Iltasanomien artikkeli NIinistö Marin
Avaisko joku sen lukenut ystävällisesti asian ytimen. On maksumuurin takana.
Kommentit (47)
En muuten tiedä mutta viimeaikaisista otsikoista jo nähdään ettei sanomalla malteta odottaa edes niinistön kauden loppua ennen kuin nuo aloittaa sontavyöryn päälle vyöryttämisen. Liekö tää mariinin tulevan presidenttikampanjan esitöitä eli kuten jo jutun näkyvästä osasta näkyy, tuossa tehdään sankaritarinaa mariinista ja niinistöstä tyrannia.
Liekö lehdistö lopultakin luopunut haaviston puskemisesta presidentiksi ja nyt venäjältä tuli käsky että otetaan mariini tilalle.
Minä luin artikkelin, ei kai siinä mitään niin mullistavaa ollut, otsikot on otsikoita.
Luulen että Niinistö pitää asiantuntevista, järkevistä pätevistä ja edes alkeelliset käytöstavat omaavista henkilöistä pääministerinä.
Saadaan vielä mielenkiintoiset muistelmat. Niinistö alkaa kirjoittamaan ( ehkä jo aloittanut) muistelmiaan koko pressakaudelta. Siitä tulee jättimenestys.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Niinistö pitää asiantuntevista, järkevistä pätevistä ja edes alkeelliset käytöstavat omaavista henkilöistä pääministerinä.
Shocking. Mitä boomerismia, ja vanhanaikaista ajattelua josta pitää marinistisella modernilla ravistelulla päästä eroon.
Vois tietty laittaa sen /s mutta valitettavasti nuo on vasemmistossa tosissaan tuon kanssa. Sekä toimittajien että poliitikkojen on oltava yhtä tyhmiä ettei kenellekään tule alemmuuskompleksia jos joku yllättäen osaakin jotain oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Niinistö tykkää harmaista, pönäköistä setämiehistä pääministereinä.
Niinistö ei tule naisten kanssa toimeen, on sitä sukupolvea joka ratkaisee asiat miesten kesken saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voinut sietää Stubbia:D Rinteestä tykkäsi kovasti kirjan mukaan.
Niinistö tykkää osoittaa valtaansa. Onhan arvostellut Marinin lisäksi Stubbia julkisesti. Minkäs teet jos harmaa setämies päättää puheessaan tai puheenvuorossaan pistää sinut "ruotuun" käyttäen valtaansa sopimattomasti, kostaakseen.
Muuten Sauli on kansaan päin mun mielestä ollut hyvä, Marinin kanssa valtataistelu jäi vain harmittamaan.
Vierailija kirjoitti:
En muuten tiedä mutta viimeaikaisista otsikoista jo nähdään ettei sanomalla malteta odottaa edes niinistön kauden loppua ennen kuin nuo aloittaa sontavyöryn päälle vyöryttämisen. Liekö tää mariinin tulevan presidenttikampanjan esitöitä eli kuten jo jutun näkyvästä osasta näkyy, tuossa tehdään sankaritarinaa mariinista ja niinistöstä tyrannia.
Liekö lehdistö lopultakin luopunut haaviston puskemisesta presidentiksi ja nyt venäjältä tuli käsky että otetaan mariini tilalle.
Lehdistön tulevaisuudessa Niinistöön kohdustama kritiikki johtuu pääasiassa N.n (entisestä) puoluekannasta.
Vihervassareille on jonkinmoinen järkytys, että presidentillä on ollut valtaisa kansansuosio, vaikka hän oli kokoomuslainen 😀 Presidentinpuoliso Haukio myös aikoinaan työskenteli kokoomukselle.
Vieläkin katkerampaa kalkkia kaiken tämän päälle on juuri valitun uuden presidenttimme (pitkäaikainen, nyt luovutettu) puoluekanta: kokoomus!
😀 😀
Eihän ne ihmisten mielipiteet siitä muutu, jos jättää julkisuudessa jonkun puolueen jäsenyyden.
Vierailija kirjoitti:
Saadaan vielä mielenkiintoiset muistelmat. Niinistö alkaa kirjoittamaan ( ehkä jo aloittanut) muistelmiaan koko pressakaudelta. Siitä tulee jättimenestys.
Mäkin ostan sen kirjan heti.
Marin ei mua kiinnosta.
Niinistöllä meni varmasti tunteisiin se, kun yritti tunkea pääministerin tontille sillä Korona Nyrkki hapatuksella.
Vierailija kirjoitti:
Niinistöllä meni varmasti tunteisiin se, kun yritti tunkea pääministerin tontille sillä Korona Nyrkki hapatuksella.
Jep, eikä päässyt yli siitä, että itse sai nenilleen suorassa lähetyksessä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin koronanhoito oli poliittista satiiria parhaimmillaan, tosin valitettavasti totta eikä näytelmää.
Niinistö viisaampana ja kokeneempana tiesi, että tarvittaisiin eri viranomaisten ja laitosten toimintaa koordinoiva yhteinen elin, mutta Zannuli totesi, että vittusaatanaminäkylläosaaneitarttetullaperkeleneuvomaan. Sähläsi sitten sulkujen ja lakiviritelmien kanssa ja kun totesi itsekin, ettei hänen touhuistaan tule mitään, niin pesi kätensä ja jätti kaiken virkamiesten vastuulle, mitä nyt twittuili jatkuvasti että miksi te tuollain teette, johon virkamiehet vastasivat, että heidän pitää noudattaa lakia että jos pikkurouva haluaa toimintatapoihin muutoksia, niin on hyvä ja muuttaa lakia.
Koronatukea Zannuli jakoi isolla kädellä, parhaimmill
Eli ei mennyt Niinistöllä tunteisiin ja olen väärässä?
"Eli ei mennyt Niinistöllä tunteisiin ja olen väärässä?"
Ei mennyt ja olet väärässä.
T: Eri
Kremlin infosoturi Bäckmanko täällä Zota-Zannulista kirjoittelee. Tuo Niinistön maanpetturiksi haukkuja Ja Putlerin "vaalitarkkailija"..
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sannanperseennuolijalla paskanmaku suuhun?
Halusit esitellä älykkyyttäsi? Tai paremminkin se puutetta.
En ole avannut enkä muutenkaan avaa enää kyseisestä henkilöstä kertovia artikkeleita. Neljä vuotta on nyt kestänyt tätä Marinin ihannointia ja vihaamista ja en tiedä muista, mutta ainakin itselläni se tulee jo korvista ulos.