Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja sain pakit pituuteni takia

Vierailija
02.01.2021 |

Olen 174 cm pitkä nainen ja juttelin tinderissä miehelle, joka tiedusteli pituuttani. Kun kerroin, hän sanoi olevansa minua lyhyempi ja lopetti keskustelun.

Eipä sillä, ei se minua haittaa; ihmiset saavat vapaasti toivoa kumppaniltaan eri ominaisuuksia ja varmasti sekä minulle että tuolle juttukaverilleni on olemassa monia sopivia kumppaneita. Ajattelin kuitenkin nyt tulla kertomaan tästä tänne vauvapalstalle kun miehet kertovat vastaavista kokemuksistaan milloin missäkin lehdessä.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut mennä katkaisuhoitoon?

Vierailija
2/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on siinä että miehille tuo on 50/50 miellyttääkö sinun pituisesi vai lyhyehkö nainen.

Naisista 95% ei pidä lyhyistä miehistä. Ja silloinkin kun pitää, lyhyestä miehestä pidetään vain koska nainen on erittäin lyhyt ja mies on häneen verrattuna pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on pitkä nainen ja saanut kuulla pilkkaamista pojilta/miehiltä koko elämänsä. Että menee se niinkin. Ja myös lyhyitä naisia haukutaan. Itse olen onneksi tällainen keskiverto kaikessa niin saan hukkua massaan.

Vierailija
4/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut mennä katkaisuhoitoon?

En, ei ole päihdeongelmaa ja jalkojen luiden katkomiseen liittyvä kipu pelottaa.

Ap

Vierailija
5/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on siinä että miehille tuo on 50/50 miellyttääkö sinun pituisesi vai lyhyehkö nainen.

Naisista 95% ei pidä lyhyistä miehistä. Ja silloinkin kun pitää, lyhyestä miehestä pidetään vain koska nainen on erittäin lyhyt ja mies on häneen verrattuna pitkä.

ps. ja itselleni 170-174cm olisi aika lailla unelmapituus naisella. Olen itse 172cm.

Kuinka monelle 174cm naiselle unelmamies olisi 172cm?

Vierailija
6/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avauksesta. Keksustelu aiheen tiimoilta on ihan kiinnostavaakin, kunnes lyhyet ja yksinkertaiset miehet tulevat jankkaamaan totuuksiaan.

Mies 168 cm

Vierailija
7/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jesse ketju hävisi ja tämä tuli tilalle.

..ap pääsee jatkamaan lempiaiheensa, eli naisten dissaamisen parissa. Kohta alkaa vinkuminen siitä, miten naisia kohdellaan niin eri tavalla.

Hohoijakkaa.

Vierailija
8/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet pitkät naiset eivät enää jaksa etsiä itseään pidempiä miehiä, ja ovat löytäneet monta kultakimpaletta :)

Vierailija
9/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ei minuakaan harmita jos nainen vaikka pitää vaaleista miehistä vaikka olen itse tummahko (en tumma, mikä lienee enemmistön ihanne).

Se harmittaa kun kriteeri on niinkin universaali kuin pituus, ja myös asia jota ei voi muuttaa. Lähes kaikki naiset haluavat vain pitkän, pitkän, pitkän, pitkän...

Vierailija
10/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Jesse ketju hävisi ja tämä tuli tilalle.

..ap pääsee jatkamaan lempiaiheensa, eli naisten dissaamisen parissa. Kohta alkaa vinkuminen siitä, miten naisia kohdellaan niin eri tavalla.

Hohoijakkaa.

Nyt en kyllä lainkaan ymmärrä miten sait tulkittua aloitustani noin.

Ap

Vierailija
11/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun käytin vielä Tinderiä, sain useammin kuin kerran viestejä tyyliin "pyytäisin treffeille mutta olet liian pitkä". Eräs livenä tapaamani mies sanoi, että "sinä varmaan panet pelkkiä kaksimetrisiä joten en aio edes yrittää". Hän ei ollut edes lyhyt, vaikka olikin minua lyhyempi.

Nämä tapahtuivat 180-senttiselle naiselle. Toki olen pitkä, mutta en edes Suomessa mitenkään poikkeuksellisen pitkä. Kuinka moni mies ampuu itseään pituudellani jalkaan ennen kuin edes yrittää?

Vierailija
12/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutttelin kerran yhden naisen kanssa.  Sovittiin treffit.  Kysyin tuntomerkkejä.  Hän ilmoitti olevansa "missin mitoissa" 175cm.   No, menin tapaamispaikalle ja siellä oli vain yksi nainen.  Arvelin että se ei voi olla hän.  Olihan se hän ja oli tosiaan 175cm.  Painostahan hän ei ollut maininnut mitään.  Varmaan oli kahden missin mitoissa.  Itse olen 186cm vaikkei sillä ole tämän kanssa mitään merkitystä.

Tämän takia pitkä nainen on vähän arveluttava. 

Erään laajan tutkimuksen mukaan miesten mielestä naisen ihannepituus on 167cm.  

Vierailija
13/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus tutulla.

On tehnyt mallin töitäkin Pariisissa, mutta miehiä ei vaan kiinnosta, koska on liian pitkä. Oisko 184 tms.

Vierailija
14/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutttelin kerran yhden naisen kanssa.  Sovittiin treffit.  Kysyin tuntomerkkejä.  Hän ilmoitti olevansa "missin mitoissa" 175cm.   No, menin tapaamispaikalle ja siellä oli vain yksi nainen.  Arvelin että se ei voi olla hän.  Olihan se hän ja oli tosiaan 175cm.  Painostahan hän ei ollut maininnut mitään.  Varmaan oli kahden missin mitoissa.  Itse olen 186cm vaikkei sillä ole tämän kanssa mitään merkitystä.

Pitkät naiset ovat siis mielestäsi todennäköisemmin lihavia kuin lyhyet, vai mitä tarkoitit tuolla arveluttavuudella? Onko siitäkin tehty eräs tutkimus?

Vierailija
15/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko ottaa illan teemaksi pullukka vitsit?

Vierailija
16/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle kilttis? Kiltille miehelle ainakin kelpaisi tuollainen näyttävä nainen 🥺

Vierailija
17/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus tutulla.

On tehnyt mallin töitäkin Pariisissa, mutta miehiä ei vaan kiinnosta, koska on liian pitkä. Oisko 184 tms.

Minä tunne kaksi naista jotka ovat reippaasti yli 180cm. Toinen mallin mitoissa, toinen hyvin muodokas. Kummallakaan ei vaikeuksia löytää miestä.

Sitten olisi jos alkaisivat hakemaan perinteistä turvaavaa isoa miestä jonka kainaloon käpertyä pienenä ja söpönä. Ymmärretävästi tällaista haluavat miehet katselevat pienikokoisia naisia.

Vierailija
18/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nainen toivoo itseään edes hieman pidempää miestä.

Vierailija
19/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 180 ja seurustellut itseäni pitempien, lyhyempien miesten kanssa, kyllä rakastumiseen vaikuttivat ihan muut asiat. Olen viehättynyt miehiin, jotka eivät pelkää mitään ja jotka eivät välitä muiden ihmisten mielipiteistä.

Naimisiin menin sitten miehen kanssa, jonka seurassa rentouduin täysin, tuttuuden tunne tuli välittömästi kun tavattiin. Ollaan niin samanlaiset, että saatetaan olla päivänkin verran puhumatta juurikaan mitään, ollaan ja nautitaan hiljaisuudesta, läheisyydestä. Hän on hitusen minua pitempi mutta korkokengissä olen häntä pidempi.

Jos joku puhuu tai on puhunut pituudestani tai omasta pituudestaan niin en muista niitä keskusteluja, aihe ei ole kovinkaan kiinnostava.

Vierailija
20/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja nipun napin 175 cm pitkä. Nykyinen kumppanini (nainen) on 180 cm pitkä ja olen seurustellut muutaman likimain pituiseni naisen kanssa. Kukaan heistä ei ole kokenut pituuttani ongelmana. Sen sijaan eräs alle 160 cm pituinen nainen oli sitä mieltä, että muuten olisimme täydellinen pari, mutta olen liian lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi