Mitä lääkkeitä otat päivittäin? Ikäsi?
Mietin kun ikää tulee missä kohtaa täytyy alkaa turvautumaan säännöllisiin lääkityksen. Itsellä e-pillerit kystan hoitoon. 32 vuotta oon.
Kommentit (158)
Päivittäin jotain näistä/tai jonkunlainen cocktail. riippuu kuinka kipeä olen
Lyrica, panacod, tramal, Burana, Panadol,miranax
Nainen 33v
Aamulla kaljaa. Päivällä viinaa. Illala kaljaa.
Pena 50vee
Adhd lääkettä 36mg aamulla ja masennus lääkettä 15mg aamulla illalla seuraavan päivän mielen tasaus lääke en oo varma paljonko ja melatoniini. ikää:15
Vierailija kirjoitti:
Tamofen rintasyövän hoitoon, Brintellix-masennuslääke. Ikä 45 v.
Voimia ja iso halaus sinulle.
Venlafaxin Orion masennukseen ja ahdistukseen, kaks 75 mg. Ikää 29v.
Henki pihisee liprologilla ja prednisolonilla, kävely on mahdollista salazopyrinillä ja buprenofiinillä, panacodilla. Elämää helpottavat myös tyhroxin, somac, munuaisten totaalileviämistä jarruttamassa candesartan ja pumpun virtauksista pitää huolen brilique ja pari muuta valmistetta. Olis niinku suvun ennakkoperinnöt kuitattuna.
Olen perusterve ja kiitollinen siitä. Viime vuonna kuitenkin välilevyn pullistuma ja otin kipulääkkeitä 6 kk. Pregabaliinia ja etorikoksibia. Ilman noita lääkkeitä en olisi nukkunut kivun takia ja luulen, että olisi ollut siinä työkyky ja mielenterveys pian vaarassa. Nyt pystyin nukkumaan, käymään töissä ja kuntoilemaan (oli ihan pakko kuntoilla kivun takia, huvitti tahi ei). Kipulääkkeitä määrätään vain kuukaudeksi kerrallaan. Oli uusi kokemus joutua laskemaan jäljelläolevia tabletteja ja miettimään, milloin pitää taas soittaa lääkärille. Mutta kiitos nykyaikaisen lääketieteen, nuo lääkkeet ovat olemassa ja onneksi pystyin ne myös vähitellen lopettamaan, kun pullistuma kutistui.
N1973
Astma- ja allergialääkkeet ynnä Thyroxin päivittäin käytössä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paan-ja-kaulan-alueen-syopiin-aleta…
Tuota hoitoahan annettiin sittemmin suljettua tutkimusreaktoria neutronilähteenä käyttäen.
En käytä päivittäin mitään lääkettä. Ikä 49.
Sillointällöin Buranaa tai vastaavaa särkyyn.
Joskus selkäsärkyä, allergiaperäistä päänsärkyä ja mm. vaivaisenluut
D-vitamiinia syön.
Kolesterolilääke Atorvastatin. N62
Olen m39 ja joskus syönyt mielialalääkkeitä. En kyllä enää yli kymmeneen vuoteen. Voin sanoa että oireet lähtivät elämäntapa, ruokavalio ja ajattelutavan muutoksilla. Lääkkeistä oli enemmänkin haittaa. Myöhemmin on myös tullut hyviä kirjoja asiasta. Lääkkeet ei aina, mutta monesti ovat turhia. "Tappava psykiatria ja lääkinnän harha" - Peter C. Gøtzsche
Vierailija kirjoitti:
Escitalopram 10mg, Oxiklorin 300mg, Calcichew 1000mg, Melatonin 3mg, Tarv. Imovane 7,5mg. Somac 40mg, Prednisolon 5mg, Metoject 15mg kerran viikossa pistoksina, Amgevita 40mg 2 viikon välein.
Ikä 42
Hei, pakko kysyä mitä sinulle sanottiin tuosta escitalopramin ja oxiklorinin yhtäaikaa syömisestä? Itsellä aloitettiin juuri tuo escitalopram ja jotain yhteisvaikutuksia voi olla oxiklorinin kanssa. Ja onko ollut jotain huomattavia haittavaikutuksia?
Montelukast, Alvesco, Januvia, Forxiga, Progynova, Atarax, Circadin.