Onko täällä naisia jotka eivät saa orgasmia?
Pervot please älkää vastailko!!!!
Siis olen ollut mieheni kanssa 30 vuotta
Olen saanut elämässäni orgasmin kerran yhdynnässä mieheni kanssa.
En ole onnistunut kopioimaan asentoa ..mies oli päällä minä alla.
Inhottaa kun tiettyyn aikaan kuusta tekee mieli..mutta helpotusta ei tule.
Onko siitä pillunimuttimesta mihinkään?
se satsfgyer..inhoian kaalimadon mainoksia..yäk
Kommentit (33)
Peppuunveto toimii vanhoille piioille ynnämuille, jotka eivät yhdynnästäpiittaa.
Nautin seksistä suunnattomasti ja olen masturboinut 12-vuotiaasta kolmekymppiseksi, mutta silti koen vaikeutta tulla miehen kanssa ns. normaalissa seksissä. Naisen anatomiassa on eroja, ja ei tarkoita, että olisit viallinen, vaikka orgasmin saaminen olisi sinulle vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Peppuunveto toimii vanhoille piioille ynnämuille, jotka eivät yhdynnästäpiittaa.
Höpön pöppöö!
Silläkin saa nainenkin hyvät orkut tarvittaessa, usko tai älä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä
koska en saa orgasmia..kuka minut huolisi jos mies jättäisi?
Eikö nykyään pillunhuuletkin arvioida teeveessä?
Oonko ihan yksin tän asian kanssa?
Eikö ongelma ennemminkin ole sinun? Miehellehän tuo on helpotus. Ei tarvitse naamahiessä vääntää menemään - ei se kuitenkaa saa, niin ihan sama - tullaan äkkiä
mies52v
Olet idiootti,
mikä nyt oli tiedossa jo ennestään.
Suuseksillä ja sormilla saan aina. Sitähän varten naisella on klitoris, elin, jota miehellä ei ole. Vaginaalisesti olen saanut pari kertaa enkä sitä edes tavoittele, koska se oli minulla niin mitäänsanomaton. Emätinorgasmin on keksinyt Freud, joka oli vaan huono sängyssä.
Aivan, minäkään en tajua tätä yhdyntäorgasmin yliarvostusta. Klitoris tosiaan on naisen terska tai koko kalua, ja sillä siisti. Miesten pitäisi opetella sitä hellimään, ja naisten vaatimaan sen hellimistä. Kamalia turhia paineita naisille, ei ole mikään pakko saada pelkästä yhdynnästä. Itsellä huimia orgasmeja moninkin tavoin, mutta aina siihen liittyy myös klitoris.
Ja ei se orgasmi tule milläänajattelulla, tai lehtiä lukemalla - koittakaas miehet itse saad mälli lentämään jollain suggeroinnilla...koskematta siihen kaluun.
Ex-miehelläni oli hyvin pieni noin 15 cm kalu ja hänen kanssaan en saanut seksin aikana ikinä orgasmia.
Avioeron jälkeen olen seurustellut 2 vuotta miehen kanssa, jolla yli 20 cm kalu ja nyt saan orgasmin lähes joka kerta 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä imutinta kannattaa kokeilla...
sen jälkeen et muuten saakaan.
Eli ap:n tilanteessa selkeä parannus nykytilaan.
Entisellä tyttöystävälläni oli löysä pimpsa, punaiset karvat ja ei osannut rakastellaan. Nykyinen vaimoni on täydellinen. Useamman lapsen jälkeen edelleenkin puristeleva tiukka pimpsa ja kiinteät rinnat. Aivan uskomaton sängyssä. Joten jokaiselle on se oikea. Älä tyydy huonoon tai sinulle sopimattomaan. Hienoa, että olet löytänyt löysälle pimpsallesi ison 20cm melan. Mukavia rakastelu hetkiä!
Yli 60 eri naisen kanssa olen ollut ja yhdelläkään ei ole ollut löysää tussua.
Löysästä tussuista hokee just nää 15cm minimunat.
Ton mittaselle mikään ei ole tiukka 😄
Vaimoni tyydytän kielellä ja sormilla. Aina saa toisin on minä, mulla on tietynlaisia lääkkeitä. En meinaa lauveta millään, kullini hiertyy melkein aina kunnes saan. Vaimorukkani valittaa myös hiertymisestä,
mulla ei tosin ole mikään jättimuna, varmin konsti vaimolleni on nuoleminen sillä hän saa. Minut vaimoni tyydyttää suihinotolla liukkarilla ja runkaten. M 48
...vaimosi kannattaosu käydä hoidattamassa itseään välillä jollain hyvinvarustetulla kollilla.
Saisi hänkin kerrankin kunnon kalua sisäänsä
Tutustu naisen anatomiaan paremmin niin saat.