Häät Las Vegasissa vai Malibussa?
Suunnittelemme syyrialaisen tulevan aviomieheni kanssa häitä Amerikassa. Kumpi olisi parempi vaihtoehto? ökyhäät Las Vegasissa jossa Elvis toimii pappina, hääkulkue järjestetään gondolilla ja vuokraamme koko päiväksi allasbaarin yksityiskäyttöön. Vai rantahäät Malibussa jossa vuokraamme koko rannan ja cocktailbaarin yksityiskäyttöön päiväksi ja myöhemmin päivällä vierailemme Hollywood studiolla. Kumpi? minä haluan kyllä erikoisemmat häät kuin perinteiset suomalaiset kirkkohäät.
Onko kukaan muu järkännyt huippuhäitä ulkomailla ja missä?
Kommentit (14)
Las Vegas on täysin muovinen biletyspaikka. Jos yhtään haluat juhliisi tyyliä (ja nämä kaksi ovat ainoat vaihtoehdot?), suosittelen Malibu beachia.
Las Vegas on täysin muovinen biletyspaikka. Jos yhtään haluat juhliisi tyyliä (ja nämä kaksi ovat ainoat vaihtoehdot?), suosittelen Malibu beachia.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:12"]
Las Vegas on täysin muovinen biletyspaikka. Jos yhtään haluat juhliisi tyyliä (ja nämä kaksi ovat ainoat vaihtoehdot?), suosittelen Malibu beachia.
[/quote]Mitä tyyliä tuolla on. Hirveä paikka
Las Vegas olisi helpompi vaihtoehto. Sieltäkin löytyy luksusta, ei ole pelkkä "muovinen biletyspaikka"..
Suosittelen Mandarin Oriental tai Wynn hotellia.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:39"]
Suunnittelemme syyrialaisen tulevan aviomieheni kanssa häitä Amerikassa. Kumpi olisi parempi vaihtoehto? ökyhäät Las Vegasissa jossa Elvis toimii pappina, hääkulkue järjestetään gondolilla ja vuokraamme koko päiväksi allasbaarin yksityiskäyttöön. Vai rantahäät Malibussa jossa vuokraamme koko rannan ja cocktailbaarin yksityiskäyttöön päiväksi ja myöhemmin päivällä vierailemme Hollywood studiolla. Kumpi? minä haluan kyllä erikoisemmat häät kuin perinteiset suomalaiset kirkkohäät.
Onko kukaan muu järkännyt huippuhäitä ulkomailla ja missä?
[/quote] Voi hyva tytto! Kenelta aiot vuokrata rantaa yksityiskayttoon? Suuri osa Malibun rannoistahan on yksityisia miljoonatalojen rantoja eika sinne ole muilla mitaan asiaa. Public beach on sitten public, ei sita menna rajoittelemaan ja aitailemaan sinun haitasi varten ;). Oletko kaynyt Malibussa?
Häät Malibussa maksaa kyllä älyttömästi vaikka ei vieraita olisikaan.
Minä menin Vegasissa naimisiin, siis oikeasti, paperihommia myöten ( ei siis mitään "feikkihäitä" ) , suomalaisen mieheni kanssa. Ihan hieno kokemus, ei liian muovinen ( sellaisetkin häät takuulla saa ), valkoinen limousine, pieni kaunis kappeli jne. kiva kokemus, ikimuistoinen :)
http://www.stephanie-smith-realestate.com/idx/mls-14738945-27960_pacific_coast_hwy_malibu_ca _90265
Osta tuo talo, nayttaa olevan tarpeeksi iso suuria haitasi varten ja pieni rantakin on. Kai silla syyrialaisella on $$$?
Kumman valitsitte, Malibun vai Vegasin?
Malibussa. LV on keskellä ei mtn, tunteeton, feikki, riippuvaisten ihmisten mesta.