G: Kuinka monta lasta sinulla ja sisaruksillasi on keskimäärin?
Entä puolisosi perheessä?
Onko lisää toiveissa?
Kommentit (54)
Minun ja sisarusteni perheissä keskiarvo 2,mediaani 1.Kaikki pikkusiskoni haluavat lisää lapsia,minä en enää. Miehen ja hänen sisarustensa perheissä keskiarvo 2,33,mediaani 2.Mies ja miehen sisko haluavat lisää lapsia,vanhin eli miehen veli ei halua.
No tosi vähän :D Mulla yksi eikä lisää tule, kolmella veljelläni ei yhdelläkään yhtäkään lasta. Tiiä sitten, hankkivatko joskus.
Minun puolella 2,33, toiveissa vielä lisäystä, tosin ei meille. Miehen puolella 2,5 ei tule enempää.
mun puolella 1,2 (3, 2, 0, 0). Molemmat veljet lapsettomia, vanhemman voisin joskus kuvitella vielä saavankin lapsen jos vihdoinkin löytäisi naisystävän, nuorempi lievästi vammainen joten epäilen hänen koskaan perustavan perhettä, jos siskoni elintaso nousisi jollain ihmeellä voisin kuvitella hänen vielä yhden hankkivan joskus, meidän lapsiluku on ehdottomasti täysi.
miehen puolella 2,5 (3, 2). Meidän lapsiluku siis varmasti täysi, miehen veljestä en tiedä...
MInulla ja veljellä 3,5. Sisarpuolet mukaan laskien 2,5.
Miehellä ja veljellään keskim, 1,5. Veljellä ei ole lapsia.
Mulla on 3 lasta ja kolmella sisaruksellani ei yhtäkään eli keskimäärin 1? Miehen puolella yhteensä 14 ja miehellä 7 sisarusta eli keskimäärin 2 lasta
Mulla ja sisaruksilla keskimäärin (tasan) 4. Miehellä ja hänen sisaruksillaan keskimäärin 1,6 (meidän 4, 1 ja 0)
Minulla ja sisarellani 0,5 miehelöä ja sisarellaan 0, ei lisää toiveissa.
2
Meidän perheessä sekä molempien kaikilla sisaruksilla on 2 lasta paitsi yhdellä veljellä. Tämän veljen lapsen äidillä tosin on kuitenkin 2 lasta eli kaikki serkukset asuu kuitenkin 2-lapsisessa perheessä.
Kaikessa hiljaisuudessa luulen että meille tulee useempikin mutta katsellaan. Omien sanojensa mukaan muut on jo lapsensa tehneet, ellei sitten Iltatähtiä tule.
keskimäärin vajaat 3 minulla, miehen sisaruksilla tasan 3. Ei tule lisää.
Alle yksi. Meitä on viisi sisarusta ja olemme tuottaneet vanhemmillemme yhteensä neljä lapsenlsta. Enempää ei ole tulossa. Kolme meistä on valinnut lapsettomuuden vaikka kaikilla on puolisot.
Mun puolella 0,5. Mulla yksi lapsi ja veljellä ei vielä yhtään. Meille tulee kyllä vielä lisää ja uskon että velikin vielä innostuu lisääntymään. Toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin kun hän on jo kolmikymppinen.
Miehen puolella 0,33. Miehen kahdella veljellä ei ole lapsia enkä oikein usko että koskaan tuleekaan. Ovat molemmat jo nelikymppisiä eikä toisella ole koskaan ollut naistakaan.
Vähän surullista ajatella että meidän lapsilla ei tule olemaan kovinkaan montaa serkkua. Miehen suvussa tuntuu kulkevan tuo nihkeä lisääntyminen :D Ollaan mieheni kanssa siis parikymppisiä ja tehtiin ensimmäinen lapsenlapsi vanhemmillemme :)