G: Kuinka monta lasta sinulla ja sisaruksillasi on keskimäärin?
Kommentit (54)
Mulla ja siskolla keskimäärin puolikas lapsi, miehen perheessä 1,25.
Itse olen mies, minulla on yksi veli ja yksi sisar. Sisar on ainoa jolla on lapsia, 1kpl. Olemme kaikki jo ohittaneet lapsentekoiän ja lisäksi veljeni kanssa olemme aina olleet poikamiehiä.
Mulla yks ja siskolla yks. Ei tule enempää.
Mun suvussa 1,5 ja miehen suvussa n. 3 ( varmuudella tiedettyä).
3,5 mun puolelta.
3,4 miehen puolelta. Siellä puolen saattaa tulla lisää.
Me itse ollaan se keskiarvon nostaja. Luoja varjelkoon meitä saamasta lisää kun ikää on jo 46 ja lapsia viisi ;D
0,5 (tosin vielä kohdussa). Ei ole aikeissa tehdä lisää. Sisaruksesta en tiedä.
Minulla ja täysi-ikäisillä sisaruksillani 1.25 (3 1 1 0). Minulle ei lisää, eikä varmaan muillekaan paitsi tuolle jolla ei yhtään. Meillä 1.
Miehellä ja sisaruksella 1.5. Heillä 2, ei lisää tulossa.
1,75. Mulla kolme sisarusta, meillä neljällä yhteensä 7 lasta. (Mulla 1, muilla 2)
Isoveljellä on 6 lasta, minulla 0 (eikä tule koskaan enempää olemaankaan), pikkuveljellä 2. Eli keskimäärin meillä on 2,67 lasta. :)
Mulla sisaruksineni 2,75, miehellä sisaruksineen 1,2.
Mun puolella 0,33.
Miehen puolella tasan 1.
Mun suvussa tuo luku tuskin koskaan nousee yli yhden, ei olla kovin innokkaasti lapsia hankkivaa perhettä näemmä.
miinuksen puolelle menee,,
mulla kaksi, kolmella sisaruksellani 0 ja miehen kahdella nolla.. lisää ei tule kellekkään..
Mun ja veljeni keskiarvo 0 (eli 0 ja 0 lasta). Miehen sisaruksilla keskiarvo myös 0 ( 0, 0, 0, 0, 0) ;-) mutta nuoria ollaan vielä kaikki: ikähaarukassa 15-25 eli eiköhän niitä muksuja oo vielä odotettavissa.
Mulla 3, systerillä 3, isäpuolen pojalla 3, en usko että meille kenellekään tulee enää lisää. Nuorempi systeri ja velipoika eivät ole saaneet vielä yhtään tehtyä, systeri sanoo että ei aio koskaan lapsia tehdä, ei kyllä ole miestäkään vielä, velipojasta en tiedä, hänellä on kyllä avovaimo ollut jo jonkin aikaa.
Keskimäärin 0,0. Tällä hetkellä en pidä todennäköisenä, että tulee lisää.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 19:48"]
Mulla 3, systerillä 3, isäpuolen pojalla 3, en usko että meille kenellekään tulee enää lisää. Nuorempi systeri ja velipoika eivät ole saaneet vielä yhtään tehtyä, systeri sanoo että ei aio koskaan lapsia tehdä, ei kyllä ole miestäkään vielä, velipojasta en tiedä, hänellä on kyllä avovaimo ollut jo jonkin aikaa.
[/quote]
Ai niin, miehen veljillä on toisella kaksi ja toisella yksi lapsi, eikä enää lisää tule, eli veljeksillä keskimäärin 2.
Mun puolella 2.66666 (mulla 3, veljellä 3 ja siskolla 2 (ja siskolla 2 vielä miehen mukana tulleita joita en laskenut mukaan)) ja miehen puolella on ne meidän 3 sillä hänellä ei ole sisaruksia. Lisää tuskin tulee.
Mulla yksi. Sisarruksia kolme, heillä 3,2 ja 0. Tekee tuollaiset öpaut 1,5 keskimäärin. Lisää on tuskin tulossa, sen verran iällä jo ollaan (toisaalta mahdollista vielä olisi kaikkienkin kohdalla). Puolisoa ei enään ole, joten en ala eksää tähän sotkeen.