Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yrittää vielä rv 36 vaatia sektiota?

Vierailija
07.06.2014 |

Mua alkanut niin pelottaa ,että yöt menee valvoessa ja päivisin ei pysty keskittyy ... Ja viides lapsi tulossa...mua vaan niin pelottaa:( nytkin alko kädet tärisee kun ajattelen synnytystä.. Se kipu ja kestot Ym...en tiiä miten iskeny paniikki olo että en jaksa synnyttää:(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltu sektio tehdään vasta kun rv.39 tulee täyteen. Ei ennen sitä.

Vierailija
2/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:49"]

Suunniteltu sektio tehdään vasta kun rv.39 tulee täyteen. Ei ennen sitä.

[/quote]

 

Sä et nyt tainnut ymmärtää, mitä avauksessa kysyttiin...

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tiiä,miten nyt alkanu pelottaa:( ennen ei... Ajattelenki synnytystä niin alan panikoimaan:( mitähän ne neuvolassa ajattelee kun nyt alkanu pelkään..ja kuitenkin neljä jo synnyttänyt..

Vierailija
4/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:53"]

En vaan tiiä,miten nyt alkanu pelottaa:( ennen ei... Ajattelenki synnytystä niin alan panikoimaan:( mitähän ne neuvolassa ajattelee kun nyt alkanu pelkään..ja kuitenkin neljä jo synnyttänyt..

[/quote]

 

Älä nyt sitä mieti! Soitat vaan ja kerrot terkkarille tämän. 

 

Miten sun synnytykset on sitten menneet?

 

Vierailija
5/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi vaatia. Ensimmäinen lapseni syntyi sektiolla koska oli väärinpäin ja toisen lapsen kohdalla totesin, että en yksinkertaisesti uskalla ja halua synnyttää. Jouduin pelkopolille keskustelemaan kätilön kanssa ja sekä hän että synnytystapa arvion tehnyt lääkäri totesivat, että suomessa kenenkään ei ole pakko synnyttää vasten tahtoaan eli se on aina synnyttäjän päätettävissä.

Vierailija
6/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kallista lystiä ei tehdä nk mukavuussektioita. Siellä on niitä jotka tarvitsee oikeesti sen sektion, vauvan henki vaarassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:58"]

Se on kallista lystiä ei tehdä nk mukavuussektioita. Siellä on niitä jotka tarvitsee oikeesti sen sektion, vauvan henki vaarassa.

[/quote]

 

Synnytyspelko on lääketieteellinen diagnoosi ja ihan oikea syy sektioon. Esim. mun kaikissa gynen epikriiseissä lukee diagnoosi: synnytyspelko (ja ICD-koodi). En ole itse menossa sektioon, mutta tosiaan, synnytyspelko on ihan oikea lääketieteellinen syy sektiolle.

 

Vierailija
8/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi, synnytystapa-arviokin tehdään vasta tuossa. Mutta sun täytyy varmasti soittaa neuvolaan heti maanantaina, koska tarvitset lähetteen äitipolille.