HUS-pomo lapissa lomailemassa.
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Huussi-Maaret aikoo kerätä rokotevastaisten ja koronakriittisten persuloidien äänet kuntavaaleissa! Go Maaret Go!
Onko tosiaan nyt persuissa ? Rokotekriittisyys tuli vähän uutena yllärinä mutta onko niin että tietää jotain.Sama homma kuin toi matkustelu.
Saattaa haluta olla Suomen Tegnell (Ruotsin koronakriitikko)
Kaikki tukemaan suomalaista matkailua! Levin Alkossa ei ole huomenna jonoja!
Maaritti tuli Huussiin Ruotsista.Saattaa jopa tuntea Tegnellin ja yrittää ujuttaa Ruotsin mallia tänne?
Ovat muuten ihan saman näköisiä Tegnellin kanssa
Voisiko saada Maarit tatskan jos Ruotsissa otettiin Tegnell tatskoja!
Monet lääkärit ovat siirtyneet kannattamaan qanonia koska vihervasemmiston salaliitto on paljastunut.
Pois, pois turhat maskit ja rokotukset! Kaikki mukaan avoimesti ja iloisesti levittämään hyvää mieltä hymyin ja halauksin! Spread the Love!
PR-likka tatuointi.Olisiko pinssi mitään,eritoten senioreille.Muistan saaneeni hus pinssin terveysmessuilla mutta PR likka olisi kovempi veto.Nyt mainosmateriaalit uusiksi!
5G ohjatut nanorobotit voi torjua kloritilla, hopeavedellä ja kirkasvalolla!.
Vierailija kirjoitti:
5G ohjatut nanorobotit voi torjua kloritilla, hopeavedellä ja kirkasvalolla!.
Alateitse nautittuna.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan että yritetään korjata mediamoka, yritetäänkin vaientaa asiallinen keskustelu. Häpeä HUS viestintä ja sinä, joka johtavasta julkisesta asemastasi huolimatta katsot olevasi asiallisen arvostelun yläpuolella. Kohta poistuu tämäkin
Niinpä. 28 sivua ja 553/553 kommenttia. :D
Vierailija kirjoitti:
Lääkärikunta on häpäisty!
Höpö höpö. Ei kaikkia, mutta yksi on osoittautunut mainehaitaksi työnantajalleen
Mikä rokotefirma oli sponssina?
Joku kertoi, että rinneravintolasta olisi otettu tuo kuva. Pitäähän tuo nyt ainakin selvittää, että mitä tarkoittaa tuolla kontrolloidulla matkustamisella. Onko joku matkustamisen tapa täysin riskitön ja hyväksyttävä? Ja lisäksi, miten vakavasti yleiset suositukset sitten tulee ottaa? Koskeeko ne kaikkia tasavertaisesti? Nyt on hiihtolomasuunnitelmat ihmisillä menossa ja monet miettivät tätä varmasti parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisilla yleensä suonikkaat kämmenselät? Onko se tavallista?
Minulla on ollut jo nuoresta. Luisevat kädet ja sormet, kaikki suonet näkyy ihon läpi. Olen kalpea ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärikunta on häpäisty!
Höpö höpö. Ei kaikkia, mutta yksi on osoittautunut mainehaitaksi työnantajalleen
Totta näinkin.Vaikuttaa kyllä myös mitä meistä ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisilla yleensä suonikkaat kämmenselät? Onko se tavallista?
Minulla on ollut jo nuoresta. Luisevat kädet ja sormet, kaikki suonet näkyy ihon läpi. Olen kalpea ja hoikka.
Paksu ja suonikas, jossa karvoitusta puoleen varteen!
Sanna Marin nosti juurin kaksi sormea!
Onko tässä nk pukki kaalimaan vahtina -ilmiö vai silkkaa sentterin näyttöä työnantajalle ja hallitukselle? Kuka tietää
Nyt kaikki Leville afterski-nytkyttämään toisiaan vasten kovassa kännissä!