Sanokaa miten kulmat laitetaan nätisti?
Näytän vanhukselta näitten kulmien kanssa.
Aloitanko saksilla leikkaamisella?
Kommentit (24)
Nypi kaikki pois ja sitten piirrät keskelle otsaa kaksi puolikaarta mustalla tussimaisella eyelinerillä.
Mennään peilin eteen ja kammataan kulmat yön jäljiltä päiväkuntoon. Kerrankin olen muodin kärjessä!
Vierailija kirjoitti:
Nypi kaikki pois ja sitten piirrät keskelle otsaa kaksi puolikaarta mustalla tussimaisella eyelinerillä.
En todellakaan.
Mitkä ihmeen kulmat? KulmaKARVATko?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen kulmat? KulmaKARVATko?
Mitäs luulet?
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen on vajaamielistä. Kulmakarvattomuus on ulkonäkökeskeisessä yhteiskunnassa todellinen haitta, eikä sen kustannuksella pitäisi enää ilveillä.
^ aikoinaan näki vanhemmilla naisilla piirrettyjä kulmakarvoja.
Mä oon niin kulmikas persoona että en vaan pysty olemaan nätisti. KulmaKARVAT mul on kyl täydelliset. Kosmetologi on keksitty.
Niin,ois kiva löytää joku ammatti-ihminen joka tekis niistä paremmat.
Niille ei pidä tehdä mitään. Paitsi harjata, jos on menossa juhliin.
Voit lyhentää pitkiä saksilla ja nyppiävähän ylimääräisiä pois silloin tällöin. Mutta kannattaa miettiä lähteekö tuohon viivojen piirtelyyn. Karmeilta näyttää vanhemmiten ja vaatii jatkuvaa tarkkailua.
Pyöristä ne ensin, ettei jää teräviä reunoja. Jos on kovaa kulutusta, ne kannattaa vahvistaa kulmaraudoilla.
Kulmahiomakone kannattaa hankkia!
Mä ensin kastelen kulmat ja sitte sormen kanssa vedän ne ylöspäin "pystyyn". Mikäli jotain pitempiä karvoja niin leikkaan saksilla kamman kanssa varovaisesti. Nypin silmienvälin ja irrallaan kasvavat karvat pinseteillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ensin kastelen kulmat ja sitte sormen kanssa vedän ne ylöspäin "pystyyn". Mikäli jotain pitempiä karvoja niin leikkaan saksilla kamman kanssa varovaisesti. Nypin silmienvälin ja irrallaan kasvavat karvat pinseteillä.
Ok. Kulmakynä?
Vierailija kirjoitti:
^ aikoinaan näki vanhemmilla naisilla piirrettyjä kulmakarvoja.
Nykyään niitä näkee vanhemmilla miehillä, esim. Seiskajulkkis-Markuksella
Itse lyhennän saksilla käyttäen kampaa apuna. Nypin hajakarvat pinseteillä. Laitan kulmaväriä niihin kohtiin, joissa karvat ovat hieman harvemmat.
Ei kannata lähteä muotoilemaan kulmista ihan erinäköisiä kuin ne luonnostaan ovat. Yleensä ihmiselle sopii parhaiten se oma malli vähän siistittynä.