Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne miehen "muut mitat"

Vierailija
02.01.2021 |

Paljon on ollut täälläkin keskustelua peniksen koosta ja mikä on liian pieni tai iso. Samoin galluppeja ja tutkimuksia siitä julkaisevat toistuvasti myös iltapäivälehdet. Mutta mitkä on toiveet/vaatimukset miehen muille mitoille? Vaikkapa ympärysmitta hauis, rinta, vyötärö, reisi, pohje jne. Nämä kun ovat mittoja mihin mies voi vieläpä vaikuttaa itse. Asiallisia kommentteja kiitos!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BullMentulan ja muiden isojen bodareiden hauis parhaassa kunnossa yli 60 senttiä. Se on jo paksu mutta siihen voi verrata.

Vierailija
2/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähäisintäkään kiinnostusta alkaa mittailla. Jos on suurin piirtein normaalirakenteinen, niin se riittää täydellisesti. Bodaria en huolisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sen niin väliä, onko mies pullukka vai bodari.

Tärkeintä on, että penis on esteettinen ja iso

Vierailija
4/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin sanoa, että vaikka olin joskus ns. tikissä niin ei se auttanut, kun muna on liian pieni.

Vierailija
5/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauis 45, rinta 125, vyötärö 80, reisi 70, rasvat alle 15 siinä suht ok normi mitat alle 180 pituiselle miehelle.

Vierailija
6/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis on riittävä kunhan on yli 12cm pitkä

Vierailija
7/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet vastauksista koskee penistä vaikkei siitä nimenomaan kysytty.

Vierailija
8/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos kelpuutat kenen tahansa miehen sänkyysi. Keskimitta on noin 16 cm, miksi tyytyä minimulkkuun?

Itse suosin 18 - 22 cm petiin

Vierailija
9/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa, että vaikka olin joskus ns. tikissä niin ei se auttanut, kun muna on liian pieni.

Ei auttanut mihin? Ethän sinä kullilla naisia iske. Hyvästä vartalosta on siinä touhussa enemmän hyötyä.

Vierailija
10/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auttanut mihin? Ethän sinä kullilla naisia iske. Hyvästä vartalosta on siinä touhussa enemmän hyötyä.

Suhteeseen tai hyvään seksiin.

Kyllä musta kiinnostuttiin ja kroppaa kehuttiin. Mutta sitten kun paljastui mun "koko" niin tapailu loppui lyhyeen. Yritin parhaani, mutta harva halusi pidempään tapailla.

Vierailija
11/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne iskemänsä naiset jätti?

Vierailija
12/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä musta kiinnostuttiin ja kroppaa kehuttiin. Mutta sitten kun paljastui mun "koko" niin tapailu loppui lyhyeen. Yritin parhaani, mutta harva halusi pidempään tapailla.

Hienoa miesvihaa terhi.

Vierailija
13/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kroppa kiehtoo ainoastaan, koska se viestii sekä homoille että heteroille että saadaan pari senttiä lisää patukkaan, kun muilla on tämä lisävara rasvakerroksen alla.

Valitettavasti usein ajatellaan, että se tarkoittaa 18 cm patukan olevan 20 cm juhlakunnossa, ja pettymys on valtava jos matalien rasvojen miehellä onkin 13 cm "jämämuna"

Vierailija
14/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kroppa kiehtoo ainoastaan, koska se viestii sekä homoille että heteroille että saadaan pari senttiä lisää patukkaan, kun muilla on tämä lisävara rasvakerroksen alla.

Valitettavasti usein ajatellaan, että se tarkoittaa 18 cm patukan olevan 20 cm juhlakunnossa, ja pettymys on valtava jos matalien rasvojen miehellä onkin 13 cm "jämämuna"

Mä en ajatellut noin. Enemmänkin naiset sanoivat, että olen urheilullinen ja kannan itseni hyvin. Mutta tuo oli vain päällistä. Housujen sisältöä, kun en voinut mainostaa tai näyttää niin se paljastui vasta sitten myöhemmin. Mukavia naisia olivat, mutta ymmärrän miksi eivät kanssani jatkaneet.

Vierailija
15/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos kelpuutat kenen tahansa miehen sänkyysi. Keskimitta on noin 16 cm, miksi tyytyä minimulkkuun?

Itse suosin 18 - 22 cm petiin

18-22cm on minullekin sopivin, tuntuu hyvältä kun osuu syvälle. 12cm olisi aivan liian lyhyt. Monet haikailevat paksuuden perään, mutta itse tiukkana haluan mieluummin pitkää ja keskivertopaksua.

Vierailija
16/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO:n ja hauiksen ympärysmitan tulo on vakio.

Vierailija
17/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Miehen pitää olla kiinteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi