen verrattuna.

Sama pätee muuhunkin.

Kotinaiselle sopii uramies, uranaiselle uramies, jne.

Vierailija
68/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 185cm pitkä nainen ja ei ole ollut koskaan vaikeuksia löytää pitkiä miehiä. Olen aina seurustellut itseäni pidempien kanssa ja nykyinen puolisoni on 195cm pitkä. Lapsistamme tulee yli 200cm pitkiä, on pituusgeenit kohdillaan.

Vierailija
69/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on siinä että miehille tuo on 50/50 miellyttääkö sinun pituisesi vai lyhyehkö nainen.

Naisista 95% ei pidä lyhyistä miehistä. Ja silloinkin kun pitää, lyhyestä miehestä pidetään vain koska nainen on erittäin lyhyt ja mies on häneen verrattuna pitkä.

Jännä juttu miten jokainen tuntemani lyhyt mies on löytänyt itselleen naisen, suurin osa useamoiakin. Ja naiset ovat olleet ihan normaalin mittaisia, suunnilleen 160-170 cm pitkiä kuten nuo miehetkin...

Vierailija
70/75 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituusgeenit eivät tietenkään periydy noin suoraviivaisesti 160 senttisen naisen lapsista voi tulla pitkiä, keskikokoisiin tai lyhyitä, oli isä vaikka yli 2 metrinen. Miksi 180 cm naisen kannattaa haluta lapsistaan keskikokoisia, kun aina toitotetaan kuinka paljon etua on, jos lapsista kasvaa pitkiä.

Vierailija
71/75 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis? Kiltille miehelle ainakin kelpaisi tuollainen näyttävä nainen 🥺

Eläkeikäiset miehet puhuvat pitkistä naisista näyttävinä naisina.

Vierailija
72/75 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 185cm pitkä nainen ja ei ole ollut koskaan vaikeuksia löytää pitkiä miehiä. Olen aina seurustellut itseäni pidempien kanssa ja nykyinen puolisoni on 195cm pitkä. Lapsistamme tulee yli 200cm pitkiä, on pituusgeenit kohdillaan.

Ovatko pituusgeenit kohdallaan, jos lapsista tulee yli kaksimetrisiä? On melkoinen pituus, jos lapsi on tyttö. Noin pitkät ovat yleensä melko kömpelöitä ja antautuminen autoihin ja esim.lentokoneisiin on hankalaa. Heitä voidaan pitää myös tyhminenä, jos eivät ole urheilijoita.

Pituus on suhteellista. Naapurilla on kolme poikaa, nyt jo vahvasti keski-ikäisiä. Kaikki ovat pitkiä ja isokokoisia. Yksi on tasan kaksimetrinen ja kaksi muuta hieman alle 190. Mummo suree sitä, että tämän kaksimetrinen poika jäi isäänsä lyhyemmäksi, on jotakin 195 cm. Äitinsä on kuitenkin ehkä 165 cm.

Vierailija
73/75 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut laihduttaa?

Vierailija
74/75 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjataan vähän: Ovatko pituusgeenit kohdallaan, jos lapsista tulee yli kaksimetrisiä? On melkoinen pituus, varsinkin jos lapsi on tyttö. Noin pitkät ovat yleensä melko kömpelöitä ja ahtautuminen autoihin ja esim. lentokoneen istuimiin on hankalaa. Heitä voidaan pitää myös tyhminä, jos eivät ole urheilijoita.

Pituus on suhteellista. Naapurilla on kolme poikaa, nyt jo vahvasti keski-ikäisiä. Kaikki ovat pitkiä ja isokokoisia. Yksi on tasan kaksimetrinen ja kaksi muuta hieman alle 190. Mummo suree sitä, että tämän kaksimetrisen poika jäi isäänsä lyhyemmäksi, on jotakin 195 cm. Äitinsä on kuitenkin ehkä 165 cm.

Vierailija
75/75 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutttelin kerran yhden naisen kanssa.  Sovittiin treffit.  Kysyin tuntomerkkejä.  Hän ilmoitti olevansa "missin mitoissa" 175cm.   No, menin tapaamispaikalle ja siellä oli vain yksi nainen.  Arvelin että se ei voi olla hän.  Olihan se hän ja oli tosiaan 175cm.  Painostahan hän ei ollut maininnut mitään.  Varmaan oli kahden missin mitoissa.  Itse olen 186cm vaikkei sillä ole tämän kanssa mitään merkitystä.

Tämän takia pitkä nainen on vähän arveluttava. 

Erään laajan tutkimuksen mukaan miesten mielestä naisen ihannepituus on 167cm.  

Pitkät naiset ovat siis mielestäsi todennäköisemmin lihavia kuin lyhyet, vai mitä tarkoitit tuolla arveluttavuudella? Onko siitäkin tehty eräs tutkimus?

Mielenkiintoista, että iso nainen on pitkä taibsitten keskikokoinen tai pitkä ja lihava. Pieni nainen on lyhyt, olihan sitten timmissä kunnossa, sairaalloisen laiha tai pallo.