Mitä lääkkeitä otat päivittäin? Ikäsi?
Mietin kun ikää tulee missä kohtaa täytyy alkaa turvautumaan säännöllisiin lääkityksen. Itsellä e-pillerit kystan hoitoon. 32 vuotta oon.
Kommentit (158)
Rautalisää ei ehkä lasketa lääkkeeksi. Muuta en käytä tällä hetkellä. 46 v.
Olmetec verenpaineeseen, kalkki-D-vitamiini osteoporoosiin, kuin myös Prolia-piikki 2xa.
75v
Tupakkaa noin tunnin välein hereilläoloaikana.
D vitamiini + sinkki päivittäin.
Ei muutoksia keuhkoissa, kuvien mukaan. Kunto hyvä (ikäluokkaan nähden erittäin hyvä), ei sairauksia, ei flunssia, influenssaa tai koronaa, ei rokotuksia, kuin aiempien ulkomaanmatkojen takia (malaria, hepatiitti yms).
M65.
Olen 70-vuotias. Koivun siitepölykautena otan päivittäin allergialääkkeen, tänä vuonna kausi kesti 2 kk.
Muita lääkkeitä ei ole eikä ole koskaan ollut.
Deprakine
Risperdal
Ventoline
Topimax
Venlafaxin
Bufomix
Pronaxen
Propral
Antabus
Neurobion
Retafer
Sildenafil
Ketipinor
Bisoprolol ja losartan, verenpaineeseen ja sykettä alentamaan.
n50
Ketipinor 300 mg kaksisuuntaiseen. Jo yli 10 vuotta ja loppuelämän joutuu syömään. Oli tosin 500 mg, josta itse pudottanut tuohon 300 mg. Alemmaksi ei voi pudottaa, sillä sitten ei estä psyykoosia.
N49
No oliis mulle määrätty ssri läääkitys mutta mä oon parikertaa kokeillu ja en tule käyttämään sitä. Eiilen otin mirtazabiinin ja se on aika hyvä: autttaa nukkumaan, rentouttaa ja niin edelleeen.
41v, en mitään. Buranaa kerran kuussa muutama päivä, ja tuolloin myös vatsansuojaa.
Bisoprolol, sydämeen. 63 v, nainen.
150 mg Venlafaxiinia, että pysyisin järjissäni.
N 42
Vierailija kirjoitti:
No oliis mulle määrätty ssri läääkitys mutta mä oon parikertaa kokeillu ja en tule käyttämään sitä. Eiilen otin mirtazabiinin ja se on aika hyvä: autttaa nukkumaan, rentouttaa ja niin edelleeen.
Oleen esim tuosta ssri lääkkeestä kattonu dokumenttia kouluampujista että siellä on taustalla vakavaa esim narsistisuutta. Niiin miettiny sitä että itse esim kuitenkin pohjimmiltani sellasta iloluontoista vekkulimaisuutta mitä itse arvostan ja pidäään tärkeänä elämässä vaikka epäluottamusta ihmisiin. Niiin mietin että lisääkö tuo ssri lääkitys sulkien tunteet pois iloluonteisuutta ja sitäkautta kun ei ole edes tyydyttäväää konsensusta muuhun ympäristööön ja intressejä rakentaa selllaista niin narisistista käytöstä ja ulospäinsuuuntautuvuuuutta. Luiin myös että jälkikasvulle 10 kertaiinen riski sairastua auutismiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleen esim tuosta ssri lääkkeestä kattonu dokumenttia kouluampujista että siellä on taustalla vakavaa esim narsistisuutta. Niiin miettiny sitä että itse esim kuitenkin pohjimmiltani sellasta iloluontoista vekkulimaisuutta mitä itse arvostan ja pidäään tärkeänä elämässä vaikka epäluottamusta ihmisiin. Niiin mietin että lisääkö tuo ssri lääkitys sulkien tunteet pois iloluonteisuutta ja sitäkautta kun ei ole edes tyydyttäväää konsensusta muuhun ympäristööön ja intressejä rakentaa selllaista niin narisistista käytöstä ja ulospäinsuuuntautuvuuuutta. Luiin myös että jälkikasvulle 10 kertaiinen riski sairastua auutismiin.
Siis rakentaaa ssri lääkkeen vaikutuksesta enemmän sisääänpäinkäänytyttä ja ulospäin suuuntautuvaa pasiiisvista sosiaalista kanssakäymistä kuin ilman ssri lääkitystä aidoilla tunteilla ulospäinsuuuntautuvaa sosiaaalista kanssakäymistä josta syntyy lumipalloefektejä mikä ruokkkii itseäään ja aidot tunteet päääsee reagoimaan niiihin kun ei ole ssri lääkehöyryisssä.
Vierailija kirjoitti:
Opamox 15mg 2-3 päivässä ja illalla melatonin 3mg.
m34
Hyi bentsonisti. Lopeta noi pillerit, jos tekee tiukkaa niin mee hoitoon. Kiität mua myöhemmin.
Citalopram. Minun hengen pelastanut lääke. Muuten en tiedä olisinko hypännyt sillalta tms kun oli niin kova masennus. Ei lääkkeet ole aina pahasta jos niitä joutuu syömään. N48