Nonniin.. "Ikis" paikalla, saa kysyä
Ja ihan aluksi täytyy sanoa etten hirveästi perusta tästä lempinimestä mutta tutuksihan tää on käynyt.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:03"]
Olen eksäsi uusi, haluatko kysyä jotain?
[/quote]
En usko että olet, se pikkupimu tuskin uskaltaisi sanoa mulle sanaakaan. Tai jos olet niin soita mulle, pistä facessa viestiä, mitä vaan. Vai ajanko sun pihaan et voidaan jutella?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:04"]
Onko eksäsi mennyt naimisiin nyksänsä kanssa?
[/quote]
Ei ole mennyt, ja tuskin meneekään. Tais pimu tajuta miten sitä pelataan.
Eikö omasta mielestäsi ole yhtään säälittävää, että olet odottanut exääsi 6 vuotta? Ja tosiasia on se, että normaalisti ihminen ei pysty palaamaan entiseen. Tiedän monta tapausta, jossa jätetty osapuoli haikaili exän perään aikansa, mutta sitten kun aikaa oli kulunut riittävästi, he sanoivat, etteivät kuitenkaan enää pystyisi exiensä kanssa olemaan. Eli ihan tosiasiassa veikkaan, että vaikka exäsi nyxästään eroaisi, ei hän sinun luoksesi enää palaa. 6 vuotta on helvetin pitkä aika olla erossa ja vanhaan elämään palaaminen harvoin houkuttaa. Sinä tietenkin ajattelet, että se käy tuosta vain, kun itse olet jumittunut tuohon ajatukseen exästäsi. Mutta ei se niin mene.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:08"]
Tylsä feikki on tylsä.
[/quote]
Jaa-a, mitä liet tarkoitat. Meitä ikiksiäkin kun on moneksi ja mua useassa ketjussa ko henkilöksi väitetty ja mun asiat täällä tunnutaan tietävän varsin hyvin.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:09"]
Eikö omasta mielestäsi ole yhtään säälittävää, että olet odottanut exääsi 6 vuotta? Ja tosiasia on se, että normaalisti ihminen ei pysty palaamaan entiseen. Tiedän monta tapausta, jossa jätetty osapuoli haikaili exän perään aikansa, mutta sitten kun aikaa oli kulunut riittävästi, he sanoivat, etteivät kuitenkaan enää pystyisi exiensä kanssa olemaan. Eli ihan tosiasiassa veikkaan, että vaikka exäsi nyxästään eroaisi, ei hän sinun luoksesi enää palaa. 6 vuotta on helvetin pitkä aika olla erossa ja vanhaan elämään palaaminen harvoin houkuttaa. Sinä tietenkin ajattelet, että se käy tuosta vain, kun itse olet jumittunut tuohon ajatukseen exästäsi. Mutta ei se niin mene.
[/quote]
Sulla ei ole mitään kokemusta meidän kahden välisestä suhteesta. Kellään muulla ei ole. Enköhän mä kokemuksesta tiedä että miten tää homma tulee menemään. Kuitenkin yli 10v pidettiin yhtä, ei se niin vaan katoa. Ja olen minä kuule itsekin pitänyt miestä tässä välissä, fakta vaan on se että näistä vastoinkäymisistä huolimatta meidän suhde ja meidän perhe menee kaiken muun edelle. Enkä edes usko että tulee sen kummempia vaikeuksia. On "ex" nytkin toiminut mm. koiravahtina ja ei oo pikkupimulla ollu paljoa vastaan sanomista.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:11"]
Ootko itte eronnu nyxästäs?
[/quote]
En
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:14"]
[/quote]
Sulla ei ole mitään kokemusta meidän kahden välisestä suhteesta. Kellään muulla ei ole. Enköhän mä kokemuksesta tiedä että miten tää homma tulee menemään. Kuitenkin yli 10v pidettiin yhtä, ei se niin vaan katoa. Ja olen minä kuule itsekin pitänyt miestä tässä välissä, fakta vaan on se että näistä vastoinkäymisistä huolimatta meidän suhde ja meidän perhe menee kaiken muun edelle. Enkä edes usko että tulee sen kummempia vaikeuksia. On "ex" nytkin toiminut mm. koiravahtina ja ei oo pikkupimulla ollu paljoa vastaan sanomista.
[/quote]
En ole tuo, jolle vastasit, eikä minullakaan toki ole kokemusta suhteestasi eksääsi, mutta kyllä oikeasti kuulostaa aika kamalalta ja sinä kohtalaisen tasapainottomalta. Ei kovin ihanalta suhteelta kuulosta se, että erosta on kuusi vuotta, eksäsi seurustelee ja sinä vain toivot häntä takaisin.
[/quote]
En
[/quote]
No ei tuo sun ajatusmaailmas aivan terveellä pohjalla ole, jos kuvittelet, että exäs palaa luoksesi kuin jossain huonossa harlekiiniromaanissa.
Ja eikö se nyxäs ja sun yhteinen vauva ansaitse perhettä?
Mitä nyxäs on mieltä näistä sun exä-haaveiluista?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:17"]
[/quote]
[/quote]
En ole tuo, jolle vastasit, eikä minullakaan toki ole kokemusta suhteestasi eksääsi, mutta kyllä oikeasti kuulostaa aika kamalalta ja sinä kohtalaisen tasapainottomalta. Ei kovin ihanalta suhteelta kuulosta se, että erosta on kuusi vuotta, eksäsi seurustelee ja sinä vain toivot häntä takaisin.
[/quote]
Sometimes you cant see the good things until they are gone. Susta kauheaa, musta etu lapsille ja meille aikuisille. Ja sille joka sanoi aggressiiviseksi niin tietty aggressiivisuus on merkki auktoriteetista.. Ihan positiivinen juttu. Tosin itse kutsuisin sitä temperamentiksi tai määrätietoisuudeksi.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:19"]
[/quote]
En
[/quote]
No ei tuo sun ajatusmaailmas aivan terveellä pohjalla ole, jos kuvittelet, että exäs palaa luoksesi kuin jossain huonossa harlekiiniromaanissa.
[/quote]
Miksei palais perheensä luokse?
Totta kai uusi lapsi ansaitsee perheen, mutta 3 vs. 1.. valinta ei ole vaikea. Tietysti tää uusi lapsi on osa meidän perhettä, vaikka eri isä onkin. Ja miksi sille nyxälle tarvitsee mitään kertoa jos ei ole ajankohtainen asia ainakaan vielä? Parempi lapsille et on jonkinlainen isähahmo läsnä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:19"]
[/quote]
En
[/quote]
[/quote]
Miksei palais perheensä luokse?
Totta kai uusi lapsi ansaitsee perheen, mutta 3 vs. 1.. valinta ei ole vaikea. Tietysti tää uusi lapsi on osa meidän perhettä, vaikka eri isä onkin. Ja miksi sille nyxälle tarvitsee mitään kertoa jos ei ole ajankohtainen asia ainakaan vielä? Parempi lapsille et on jonkinlainen isähahmo läsnä.
Aggressiivisuus merkki auktoriteetista? Taidat oikeasti olla todella sekaisin. Ihmisen, jolla on auktoriteettia, ei tarvitse todellakaan olla aggressiivinen, koska, tadaa, hänellä on auktoriteettia!
Miksi sä ikis tykität tänne niitä alle 25 v. on lapsi/ kolmekymppinen ja kaksikymppinen eivät voi seurustella tms. -ketjuja ihan infernaalisella tahdilla? Mikä on niiden funktio? Samanlaisia uusia ketjuja samoista aiheista päivästä toiseen? Miksi? Ymmärrätkö, että niiden kirjoittaja todellakin vaikuttaa avohoitopotilaalta?
Näkyykö tämä katkeruus ja exäsi nyxän halventava ja aggressiivinen kohtelu jotenkin arkipäiväisessä elämässäsi? Luuletko, että exäsi pitää sua ihan täysjärkisenä? Koska sitä et todellakaan ole. Ja tuollainen skitsoilu on harvemmin puoleensavetävää.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:31"]
Miksi sä ikis tykität tänne niitä alle 25 v. on lapsi/ kolmekymppinen ja kaksikymppinen eivät voi seurustella tms. -ketjuja ihan infernaalisella tahdilla? Mikä on niiden funktio? Samanlaisia uusia ketjuja samoista aiheista päivästä toiseen? Miksi? Ymmärrätkö, että niiden kirjoittaja todellakin vaikuttaa avohoitopotilaalta?
[/quote]
En ole niiden kirjoittaja, ta-daa! Vaikka osittain monesta samaa mieltä.
Onko eksäsi mennyt naimisiin nyksänsä kanssa?