HUS-pomo lapissa lomailemassa.
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f
Kommentit (639)
Niin kun kuulkaa nuo Hus-pomot ja muut tietää ihan tarkkaan, mitä kusetusta tämä koko korona-soopa on. Ei, edelleenkään mikään maski ei torju viruksia tai metrin etäisyys muihin. LOL. Ja kyllä, edelleenkin kotonaan Suomessa ovat kuolleet lähinnä monisairaat vanhukset.
Näiden takia et muka sitten saisi tavata läheisiäsi, ja täytyy ajaa pienyritykset konkurssiin.
Jatkakaa vain määkimistä tyhmät
Koska saadaan valtakunnalliset ohjeet "kontrolloituun matkustamiseen' leviämisalueelta hiihtolomalla?!? Nimim. Lomasuunnittelija
Näinkö ihan oikeasti peitellään ja lakaistaan maton alle mediamoka... Ei ole ihan tätä päivää tuo toiminta.
Kyllähän tämä nyt osoittaa, että jotakin on meneillään tai ei ole sanottu ihan niin kuin se on. Viime keväänä koulut suljettiin ja mekin opetimme lapsiamme kotona omien töiden lisäksi. Monet lapset joutuivat kärsimään ja kärsivät edelleenkin tuon ajan seurauksista. Nyt ei sulkua, on suosituksia. Suuriosa noudattaa niitä kuuliaisesti, mutta kaikki eivät. Mikä on linjaus tässä? Onko oikeasti niin, että ihan huvikseen istutetaan ihmisiä kotona, vaikka oikeasti ei olisikaan ehkä tarvetta? Siihenhän tuo vähän viittaisi.
Kotona ei ole mitään tarvettä homehtua. Eläkää ihmiset.
Olen kyllä aika järkyttynyt siitä, että asiallinen keskustelu sabotoitiin... Kyllä julkisessa tehtävässä olevia saa arvostella asioista, joita he itse sanovat julkisuuteen - kun arvostelu pysyy sellaisena, että henkilöä ei herjata. Ja kaikki hyvin perustellut mielipiteet on tästä ketjusta poistettu...
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä aika järkyttynyt siitä, että asiallinen keskustelu sabotoitiin... Kyllä julkisessa tehtävässä olevia saa arvostella asioista, joita he itse sanovat julkisuuteen - kun arvostelu pysyy sellaisena, että henkilöä ei herjata. Ja kaikki hyvin perustellut mielipiteet on tästä ketjusta poistettu...
29 sivua ja 569/596 kommenttia. Mitä on poistettu?
Aina voi sentään toivoa, että vaikka ko rouvalla ei ollut selkärankaa pahoitella tekemistään, lomaan tuli ansaitusti pieni kitkerä maku.
(Ja ei, Lappiin matkustaminen ei ollut se virhe, vaan typerä julkinen somepäivitys työnantajan nimissä, vastoin työnantajan jakamia ohjeita.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
29 sivua ja 569/596 kommenttia. Mitä on poistettu?
Voit varmaan ihan itsekin laskea tuosta, että tuo määrä kommentteja ei mahdu 29 sivuun... Täältä on otettu aiempia viestejä talteen ja nähty, että asiallisimmat, perusteluja sisältäneet viestit on poistettu. Esim eilen palstan sulkeutuessa 27 sivun ketju oli lyhentynyt 24 sivuun... Se olisi ok, jos oikeasti poistuisi asiattomat, mutta näin ei ole nyt ollut
Marina kritisoinut ketju poistettiin, kun tuli pari faktaviestiä koronasta ketjuun.
Juu on varmasti oikeus rajoittaa ihmisiä tapaamasta läheisiään ja tuhota pienyrityksiä, pakottaa käyttämään maskia terveillä ihmisillä, vaikkei oireeton mahdollinen kantaja ole vielä kertaakaan todistettu olevan tartuttaa.
Kuten on todettu, ei maski estä viruksen leviämistä tai joku naurettava TURVAVÄLI.
Virukseen on mahdollisesti kuollut Suomessa monisairaita vanhuksia.
Eikö kukaan enää ajattele itse?!?!!?!
Jos ei uutisoitaisi ' altistuneista' tai positiivisista testituloksista ei olisi mitään epidemiaa. Joo iskekää itseenne tutkimattomia rokotteita ja hönkikää terveet ihmiset maskeihin ja seisokaa kahden metrin päässä läheisistänne.
Mitä täällä tapahtuu?!?!?!?
Olisiko rouva itse Lapin lomallaan nyt "siivoamassa" tätä ketjua lomaohjelman kustannuksella. Se menisi sentään ihan oikein..!
Aivan valtava määrä poistettu viestejä.Miksi ? Yksi lääkäri vaikutti tähän palstaan omalla tyhnyydellään ja sitten vauhdilla poistetaan viestetejä.Eikö saada olla vihaisia ja sanoa mielipiteitä? Sopiiko arvon Hus että lähdetään porukalla pohjosiin ? Ei vissin sovi !!!
Vierailija kirjoitti:
Aivan valtava määrä poistettu viestejä.Miksi ? Yksi lääkäri vaikutti tähän palstaan omalla tyhnyydellään ja sitten vauhdilla poistetaan viestetejä.Eikö saada olla vihaisia ja sanoa mielipiteitä? Sopiiko arvon Hus että lähdetään porukalla pohjosiin ? Ei vissin sovi !!!
Kun 100 % viesteistä täälläkin poistetaan ollaankin Kiinan mallissa, jossa koronakin on aivan eri kuosissa. Kiina vaan rikastuu.
Teinit / nuoret lukee uutisia.Ystäväni nuori oli nähnyt tuon otsikon ja ihmetellyt suuresti miten lääkäri oli voinnut lähteä tuonne kun he peruuttivat matkansa juuri tuon ohjeistuksen takia.
Näinpä - ja kun siitä on jo todisteita, että poistetut viestit eivät olleet herjauksia eikä sisältäneet epätotuuksia, vain huomioita ja mielipiteitä tapahtuneesta (ok, on joukossa varmasti ollut esim nimiä, joiden vuoksi poistettu, mutta ovat murto-osa kaikista poistetuista) niin kyllä tässä on aika pohjoiskorealainen mediastrategia kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun 100 % viesteistä täälläkin poistetaan ollaankin Kiinan mallissa, jossa koronakin on aivan eri kuosissa. Kiina vaan rikastuu.
Ja muu maailma kärsii Korona viruksen vuoksi!
Heh, vaikka on yksi suosituimmista ketjuista, ei vaan pitene millään...!
Nyt puhuu potilas: tämä on törkeää julkisin verovaroin maksetun toimijan taholta. Olen ollut koko syksyn peloissani perheeni ja vanhempieni puolesta, ja nyt lyödään märkä ratti naamaan. Vähintä mitä HuS voi tehdä on esittää julkinen anteeksipyyntö. Jos tätä ei tule, uskoisin, että tämä toimija on kärsinyt imagohaitan,josta ei aivan heti toivuta.
Voin kertoa, että koulutetut,tavalliset perheet puhuvat tästä. Osa on tyrmistynyt ja osaa huvittaa. Osa on pettynyt ja osa raivostuttaa. Osa käsittää tämän lisenssiksi höllätä rajoitustoimia. Asennevaikutus on suuri. Ja se ei ole hyvä asia, mikäli nyt oikein ymmärrän korkeampien tahojen (kuin HuS`n) ohjeet
Huomenna on arkipäivä ja olisi viimeinen hetki toimia. En seuraa Vauva-palstaa, mutta muuta mediaa kyllä. Jään odottamaan.
Britanniassa tartunnat 57 000. Suomessa 194. Kannattanee varautua etukäteen.