Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä saisin mieheni kosimaan??

Vierailija
09.06.2014 |

Jotain hienovaraisia vihjeitä voisin ottaa vastaan.

Mies on kyllä vihjassut useaan kertaan jotain naimisiinmenosta. Haluan ehdottomasti, että se on mies, joka kosii. Onko teillä hyviä vinkkejä.

Ollaan oltu yhdessä reilu vuosi, asutaan yhdessä ja rakennetaan yhteistä taloa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee selväksi että perheen perustaminen sun mielestä edellyttää, että perusta on kunnossa eli olette naimisissa ennen lapsien hankkimista ja että tämä on sun mielestä tärkeä asia.

Vierailija
2/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveisiä taas 1800-luvulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomat asiat yleensä hankaloittavat ja tuottavat päänvaivaa.

Vierailija
4/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että teet lapsia vain avioliittoon !

Vierailija
5/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kuva mieleisestäsi sormuksesta tai morsiuspuvusta näkyville nettiselaimeen tai ympäröi lehdestä jne.

Vierailija
6/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo ehdottomasti oli ehkä liioittelua. Mutta toivon, että mies kosisi. Ei mulla periaattessa ole pakkomieltä päästä naimisiin, mutta olisi niin ihanaa, kun tuo ukko kosisi.

Vierailija
7/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi miehellesi sellainen nainen jonka kanssa hän haluaa naimisiin ja kas kummaa, pian huomaat miehesi kosivan tätä naista polvillaan. Helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
8/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu.

Vierailija
9/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:25"]

Sano että teet lapsia vain avioliittoon !

[/quote]

Hyvä idea, eipähän tarvi räkänokkaisia kakaroita katsella jaloissa pyörimässä, naimisiin en mene. T: Mies.

Vierailija
10/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:06"]

No tuo ehdottomasti oli ehkä liioittelua. Mutta toivon, että mies kosisi. Ei mulla periaattessa ole pakkomieltä päästä naimisiin, mutta olisi niin ihanaa, kun tuo ukko kosisi.

[/quote]

Nykyaikana on mieheltä järjen köyhyyttä mennä naimisiin.Ole iloinen, miehesi ajattelee omilla aivoillaan ja kiertää kaukaa avioliiton "onnelan" .

Vierailija
11/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi miehellesi sellainen nainen jonka kanssa hän haluaa naimisiin ja kas kummaa, pian huomaat miehesi kosivan tätä naista polvillaan. Helppoa kuin heinänteko

No jos se jonkun kanssa haluaa naimisiin, niin mun. Ap

Vierailija
12/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:06"]

[/quote]

Nykyaikana on mieheltä järjen köyhyyttä mennä naimisiin.Ole iloinen, miehesi ajattelee omilla aivoillaan ja kiertää kaukaa avioliiton "onnelan" .

[/quote]

Mitä se avioliitto muuttaa?

Vierailija
13/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:06"]

[/quote]

[/quote]

Mitä se avioliitto muuttaa?

[/quote]

Niinpä.. ei mitään eli turhake.

Vierailija
14/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 14:02"]

Etsi miehellesi sellainen nainen jonka kanssa hän haluaa naimisiin ja kas kummaa, pian huomaat miehesi kosivan tätä naista polvillaan. Helppoa kuin heinänteko

No jos se jonkun kanssa haluaa naimisiin, niin mun. Ap

[/quote]

Ööö. missasinko jotain, jos haluaa niin kosii ellei, ei kosi ?

Vierailija
15/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vuosi yhdessä ja nyt jo rakennetaan yhteistä taloa...

Vierailija
16/28 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vuosi yhdessä ja nyt jo rakennetaan yhteistä taloa...

Vierailija
17/28 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisinkin. Itse pohdin ihan samaa. Sen verran olen asian eteen tehnyt, että olen kysynyt mieheltäni joskus, että haluaako elää aviliitossa tulevaisuudessa, vastaus oli että kyllä se olisi mukavaa. Jossain vaiheessa tulin maininneeksi, että avioliitto on itselleni tärkeä asia. Sen enempää en viitsi asiasta puhua, jos ei ota onkeensa niin sitten ei ota. 

Vierailija
18/28 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi se, että tulin raskaaksi :P Aiemmin miestä ei paljon naimisiinmeno kiinnostanut, mutta halusi lapsen syntyvän avioliittoon. Ei tarvinnut edes vihjailla tässä vaiheessa, tajusi itse.

Vierailija
19/28 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:19"]

Meillä auttoi se, että tulin raskaaksi :P Aiemmin miestä ei paljon naimisiinmeno kiinnostanut, mutta halusi lapsen syntyvän avioliittoon. Ei tarvinnut edes vihjailla tässä vaiheessa, tajusi itse.

[/quote]

Ei toimi tuokaan kaikilla. Olimme jo kihloissa, kun parempi puoliskoni tuli raskaaksi. Minä en halunnut että joku luulee sen olleen syyn häihin. Eli odotin vielä kolmannenkin lapsen ennenkuin suostuin keskustelemaan häistä.

Vierailija
20/28 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ensimmäistä kertaa asialla? Jos vaikka jompikumpi on jo uusintakierroksella, voi se pistää miettimään...

Sitten on vielä menossa sellainen villitys, että kun koti on valmis ja muutama mukula siinä, niin eikös akka haluakin erota. Sanovat suhteen mukamas väljähtyneen tai haluavat ruveta toteuttamaan itseään. Saman kanssa elo kun on niin perin arkista!

Jos olisin mies, en kosisi, enkä hommaisi kakruja. Jäisi vaan ne elatusmaksut...

Tämä on tyyli nykypäivän Suomessa, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi