Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 vuotta suhdetta takana ja mies sanoo, "ettei vielä"

Vierailija
02.01.2021 |

Ei kihloja, ei lapsia, ei omakotitaloa... Ikää minulla 33v. ja miehellä 35v. Aina vastaus "ei ihan vielä" tai alkaa hermostuneesti naureskelemaan, että "juu juu, kyllä tässä sitten". Onko 3 vuotta muka liian lyhyt aika tällaiselle yli kolmekymppisille ihmisille!?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn lää

Vierailija
2/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aikaa ei tule. Etsi joku joka haluaa samoja asioita kun sä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä!

Vierailija
4/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lyhyt aika.

Vierailija
5/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, ettei vielä seksiä ja ihmettelin.

Vierailija
6/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vielä hänen kanssaan?

Vierailija
7/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikani odotin yhtä ”katsotaan nyt” tyyppiä siihen asti, että hän oli 39 ja minä 32. Otin eron, etsin uuden miehen ja sain haluamani kaksi lasta 35 ja 37 vuotiaana. Voihan se olla että sinun miehesi vielä muuttuu, mutta mieti mikä on sinulle tärkeintä. Jos miehesi riittää tällä nykyisellä, niin jatka. Jos ei, etsi uusi suunta.

Vierailija
8/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harkitsisi edes yhteenmuuttoa kuin aikaisintaan viiden vuoden jälkeen. Mistään yhteisistä talolainoista puhumattakaan. Kannattaa pitää pää kylmänä myös rakkausasioissa.

Vierailija
9/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sen miehen vai haluatko vaan heti-kaikki-mulle, nuo asiat mitkä "kuuluu" olla? Onhan tuo kolmen vuoden jälkeen aikamoinen rykäys. Esimerkiksi omakotitalo ei varmaan teille kahdelle ole välttämätön. Ymmärrän että haluat perheen, mutta kaiken ei tarvitse olla valmista ja hienoa sitä varten. Mekin saatiin ensin toivottu lapsi, vaikka asuimme avoparina anopin yläkerrassa :D kaikki järjestyi aikanaan.

Vierailija
10/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen luonne mies on?

Jos hän miettii menua lukiessa aina vartin, mitä tilaa, tai vaatekaupassa kestää ikuisuus, niin en olisi huolissani.

Jos luonne on nopeatempoisempi, niin sori, tuosta ei tule mitään.

Vierailija
11/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä myöhemmin -miehiä kannata odotella, siinä vaan turhaantuu. Mies joka välittää oikeasti haluaa kyllä edetä suhteessa. Jos taas on sellainen mies joka ei halua perhettä, hän ilmoittaa siitä heti.

Vierailija
12/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ottanut noita asioita puheeksi jo treffeillä?

Vierailija
13/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aikani odotin yhtä ”katsotaan nyt” tyyppiä siihen asti, että hän oli 39 ja minä 32. Otin eron, etsin uuden miehen ja sain haluamani kaksi lasta 35 ja 37 vuotiaana. Voihan se olla että sinun miehesi vielä muuttuu, mutta mieti mikä on sinulle tärkeintä. Jos miehesi riittää tällä nykyisellä, niin jatka. Jos ei, etsi uusi suunta.

Eli odottelit pari vuotta? Niin kyllähän se muutama vuosi on aika lyhyt aika... Mutta, kun ikää on jo +30v., niin eipä siinä voi kauaa odotella, jos lapsia haluaa. Siksi varmaan monikin tällainen suhde kaatuu, kun ehditään olla pari vuotta yhdessä ja sitten pitää jo heti saada kaikki, kun ikää alkaa jo olla ja sitten alkaa vaikeudet.

Vierailija
14/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lyhyt aika. Kyllä aikuinen mies tietää jo 3 kuukaudessa, kelpaako nainen vaimoksi. Kiire alkaa tulla (sulle). Vielä ehdit etsiä miehen, joka haluaa perheen SINUN kanssasi, mutta sitten pitääkin pistää töpinäksi.

Vierailija
15/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa vuodessa yleensä on jo menty naimisiinkin jos ollaan tosissaan.

Mulla raja menis tuossa. Jos suhde ei etene, se loppuu.

Vierailija
16/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää sen jälkeen, kun rakastumisvaihe loppuu. Sehän kestää yleensä 1,5-2,5 vuotta.

Vierailija
17/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen tilanne, minulla ikää 32v ja mies 35v. Myöhemmin, kuuluu aina ärsyyntynyt vastaus. Lähinnä siis lastenteolle.

Vierailija
18/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harkitsisi edes yhteenmuuttoa kuin aikaisintaan viiden vuoden jälkeen. Mistään yhteisistä talolainoista puhumattakaan. Kannattaa pitää pää kylmänä myös rakkausasioissa.

Olisinpa minäkin ollut noin fiksu...

T. Avioero tuli ja talolainaa jäljellä talosta jossa en enää edes asu.

Vierailija
19/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa ymmärtää, miksi niin suuri osa liitoista päättyy eroon. Kaikki pitää saada heti ja nopeasti. Minä minä minä.

Ja totta kai puoliso vaihtoon, jos tämä ei ole samaa mieltä.

Kaikessa pitää suorittaa ja tietyn aikataulun mukaisesti.

3 vuotta on lyhyt aika parisuhteessa.

Vierailija
20/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan