Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja sain pakit pituuteni takia

Vierailija
02.01.2021 |

Olen 174 cm pitkä nainen ja juttelin tinderissä miehelle, joka tiedusteli pituuttani. Kun kerroin, hän sanoi olevansa minua lyhyempi ja lopetti keskustelun.

Eipä sillä, ei se minua haittaa; ihmiset saavat vapaasti toivoa kumppaniltaan eri ominaisuuksia ja varmasti sekä minulle että tuolle juttukaverilleni on olemassa monia sopivia kumppaneita. Ajattelin kuitenkin nyt tulla kertomaan tästä tänne vauvapalstalle kun miehet kertovat vastaavista kokemuksistaan milloin missäkin lehdessä.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 180 ja seurustellut itseäni pitempien, lyhyempien miesten kanssa, kyllä rakastumiseen vaikuttivat ihan muut asiat. Olen viehättynyt miehiin, jotka eivät pelkää mitään ja jotka eivät välitä muiden ihmisten mielipiteistä.

Naimisiin menin sitten miehen kanssa, jonka seurassa rentouduin täysin, tuttuuden tunne tuli välittömästi kun tavattiin. Ollaan niin samanlaiset, että saatetaan olla päivänkin verran puhumatta juurikaan mitään, ollaan ja nautitaan hiljaisuudesta, läheisyydestä. Hän on hitusen minua pitempi mutta korkokengissä olen häntä pidempi.

Jos joku puhuu tai on puhunut pituudestani tai omasta pituudestaan niin en muista niitä keskusteluja, aihe ei ole kovinkaan kiinnostava.

Onpa teillä mielenkiintoinen elämä?

Vierailija
22/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 180 ja seurustellut itseäni pitempien, lyhyempien miesten kanssa, kyllä rakastumiseen vaikuttivat ihan muut asiat. Olen viehättynyt miehiin, jotka eivät pelkää mitään ja jotka eivät välitä muiden ihmisten mielipiteistä.

Naimisiin menin sitten miehen kanssa, jonka seurassa rentouduin täysin, tuttuuden tunne tuli välittömästi kun tavattiin. Ollaan niin samanlaiset, että saatetaan olla päivänkin verran puhumatta juurikaan mitään, ollaan ja nautitaan hiljaisuudesta, läheisyydestä. Hän on hitusen minua pitempi mutta korkokengissä olen häntä pidempi.

Jos joku puhuu tai on puhunut pituudestani tai omasta pituudestaan niin en muista niitä keskusteluja, aihe ei ole kovinkaan kiinnostava.

Me ollaan vaimon kanssa oltu puhumatta 20 vuotta ja nautitaan vaan läheisyydestä. Kuunnellaan lintujen laulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät jalassa haluaisin olla vielä sentin lyhyempi miestä. Tuntuisi ikävältä kyyristellä.

Vierailija
24/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on yhtä pitkä ja painava kuin mies, niin väliin jää. Kuka nyt haluaa itsensä kokoisen naisen kanssa paneskella, vaikka tissit ja pimppi sattuukin löytymään?

Btw, Tinderissä tulee muuten helvetisti vastaan pitkiä naisia, miksiköhän..

Vierailija
25/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?174 cm?Aikamoinen Goljatti kyllä olet.

Vierailija
26/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaisia kokemuksia. Yksi mies pakeni kirjaimellisesti paikalta kun huomasi minun olevan päätä pidempi.

N178cm

Vierailija
27/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

174 ei ole edes pitkä. Erikoiselta kuulostaa, että joku lemppaisi tuollaisesta syystä, vaikka olisikin lyhyempi.

Varmaan huonoja kokemuksia aiemmissa suhteissa.

Vierailija
28/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kokemukseni ovat seuraavanlaisia:

Kaikki minusta koskaan kiinnostuneet naiset ovat olleet joko erittäin lyhyitä, tai minua selkeästi pidempiä.

Siis kaikki. Ei poikkeuksia. Alle 35v iässä vain erittäin lyhyitä, sittemmin muutama pidempi daami kiinnostunut.

Eli lyhyenä miehenä katselet joko erittäin lyhyitä ja hyväksyt että naista kiinnostaa se kun olet häneen verrattuna pitkä (minulle turn-off, en ole pitkä, enkä halua mitään ylöspäintuijottelijaa ja isin kainaloon turvaan käpertyvää pikkutyttöä)...tai siirrät katseesi hyvin pitkiin naisiin joille ei ole enää väliä pituudella, koska niissä korkkareissa 190cm nainen ei pysty kuvittelemaan näyttävänsä pieneltä vaikka olisi millainen goljatti rinnalla.

Pituus tuntuu olevan isoin asia keskipituisille ja etenkin vähän keskipituista pidemmille naisille.

Vierailija
29/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 174 cm pitkä edes ole erityisen pitkä naiseksi.

Vierailija
30/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

174 ei ole edes pitkä. Erikoiselta kuulostaa, että joku lemppaisi tuollaisesta syystä, vaikka olisikin lyhyempi.

No ei minustakaan kyllä erityisen pitkä, mutta saahan sitä toki haluta itseään lyhyemmän naisen, oli huonoja kokemuksia tai ei.

Ap

Vierailija
31/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 jatkaa:

Tämä myös pätee lähipiiriin. Kaikilla tuntemillani n. 168-175cm naisilla on pitkät miehet. Mutta sen sijaan tuntemillani yli 180cm naisilla on lyhyet tai lyhyehköt miehet.

On tietysti paljon pitkiä naisia joille käy vain pitkä mies, tuo osa voi olla sattumaakin...ja luultavasti onkin. Mutta 168-175cm pituisia ei tunnu olevan. Vain pitkä käy.

Vierailija
32/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei erityisemmin mielenkiintoinen elämä koska se ei ole avoin kaikelle kansalle. Olemme luontoihmisiä, elämämme jakaantuu työlle, unelle ja vapaa-ajalle ja mahdollisimman paljon vietetään aikaa luonnossa. Molemmat olemme kotoisin pohjoisesta niin se selittäköön kaipuun luontoon ja hiljaisuuden arvostamisen.

Vierailija
33/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanut 100% yläpeukkuja.

174cm on 8cm keskivertoa pidempi. Käännetäänpä tilanne toisin päin:

"171 ei ole edes lyhyt. Erikoiselta kuulostaa, että joku lemppaisi tuollaisesta syystä, vaikka olisikin pidempi.

Varmaan huonoja kokemuksia aiemmissa suhteissa."

Naiset, miltä nyt kuulostaa?

Vierailija
34/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lyhyetkin miehet juoksevat pitkien naisten perässä.

Vierailija
35/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on pitkä nainen ja saanut kuulla pilkkaamista pojilta/miehiltä koko elämänsä. Että menee se niinkin. Ja myös lyhyitä naisia haukutaan. Itse olen onneksi tällainen keskiverto kaikessa niin saan hukkua massaan.

Mitä? Sekä pojat että miehet tykkäävät pitkistä. Eivät varmasti huonoitsetuntoiset, mutta  pilkkaaminen kuulostaa täysin ufolta.

Vierailija
36/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänä naisena en yhtään välitä pikkumiehistä. He valitettavasti olisivat usein kiinnostuneita. Jotenkin outo ja raivostuttavan itsevarma, jopa hieman päällekäyvä meiniki heiltä. Eivätkö jotenkin tajua, et se voi olla aivan turn off!

Vierailija
37/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanut 100% yläpeukkuja.

174cm on 8cm keskivertoa pidempi. Käännetäänpä tilanne toisin päin:

"171 ei ole edes lyhyt. Erikoiselta kuulostaa, että joku lemppaisi tuollaisesta syystä, vaikka olisikin pidempi.

Varmaan huonoja kokemuksia aiemmissa suhteissa."

Naiset, miltä nyt kuulostaa?

Olen itseasiassa mies, joka tuon kirjoitti. Ei kai 171cm miehen ja 174cm naisen seurustelussa mitään ihmeellistä ole? 

Toisen lähteen mukaan naisen keskipituus olisi jo 167,5cm ja miehen 181cm.

Vierailija
38/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 175cm nainen ja kukaan ei ole toistaiseksi tyrmännyt mua pituuteni vuoksi. Voisin tapailla itseni pituista miestä, kunhan hän olisi minua vähintään 10 kg painavampi. Itse olen 65 kg.

Vierailija
39/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun käytin vielä Tinderiä, sain useammin kuin kerran viestejä tyyliin "pyytäisin treffeille mutta olet liian pitkä". Eräs livenä tapaamani mies sanoi, että "sinä varmaan panet pelkkiä kaksimetrisiä joten en aio edes yrittää". Hän ei ollut edes lyhyt, vaikka olikin minua lyhyempi.

Nämä tapahtuivat 180-senttiselle naiselle. Toki olen pitkä, mutta en edes Suomessa mitenkään poikkeuksellisen pitkä. Kuinka moni mies ampuu itseään pituudellani jalkaan ennen kuin edes yrittää?

Olen 180 enkä laittaisi viestiä pituutesi takia. Naiset pitävät tyypillisesti itseään pidemmistä, niin en jaksaisi yrittää, vaan säästän molempien aikaa. Varmaan joskus tulee huti, eli nainen voisi kiinnostua mutta todennäköisyydet ovat liian huonot. Jos tapaisin livenä pitkän naisen, niin en toki hylkäisi häntä pituuden takia mutta lähestymisen pitää kyllä tulla naisen puolelta, eli ei ole tullut pitkiä treffattua koskaan.

Vierailija
40/75 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on siinä että miehille tuo on 50/50 miellyttääkö sinun pituisesi vai lyhyehkö nainen.

Naisista 95% ei pidä lyhyistä miehistä. Ja silloinkin kun pitää, lyhyestä miehestä pidetään vain koska nainen on erittäin lyhyt ja mies on häneen verrattuna pitkä.

No tuo nyt on aivan silkkaa sontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän