Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUS-pomo lapissa lomailemassa.

Vierailija
01.01.2021 |

Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f

Kommentit (639)

Vierailija
481/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisten viestien poistaminen on törkeää! Ei mitään nöyryyttä tai inhimillisyyttä pahoitella omaa mokaa. Aika moni vastuunkantaja on ottanut vastuuta julkisesti, jos on tullut lausuttua julkisesti jotain typerää. Montako kertaa esim Mika Ihamuotila sai pahoitella kommenttejaan somessa on ja hän sentään puhui omiin nimiinsä, ei firman sometilillä firman pipo päässä

Vierailija
482/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä: Jos nyt ajattelen et oon ollut yli 30v apu/perus/lähihoitajana ja pääsen nyt lääkikseen ja valmistun 60 v.voinko edetä vielä pomoksi?vaikuttaa jotenkin ettei tarvi olla mikään erikoinen jotta pääsee tohon.olen tosi innostunut nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asialliset ja perustellut viestit poistuvat. Ketju alkaa vaikuttaa vajaaälyisten huutelulta ja sitähän tällä sensuurilla ilmeisesti haetaan.

Vierailija
484/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä tuomitsemista. Ette tiedä, miten lääkäri on elänyt. En ole itsekään käynyt koko syksynä kuin töissä, lenkillä ja ruokakaupassa pk-seudulla. Enempää en voi rajoittaa elämääni. Olen silti 2 viikon karanteenin jälkeen eri maakunnassa, mutta taas eristäytyneenä. Asioita tulee suhteuttaa. Osa täälläkin tuomitsevista on itse juossut menoissa ja kauppakeskuksissa, eikä osalla ole sen enempää jouluna kuin hiihtolomallakaan varaa matkustaa Lappiin. Eivät olisi siellä ilman koronaakaan.

Ennenkuin ehti laittaa fb ei-julkiseksi, sieltä pystyi katsomaan kuinka tämä toimialajohtaja oli reissannut kesän ja syksyn ympäriinsä Uudellamaalla ravintoloissa, jonkinlaisissa tapahtumissa ja museoissa jne. Tietenkin jotkut varmaan työhön liittyviä. Maaliskuulta "hauska" päivitys corona 6-packista ja karanteenista, jonka jälkeen oli lähtenyt Egyptiin Niilin risteilylle :). 

Hänen täytyy tietää jotain, mitä meille muille ei kerrota...

Vierailija
485/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin että Maarit on edelleen tai siis kohusta huolimatta Kokoomuksen vaaliehdokas? Vaaliesittelyssään kertoo syntyneensä Itä-Helsingissä.

Toivon mukaan saamme lisätietoa mistä Kokoomus-aate on saanut kipinänsä. Äänestän vasta, jos tiedän, että on aitoa kokoomuslaisuutta olemassa! Julkisessa lääkärimatrikkelissakaan ei ollut vanhempien taustatietoja kuten yleensä aina on tapana laittaa.

Odotamme äänestäjien joukossa innolla lisätietoja.

Vierailija
486/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloitu matkustaminen leviämisalueelta on sitä, että matkustetaan kavereiden, ei oman perheen kanssa. Oman auton sijaan lentäen ja taksilla. Eväät syödään ilman maskia kahvilassa, ei ulkoilmassa tai mökillä omia eväitä.

Hitto jos tämänkin poistatte, omia näkemyksiäni kerron. Minkä minä sille voin, jos ne on HUSin mielestä myös hyvät ohjeet kontrolloituun matkustamiseen!!!

Vierailija
487/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw...Kokoomusviestitkin on poistettu ketjusta. Onko vielä ehdokkaana??? Ottaako Kokoomus riskin. Käytös on ehkä aavistuksen lähempänä Perussuomalaisten elämäntapaa?

Vierailija
488/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btw...Kokoomusviestitkin on poistettu ketjusta. Onko vielä ehdokkaana??? Ottaako Kokoomus riskin. Käytös on ehkä aavistuksen lähempänä Perussuomalaisten elämäntapaa?

On persuksi liian tyhmä. Kokoomukseenhan tuo on jo huolittu!

Vierailija
489/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähä niinkuin Tavja, tehkää niinkuin minä sanoin eikä niinkuin minäteen.

Vierailija
490/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On persuksi liian tyhmä. Kokoomukseenhan tuo on jo huolittu!

Se on ehkä näin, mutta tarkoitin, että tuo elämäntyyli ja anarkia ja ketjussa kuvatut viinapullot ja viinaämpärit (olen vain ketjun tietojen varassa huom) istuu aavistuksen huonosti kokoomuksen imagoon...tulee mieleen pulimeininki, joka ei ole tokikaan perussuomalaistenkaan tapa. Tämä on mykistävä juttu.

Vierailija
491/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta, viestit poistuvat nopeammin kuin niitä ehtii kirjoittaa!!! Moderointi huhuu - kai sille pitää joku peruste olla miksi sellaisetkin viestit poistuu jossa ei edes sanota hus tai ko henkilö vaan puhutaan mediavastuusta yleisesti!!!

Vierailija
492/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siirrytty muuallakaan leviämisalueilla syksyllä etäkouluun. Oulu ja Pohjois-Pohjanmaa mainittu hyvänä esimerkkinä. Tuhannen hengen koulut ihan normaalisti auki. Leviämisvaiheessa. Siitä seuraavaa vaihetta ei enää ole.

Vaasassa ja Turussa siirryttiin ja monessa muussakin paikassa. Pk-seutu ja Oulu olivat poikkeuksia.

Vierailija
493/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloitu matkustaminen leviämisalueelta on sitä, että matkustetaan kavereiden, ei oman perheen kanssa. Oman auton sijaan lentäen ja taksilla. Eväät syödään ilman maskia kahvilassa, ei ulkoilmassa tai mökillä omia eväitä.

Hitto jos tämänkin poistatte, omia näkemyksiäni kerron. Minkä minä sille voin, jos ne on HUSin mielestä myös hyvät ohjeet kontrolloituun matkustamiseen!!!

Onko siis oikeasti näin? Meillä on frendien kanssa junnattu ton hiihtoretkiasian kanssa,kun jotkut on niin tarkkoja ohjeiden kanssa.Mä ainakin haluaisin skimbaa ja relaa ja mennä vaikka Leville jos Itävalta on kiinni nyt.Ja nyt on vissiin oltu liian tiukkoja ohjeiden tulkinnassa kö?

Vierailija
494/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta poistuu varmasti koko ketju, kun kaikki asialliset kommentit jo poistettu

Vierailija
495/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta poistuu varmasti koko ketju, kun kaikki asialliset kommentit jo poistettu

Miten reagoi iltalehti???

Vierailija
496/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa, oli kuulemma vakuutetusti postattu kuva,jossa lonkeroämpäri. Oliko sekin by Maarit hus-tililtä? Kerrotteko miten siellä sairaalassa toimitaan tuon ämpärin kanssa eli onko yhteinen kauha jolla otetaan huikkaa kontrolloidusti?

Vierailija
497/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti huhuu!!! Joku sensuroi keskustelua aiheesta, kaikki asiallista perustelua sisältävät viestit poistuu!!!

Vierailija
498/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toimii kokoomusväki.

Vierailija
499/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huussi-Maaret aikoo kerätä rokotevastaisten ja koronakriittisten persuloidien äänet kuntavaaleissa! Go Maaret Go!

Vierailija
500/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaretra todisti ettei korona oikeasti tartu vaan kyse on liberaalien ja vihervasemmiston salaliitosta freedomsseja vastaan!