mitä olet aina halunnut tietää ALBAANEISTA?
Olen Kosovon albaani/suomalainen pian 21v nainen. Syntynyt (puoliksi suomalainen) ja asunut Suomessa. Naimisissa kosovolaisen miehen kanssa. Mitä olet aina halunnut tietää albaaneista? Kysy, niin vastaan.
Kommentit (27)
no höh, mä luin että albiinoista, mutta plääh, ei albaanit jaksa kiinnostaa :(
Olen naimisissa kosovon albaanin kanssa ja tiedän tarpeeksi ja vähän enemmänkin.
Kasvaako ne puussa? Jotkut väittää, että se on hedelmä ja toiset, että ne on marjoja. :o
No en nyt erityisesti mitään, sori vain.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:34"]Mikä vittu on Albaani?
[/quote] Albanialainen, olet hyvin perehtynyt maantietoon :-) esim. Äiti Teresa oli makedonian albaani.
Miten uskonnollisia olette? Miten olette viihtyneet Suomessa? Onko tiiviit siteet sukuun? Onko verikosto ym. balkanilaiset perinteet vielä käytössä?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:34"]Mikä vittu on Albaani?
[/quote] Albanialainen, olet hyvin perehtynyt maantietoon :-) esim. Äiti Teresa oli makedonian albaani.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:35"]Miten uskonnollisia olette? Miten olette viihtyneet Suomessa? Onko tiiviit siteet sukuun? Onko verikosto ym. balkanilaiset perinteet vielä käytössä?
[/quote]
Suomalainen äitini on kristitty kuten myös minä, mieheni ja isäni muslimeita. Isäni suvussa ei olla ns. Uskovaisia, paitsi esim. Sianlihansuhteen. Mieheni perhe on sitä "uskovaisempaa" luokkaa mutta ovat minutkin hyväksyneet. Suhteet sukuun ovat todella läheiset, suvusta pidetään kiinni ja perhe on nro. 1 elämässä. Verikostoa on, sitä ei yleensä tapahdu täällä Suomessa vaan jätetään Kosovoon/Albaniaan, ja siellä se sitten toteutetaan.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:35"]Miten uskonnollisia olette? Miten olette viihtyneet Suomessa? Onko tiiviit siteet sukuun? Onko verikosto ym. balkanilaiset perinteet vielä käytössä?
[/quote]
Suomalainen äitini on kristitty kuten myös minä, mieheni ja isäni muslimeita. Isäni suvussa ei olla ns. Uskovaisia, paitsi esim. Sianlihansuhteen. Mieheni perhe on sitä "uskovaisempaa" luokkaa mutta ovat minutkin hyväksyneet. Suhteet sukuun ovat todella läheiset, suvusta pidetään kiinni ja perhe on nro. 1 elämässä. Verikostoa on, sitä ei yleensä tapahdu täällä Suomessa vaan jätetään Kosovoon/Albaniaan, ja siellä se sitten toteutetaan.
Aiotko vastata kaikkiin kysymyksiin tuplaviestillä?
Varmaan että miten ne saisi pysymään Albaniassa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 17:00"]Aiotko vastata kaikkiin kysymyksiin tuplaviestillä?
[/quote] kyllä, koska puhelin ;-D
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 17:09"]mitä opiskelet?
[/quote] oikeustiedettä
Up