Ai tästäkö muka pitäs olla KIITOLLINEN?
Ei jumaliste kun on hermot kireellä! Mua on jäänyt nyt kaihertamaan tosi paljon kun mies viikko sitten humalassa avautu mun äiti kauneudesta, älykkyydestä ja kaikesta kuin mahtava hän on ja pitää anopistaan niin kovasti. En todellakaan ole koskaan ajatellut voivani olla jotenkin "mustasukkainen" äitini saamista kehuista, mutta nyt nähtiin tämäkin päivä. Siis jäi niin outo olo ja ollaan kyllä tästä keskusteltu nyt jälkikäteen, mutten tykkää ollenkaan tuosta, millä asenteella mies suhtautuu mun harmistukseen.
Ensinnäkin, hänen mielestään mun kuuluisi olla vaan kiitollinen siitä, että kehuu äitiäni. No kehuminen on ihan okei, mutta toi ylistys oli aika älytöntä. Ja muhun vertaaminen! Hänellä paksumpi tukka, hänellä tohtorin tutkinto ja minä "vain" maisteri ja muuta tämmöstä. Vika tikki oli joku tän tyylinen lause, että "minähän vain kehuin geenejäsi, olisit kiitollinen siitä. Ja siitä, että saat olla äitisi tytär". Hyi. Mulla meni niin hermot, että käskin jatkaa elämää äitini kanssa sitten kun niin upea nainen kerran on.
Onks mulla oikeus reagoida näin voimakkaasti tämmöseen vai oonko mä se hullu eikä mies? Mietin tota tosiaan aika usein ja analysoin äänensävyjä, miten mies puhu ja mitä saatto tarkottaa milläkin... Stressaa!
Kommentit (25)
Kehenkä sitä tytär voi enää luottaa, jos oma äiti muhinois miehen kanssa? Sairasta kerta kaikkiaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:39"]
Ja sinä, joka puhuttelit mua säälittävänä. Jep ehkä olenkin, mutta ohittaisitko sä tämmösen vain olankohautuksella? Ottaa päähän tommonen virnuilu ja myhäily mieheNI miettiessä äitäNI. -ap
[/quote]
Kyllä ohittaisin. Kuulostat melko lapselliselta. Kilpailetko äitisi kanssa muistakin asioista?
[/quote]
Voitko perustella, miksi oon lapsellinen tässä? Tunteeni ovat lapsellisia? Primitiivisen vitutuksen kyllä myönnän. -ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:58"]
Ja sinä, joka puhuttelit mua säälittävänä. Jep ehkä olenkin, mutta ohittaisitko sä tämmösen vain olankohautuksella? Ottaa päähän tommonen virnuilu ja myhäily mieheNI miettiessä äitäNI. -ap
[/quote]
Kyllä ohittaisin. Kuulostat melko lapselliselta. Kilpailetko äitisi kanssa muistakin asioista?
[/quote]
Voitko perustella, miksi oon lapsellinen tässä? Tunteeni ovat lapsellisia? Primitiivisen vitutuksen kyllä myönnän. -ap
[/quote]
Tunteesi ovat lapsellisia, kumpuavat alemmuudentunnostasi, huonosta itsetunnosta ja mahdollisesti onnettomasta lapsuudesta äitisi varjosta. Koulukiusaamistakaan ei voida poissulkea.
Ei vaan, vakavissaan, lue nyt oma tekstisi. Olet äidillesi mustis koska miehesi kehui häntä... Ihan oikeasti, tämä on tällaista koulutyttöjen mustistelua. Ei tämä enempää perusteluja kaipaa. Toiset tietysti ovat kateellisia ja mustasukkaisia mistä tahansa. Se on eräänlaista kehittymättömyyttä ihmisenä. Epävarmuus on epäviehettävä piirre sekä miehessä että naisessa.
Näköjään täällä on parikin huonoitsetuntoista läskipelleä, jotka alapeukuttavat kaikkea mikä liikkuu.
Äitinne vaan ovat hotimpia kuin te, deal with it.
[/quote]