Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja sain pakit pituuteni takia

Vierailija
02.01.2021 |

Olen 174 cm pitkä nainen ja juttelin tinderissä miehelle, joka tiedusteli pituuttani. Kun kerroin, hän sanoi olevansa minua lyhyempi ja lopetti keskustelun.

Eipä sillä, ei se minua haittaa; ihmiset saavat vapaasti toivoa kumppaniltaan eri ominaisuuksia ja varmasti sekä minulle että tuolle juttukaverilleni on olemassa monia sopivia kumppaneita. Ajattelin kuitenkin nyt tulla kertomaan tästä tänne vauvapalstalle kun miehet kertovat vastaavista kokemuksistaan milloin missäkin lehdessä.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kokemukseni ovat seuraavanlaisia:

Kaikki minusta koskaan kiinnostuneet naiset ovat olleet joko erittäin lyhyitä, tai minua selkeästi pidempiä.

Siis kaikki. Ei poikkeuksia. Alle 35v iässä vain erittäin lyhyitä, sittemmin muutama pidempi daami kiinnostunut.

Eli lyhyenä miehenä katselet joko erittäin lyhyitä ja hyväksyt että naista kiinnostaa se kun olet häneen verrattuna pitkä (minulle turn-off, en ole pitkä, enkä halua mitään ylöspäintuijottelijaa ja isin kainaloon turvaan käpertyvää pikkutyttöä)...tai siirrät katseesi hyvin pitkiin naisiin joille ei ole enää väliä pituudella, koska niissä korkkareissa 190cm nainen ei pysty kuvittelemaan näyttävänsä pieneltä vaikka olisi millainen goljatti rinnalla.

Pituus tuntuu olevan isoin asia keskipituisille ja etenkin vähän keskipituista pidemmille naisille.

Iso asia se vaikuttaa sinullekin olevan.  Ei minulle tullut pituus mieleenkään kun kämmenen leveyden itseäni lyhkäisempi nainen osoitti orastavaa kiinnostusta. Kiinnosti itseänikin ja taas oli muut asiat mitkä jutun etenemisen kaatoivat.

Ihmetyttää itseasiassa, että jotkut antavat pituus juttujen kaataa suhteen, kun niitä mahdollisuuksia vaikeuttavia asioita on niin paljon muutenkin. Olkoon kuitenkin kaikilla vapaus valita.

mies 168 cm

Vierailija
42/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos avauksesta. Keksustelu aiheen tiimoilta on ihan kiinnostavaakin, kunnes lyhyet ja yksinkertaiset miehet tulevat jankkaamaan totuuksiaan.

Mies 168 cm

No pitikö se keskustelu nyt heti tulla pilaamaan.

Mies 198 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri sopivan pituinen. Olen 190cm mies, joten minun kanssani voisit käyttää sellaisia korkkareita kuin haluat. Ei tarvisi miettiä, että mies jäisi lyhyemmäksi :)

Vierailija
44/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutttelin kerran yhden naisen kanssa.  Sovittiin treffit.  Kysyin tuntomerkkejä.  Hän ilmoitti olevansa "missin mitoissa" 175cm.   No, menin tapaamispaikalle ja siellä oli vain yksi nainen.  Arvelin että se ei voi olla hän.  Olihan se hän ja oli tosiaan 175cm.  Painostahan hän ei ollut maininnut mitään.  Varmaan oli kahden missin mitoissa.  Itse olen 186cm vaikkei sillä ole tämän kanssa mitään merkitystä.

Tämän takia pitkä nainen on vähän arveluttava. 

Erään laajan tutkimuksen mukaan miesten mielestä naisen ihannepituus on 167cm.  

Hmmm... Tuplamissi yhdessä paketissa. Ei huono.

Vierailija
45/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 180 ja seurustellut itseäni pitempien, lyhyempien miesten kanssa, kyllä rakastumiseen vaikuttivat ihan muut asiat. Olen viehättynyt miehiin, jotka eivät pelkää mitään ja jotka eivät välitä muiden ihmisten mielipiteistä.

Naimisiin menin sitten miehen kanssa, jonka seurassa rentouduin täysin, tuttuuden tunne tuli välittömästi kun tavattiin. Ollaan niin samanlaiset, että saatetaan olla päivänkin verran puhumatta juurikaan mitään, ollaan ja nautitaan hiljaisuudesta, läheisyydestä. Hän on hitusen minua pitempi mutta korkokengissä olen häntä pidempi.

Jos joku puhuu tai on puhunut pituudestani tai omasta pituudestaan niin en muista niitä keskusteluja, aihe ei ole kovinkaan kiinnostava.

Onpa teillä mielenkiintoinen elämä?

Niinpä. Mutta kai mykkäkoulu on kaksin kaunihimpi.

Vierailija
46/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on siinä että miehille tuo on 50/50 miellyttääkö sinun pituisesi vai lyhyehkö nainen.

Naisista 95% ei pidä lyhyistä miehistä. Ja silloinkin kun pitää, lyhyestä miehestä pidetään vain koska nainen on erittäin lyhyt ja mies on häneen verrattuna pitkä.

No tuo nyt on aivan silkkaa sontaa.

Ei ole vaan täyttä totta.

Pitkä mies on universaali suosikki, ja lyhyitä miehiä suosivat vain lyhyt naiset jotka silti haluavat miehen olevan heitä pidempi.

Se on eri asia kenen kanssa pariudutaan, koska pitkiä miehiä ei riitä kaikille.

Vierailija
47/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 180 ja seurustellut itseäni pitempien, lyhyempien miesten kanssa, kyllä rakastumiseen vaikuttivat ihan muut asiat. Olen viehättynyt miehiin, jotka eivät pelkää mitään ja jotka eivät välitä muiden ihmisten mielipiteistä.

Naimisiin menin sitten miehen kanssa, jonka seurassa rentouduin täysin, tuttuuden tunne tuli välittömästi kun tavattiin. Ollaan niin samanlaiset, että saatetaan olla päivänkin verran puhumatta juurikaan mitään, ollaan ja nautitaan hiljaisuudesta, läheisyydestä. Hän on hitusen minua pitempi mutta korkokengissä olen häntä pidempi.

Jos joku puhuu tai on puhunut pituudestani tai omasta pituudestaan niin en muista niitä keskusteluja, aihe ei ole kovinkaan kiinnostava.

Onpa teillä mielenkiintoinen elämä?

Me ollaan vaimon kanssa oltu puhumatta 20 vuotta ja nautitaan vaan läheisyydestä. Kuunnellaan lintujen laulua.

Me ollaan vaimon kanssa oltu yhdessä kohta 50 vuotta ja vaimo puhuu lähes koko ajan. Vaimea ynähtely minun taholtani riittää pitämään keskustelun hengissä. Mitään muuta ei lempeään läheisyyteen tarvita. Lintujen laulu tosin ei juurikaan kuulu, kun rakkaani sanoja kuuntelen.

Mies 198 cm.

Vierailija
48/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

174 ei ole edes pitkä. Erikoiselta kuulostaa, että joku lemppaisi tuollaisesta syystä, vaikka olisikin lyhyempi.

Varmaan huonoja kokemuksia aiemmissa suhteissa.

Saanut 100% yläpeukkuja.

174cm on 8cm keskivertoa pidempi. Käännetäänpä tilanne toisin päin:

"171 ei ole edes lyhyt. Erikoiselta kuulostaa, että joku lemppaisi tuollaisesta syystä, vaikka olisikin pidempi.

Varmaan huonoja kokemuksia aiemmissa suhteissa."

Naiset, miltä nyt kuulostaa?

Olen itseasiassa mies, joka tuon kirjoitti. Ei kai 171cm miehen ja 174cm naisen seurustelussa mitään ihmeellistä ole? 

Toisen lähteen mukaan naisen keskipituus olisi jo 167,5cm ja miehen 181cm.

Ei ole merkitystä olet mies vai nainen.

Olennaista on että pidit vähän erikoisena jos 3cm pidempi nainen on ongelma, ja naiset yläpeukuttivat kommenttiasi.

Kummasti jos joku pitää erikoisena jos naiselle ei kelpaa 3cm lyhyempi mies, reaktio onkin "vähän" erilainen ja syy lempata onkin täysin ymmärrettävä..

Vierailija
49/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 154 cm pitkä nainen. Olen saanut kerran pakit lyhyyteni vuoksi, koska tämän mittainen nainen ei kuulemma ole normaali. Huh huh.

Vierailija
50/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on siinä että miehille tuo on 50/50 miellyttääkö sinun pituisesi vai lyhyehkö nainen.

Naisista 95% ei pidä lyhyistä miehistä. Ja silloinkin kun pitää, lyhyestä miehestä pidetään vain koska nainen on erittäin lyhyt ja mies on häneen verrattuna pitkä.

ps. ja itselleni 170-174cm olisi aika lailla unelmapituus naisella. Olen itse 172cm.

Kuinka monelle 174cm naiselle unelmamies olisi 172cm?

Miehistäni 50% on olleet mua lyhyempiä. Se on itsetuntokysymys, jos suhde mokomaan kariutuu. Veikkaan että nämä lyhyydestään märisevät pojat on henkisesti pienimmästä päästä.

51/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin tekemisissä erään ihanaisen kanssa joka oli 173 senttiä pitkä. Pituuden tiedän siksi hyvin koska tämä neito oli siitä ylpeä ja monesti mainitsi pituutensa🙂

Minua tahtoi hymyilyttää moinen🤭

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
52/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet on pinnallisia paskoja, niin epävarmoja itsestään ettei niitä kannata edes yrittää kouluttaa ihmistavoille enää.

Johan niitä on elämä koulinut 20-30 vuotta, eikä muuta ole oppineet kuin piipertämään oman itsesääliä täynnä olevan napansa ympärillä.

Koska ne vihaavat itseään, ne eivät kykene terveeseen tunnesuhteeseen toisen ihmisen kanssa.

Eikä ydinongelma todellakaan ole pituus, läski perse tai lyhyet jalat.

Vierailija
53/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kokemukseni ovat seuraavanlaisia:

Kaikki minusta koskaan kiinnostuneet naiset ovat olleet joko erittäin lyhyitä, tai minua selkeästi pidempiä.

Siis kaikki. Ei poikkeuksia. Alle 35v iässä vain erittäin lyhyitä, sittemmin muutama pidempi daami kiinnostunut.

Eli lyhyenä miehenä katselet joko erittäin lyhyitä ja hyväksyt että naista kiinnostaa se kun olet häneen verrattuna pitkä (minulle turn-off, en ole pitkä, enkä halua mitään ylöspäintuijottelijaa ja isin kainaloon turvaan käpertyvää pikkutyttöä)...tai siirrät katseesi hyvin pitkiin naisiin joille ei ole enää väliä pituudella, koska niissä korkkareissa 190cm nainen ei pysty kuvittelemaan näyttävänsä pieneltä vaikka olisi millainen goljatti rinnalla.

Pituus tuntuu olevan isoin asia keskipituisille ja etenkin vähän keskipituista pidemmille naisille.

Iso asia se vaikuttaa sinullekin olevan.  Ei minulle tullut pituus mieleenkään kun kämmenen leveyden itseäni lyhkäisempi nainen osoitti orastavaa kiinnostusta. Kiinnosti itseänikin ja taas oli muut asiat mitkä jutun etenemisen kaatoivat.

Ihmetyttää itseasiassa, että jotkut antavat pituus juttujen kaataa suhteen, kun niitä mahdollisuuksia vaikeuttavia asioita on niin paljon muutenkin. Olkoon kuitenkin kaikilla vapaus valita.

mies 168 cm

Olen samaa mieltä ihmetyksesi kanssa. Minua kiinnostaa enemmän se ihminen kuoren sisällä, se minkälainen ihminen sieltä löytyy. Tuo pituusasian tärkeys on vain pinnallisuuden julistusta. Jos kemiat synkkaa ja pään sisällä on muutakin, kuin kaikukammio, pituudella ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
54/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on suunnilleen saman pituinen kuin mä, ei ainakaan pidempi. Justiinsa hyvä pussailla, kun osuu paikat täsmälleen kohdilleen. En tykkää käyttää korkkareita. t. 174N

Vierailija
55/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Juuri viimeksi toissapäivänä sain kuulla, kuinka mies ei pidä siitä jos nainen on häntä pidempi. Oli kuulemma ihmetellyt minut nähdessään, että onpa siinä pitkä nainen!

N178cm

Vierailija
56/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Kerran olin tekemisissä erään ihanaisen kanssa joka oli 173 senttiä pitkä. Pituuden tiedän siksi hyvin koska tämä neito oli siitä ylpeä ja monesti mainitsi pituutensa🙂

Ja mikähän siinä oikein hymyilytti??

Vierailija
57/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä mies ja lyhyt nainen, niin lapset sanovat että siinä meni isä ja lapsi.

Vierailija
58/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M181cm kirjoitti:

Olisipa mulla tuollainen pitkä nainen, mikä kuppikoko on?

Aika hyvä aloitusrepliikki. No, miksei. Sanotaanhan biisissäkin; Alku tää voi olla kaiken kauniin... , kun kuppikoosta aloittaa.

Vierailija
59/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Ja mikähän siinä oikein hymyilytti??

Nuija.

Vierailija
60/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä miehillä, jotka seurustelee lyhyiden naisten kanssa on taipumusta pedofiliaan. Ihan tutkitusti. Todella epäilyttävää nähdä tuollaisia pareja kadulla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä