Nonniin.. "Ikis" paikalla, saa kysyä
Ja ihan aluksi täytyy sanoa etten hirveästi perusta tästä lempinimestä mutta tutuksihan tää on käynyt.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:34"]
Näkyykö tämä katkeruus ja exäsi nyxän halventava ja aggressiivinen kohtelu jotenkin arkipäiväisessä elämässäsi? Luuletko, että exäsi pitää sua ihan täysjärkisenä? Koska sitä et todellakaan ole. Ja tuollainen skitsoilu on harvemmin puoleensavetävää.
[/quote]
Öö.. ei? Ja mikä ihmeen katkeruus? En vastaanota puheluita siltä pimulta, lapsille on jo hänen asemansa tehty selväksi. Ja "ex" tietää kyllä millainen olen, on tehnyt kanssani lapsiakin, joten eiköhän se ihan täysjärkisennä pidä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:41"]
Näkyykö tämä katkeruus ja exäsi nyxän halventava ja aggressiivinen kohtelu jotenkin arkipäiväisessä elämässäsi? Luuletko, että exäsi pitää sua ihan täysjärkisenä? Koska sitä et todellakaan ole. Ja tuollainen skitsoilu on harvemmin puoleensavetävää.
[/quote]
Öö.. ei? Ja mikä ihmeen katkeruus? En vastaanota puheluita siltä pimulta, lapsille on jo hänen asemansa tehty selväksi. Ja "ex" tietää kyllä millainen olen, on tehnyt kanssani lapsiakin, joten eiköhän se ihan täysjärkisennä pidä.
[/quote]
Eli näkyy.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:39"]
Sä olet outo :) Ei mulla muuta.
[/quote]
No katsos lapsukainen kun meitä ihmisiä on erilaisia. Opit vielä, usko pois.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:42"]
[/quote]
[/quote]
Eli näkyy.
[/quote]
Joopa joo. Näkyykö sun huono lukutaito sun arjessasi?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:42"]
[/quote]
[/quote]
Eli näkyy.
[/quote]
Joopa joo. Näkyykö sun huono lukutaito sun arjessasi?
[/quote]
Ei, mutta tuo pimuttelu ja lapsille "selväksi tehty asema" puhuvat omaa kieltään.
Lapset exä teki kanssasi aika kauan aikaa sitten. Olet muuttunut eronne jälkeen hieman kyseenalaiseen suuntaan. JO pelkästään tuo, että olet itse parisuhteessa ja kasvatat uutta lasta nyxäsi kanssa mutta et suostu normaaliin kanssakäymiseen exäsi nyxänsä kanssa (puheluiden vastaanottaminen), on kyllä todella pimeetä näin ihan normaalilla mielenterveydellä varustetun henkilön näkökulmasta. En mitenkään voi kuvitella, että exäsi haikailee vielä perääsi. Eiköhän hän olisi jo tullut jos olisi tullakseen.
Ei ole kysyttävää,olen pettynyt kun et olekaan "oikea" Ikis,hän saisi mieluusti avata vähän sielunmaisemaansa ja "alle 25-vuotias on lapsi"-pakkomiellettään :D
Joops tämän enempää en jaksa alkaa enää vääntämään. Sanotaanko näin et "oishan se venäjä jo hyökänny jos ois hyökätäkseen"
Eiku..!
Kiitti ja kuitti.
Joo tuu sit kertoo ku ootte exäs kans taas yhessä! (never)
Todella katkera ihminen, ja sairaaloisen riippuvainen yhdestä ihmisestä. Kyllähän tuo on täysin sairasta, kun itse ottanut vielä uuden miehen ja tehnyt lapsenkin hänen kanssaan, siinä "odotellessa" että ex hoksaa jättää oman vaimonsa ja tulla takaisin. Ei ole sinun ja exäsi rakkaus kovin hääviä laatua, vaikka olettekin hurjat 10 vuotta olleet aikoinaan yhdessä, ja lapsiakin tehneet, jos miehesi rakastaisi sinua, ei olisi jättänyt sinua ja lapsiasi, eikä ottanut uutta vaimoa. Ja viimeistään silloin kun menit uuden miehen kanssa yhteen olisi tosi rakkaus exällä ilmoitellut olemassa olostaan.
Ja mikä sinä olet uutta vaimoa mollaamaan siitä että hän on nuorempi kuin sinä tai miehesi, kuitenkin tekin olitte suunnilleen saman ikäisiä kun teitte lapsenne, olitko sinäkin tyhmä pimu silloin?
Oon kyllä muutaman kerran joutunut todistamaan tällaista vastaavaa kuviota, että ukko pyörittää eksiä ja nyksiä, ja joku on epätoivoissaan ihan varma, että kyllä se vielä takaisin tulee, mutta nuo kuviot ovat olleet hieman lyhempiaikaisia, eikä niissä ole ollut mukana lapsia. Aika ikävältä kuulostaa lasten kannalta, kun heidän pitää elää tuollaisen keskellä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:31"]
Miksi sä ikis tykität tänne niitä alle 25 v. on lapsi/ kolmekymppinen ja kaksikymppinen eivät voi seurustella tms. -ketjuja ihan infernaalisella tahdilla? Mikä on niiden funktio? Samanlaisia uusia ketjuja samoista aiheista päivästä toiseen? Miksi? Ymmärrätkö, että niiden kirjoittaja todellakin vaikuttaa avohoitopotilaalta?
[/quote]
En ole niiden kirjoittaja, ta-daa! Vaikka osittain monesta samaa mieltä.
[/quote]
No mutta ethän sä silloin edes ole oikea ikis, koska nuo ketjut ovat juuri ikiksen kirjoittamia.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:30"]
Miksi sä ikis tykität tänne niitä alle 25 v. on lapsi/ kolmekymppinen ja kaksikymppinen eivät voi seurustella tms. -ketjuja ihan infernaalisella tahdilla? Mikä on niiden funktio? Samanlaisia uusia ketjuja samoista aiheista päivästä toiseen? Miksi? Ymmärrätkö, että niiden kirjoittaja todellakin vaikuttaa avohoitopotilaalta?
[/quote]
[/quote]
No mutta ethän sä silloin edes ole oikea ikis, koska nuo ketjut ovat juuri ikiksen kirjoittamia.
[/quote]
Toisin sanoen otsikko oli harhaanjohtavaa mainontaa!Mä jo ehdin innostua,että vihdoin Ikis kertoo mikä sitä vaivaa,ja sitten linjoilla onkin joku piraattikopio Ikiksestä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Toisin sanoen otsikko oli harhaanjohtavaa mainontaa!Mä jo ehdin innostua,että vihdoin Ikis kertoo mikä sitä vaivaa,ja sitten linjoilla onkin joku piraattikopio Ikiksestä.
[/quote]
Ei vaan tää oli alkuperäinen Ikis.. Aloittelijat, huoh
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:21"]
Alkuperäinen ikis on yli kolmekymppinen, jotain 34-36v, joten et ole hän.
[/quote]
No laskeppa minkä ikäinen v. 1981 ihminen on.. ps. mulla on kohta synttäritkin tulossa.
[/quote]
Niinpä, ja sanoit juuri olevasi 27v.