Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillain on niin vitivalkoiset hampaat ja kaunis hehkeä hymy?

Vierailija
04.06.2026 |

Miten sellaisen kauniin hymyn ja valkoiset hampaat saa? Ei näy keltaisia hampaita ja hammaskiveä vai eikö nämä lähes täydelliset ihmiset juo kahvia, teetä, kivennäisvesiä ja viiniä?

Onko sinulla kauniit ja valkoiset hampaat? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset hampaat saat kun valkaisutat ne. NS. Hollywood-hymyn saa rahalla, kenelläkään ei ole luonnostaan niin kirkkaan valkoiset ja tasaiset suorat hampaat.

Vierailija
2/10 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärit (ei kunnalliset) tekevät ihmeitä jos sinulla on varaa maksaa siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuorilla on tasaiset hammasrivit oikomishoidon avulla yhteiskunnan laskuun.

Vierailija
4/10 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse putsaan hampaiden välit aamuin illoin sekä aamuisin purskuttelen kookosöljyä. Normi hammaspesun lisäksi.

Silloin tällöin käytän Colgaten whitening -seerumia kausiluonteisesti.

Vierailija
5/10 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetin silikonimuotit ja ostin valkaisugeeliä. 300 eurolla valkoinen hymy, jatkokäsittely kerran vuodesssa sitten paljon vähemmän. Hammaskivenpuhdistus kerran vuodessa. Punaviiniä välttelen, juon valkoviiniä.

Vierailija
6/10 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse putsaan hampaiden välit aamuin illoin sekä aamuisin purskuttelen kookosöljyä. Normi hammaspesun lisäksi.

Silloin tällöin käytän Colgaten whitening -seerumia kausiluonteisesti.

Tuhlaat aikaasi. Oil Pulling ei oikeasti toimi.

Vierailija
7/10 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hammaslääkärin värikartan mukaan luonnonhampaiden asteikolla valkoisin mahdollinen sävy hampaissa. Juon yhden kupin kahvia aamuisin ja yhden kupin teetä iltaisin, punaviiniä en koskaan. Hammaskiveä mulle ei muodostu ja pesen hampaat sähköhammasharjalla aamuin illoin, ja puhdistan hammasvälit iltaisin sekä päivän aikana tarvittaessa. Huuhtelen suun vedellä aina ruokailun päätteeksi ja hammastahna on Frantsilan yrttihammastahna.

Vierailija
8/10 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla niitä saa. Luu ei ole väriltään valkoista vaan kellertävää.

Vierailija
9/10 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tuuri käynyt itselläni hampaiden kanssa jos analysoidaan vain sitä osuutta mikä näkyy muille ihmisille. Suora rivistö, kiitos 90-luvun erinomaisen kunnallisen hammashoidon oikomishoidon lapsuudessani. Valkoisetkin sattuvat olemaan vaikka olen aikoinani polttanut tupakkaa kuin korsteeni 15 vuoden ajan ja punaviini oli lempialkoholijuomani. 

Totuus on sitten jotain ihan muuta, takahampaita on paikattu varmaan miljoona kertaa purupinnoilta (yhtä hammasta siis monta kertaa) ja yhden takahampaan menetinkin tämän takia koska se lopulta halkesi. Mutta nämä eivät näy ulospäin normaalitilanteissa. Moni tuttu on sanonut olevansa kateellinen hampaistani, tietäisivätpä vain totuuden.

Eli meneekö hyvän tuurin piikkiin tämä sitten. 

Vierailija
10/10 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rahalla.

Kuten yllä todettu, hampaat eivät voi olla luonnostaan Hollywood-valkoiset. Täydellisestikin hoidetut hampaat ovat ilman valkaisua (tai implantteja) luunvalkoiset. Sellaiset hieman harmaanvalkoiset. Evät siis vitivalkoiset.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi