Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo tyhjensi baarikaapin kun olin reissussa

Vierailija
01.01.2021 |

Meillä on kotona lukollinen baarikaappi ja avaimen olin mielestäni laittanut varmaan paikkaan. Olin ollut useamman päivän reissussa sukuloimassa toisella puolella Suomea kun vaimo oli kotona. Ei ollut halunnut mukaan. Pidettiin kyllä yhteyttä joka päivä ja luulin, että on selvin päin. Vaimo juo muuten hyvin harvoin.

Nyt sitten kuitenkin paluun jälkeen huomasin kaapin olevan paljon tyhjempi. Avain oli vanhassa tutussa paikassa. Voin vaikka vannoa, että useampi viini, viski ja konjakki on joko juotu vähiin tai kokonaan. En ottanut itse kuin yhden pullon mukana vietäväksi että voi illalla ottaa muutaman naukun suvun kanssa porukalla. Koko juttu ihmetyttää ja se miten vaimo oli pyhät niin selvä puhelimessa. Onko sillä joku toinen ollut täällä seurana vai onko ruvennut juomaan ja ei ole kehdannut myöntää?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaapin sisältö koristeena?

Vierailija
2/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kuin mun mieheni. Saa raivarit tuollaisesta asiasta. No, mä olisin ap. n vaimona käynyt alkossa ja kaikki olisi näyttänyt taas yhtä täydeltä. T. Ammattivalittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TROLLI! Millainen parisuhde on sellainen jossa baarikaapin ovi pitää lukilta puolisolta jolla EI ole alkoholinongelmaa?

Vierailija
4/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saisi ottaa eron

Vierailija
5/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että vaimo olisi kaatanut viinat viemäriin, mutta miksi se eukkos ei saa ottaa hapanta jos haluaa?

Vierailija
6/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ostaa tilalle viinat ja viettää tipattoman, kuten kuuluukin. Muuten pihalle jätesäkit perässä.

Palstan mammoilla olisi aika lailla eri vastaukset ja peukutukset, jos sukupuolet olisi toisinpäin. 

Mies olisi täysalkoholisti jne. 

Vierailija
7/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on siis siinä määrin ollut alkon kanssa menneisyydessä ongelmia, että sovittiin lukon hankinnasta kaappiin. Noina harvoina kertoina kun juo voi lähteä putki päälle. On kokenut, että viinanhimo pysyy aisoissa jos sen eteen pitää käydä asioilla kaupungilla tai kävellä baariin joka on täällä parin kilometrin päässä. Itse taas juon useammin, mutta pari paukkua riittää korkeintaan.

AP

Vierailija
8/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on kaappi täynnä viinaa vaan näön vuoksi ja vielä lukitset sen ja jemmailet avainta? Mitä hittoa nyt taas.

Vierailija
9/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää selvästi. Tutki kaikki puhelimet, tietokoneet, taskut jne. Sinulla on siihen oikeus ja tuollainen vaisto on melkein aina oikeassa .

Vierailija
10/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on siis siinä määrin ollut alkon kanssa menneisyydessä ongelmia, että sovittiin lukon hankinnasta kaappiin. Noina harvoina kertoina kun juo voi lähteä putki päälle. On kokenut, että viinanhimo pysyy aisoissa jos sen eteen pitää käydä asioilla kaupungilla tai kävellä baariin joka on täällä parin kilometrin päässä. Itse taas juon useammin, mutta pari paukkua riittää korkeintaan.

AP

Asut alkoholistin kanssa, mutta samaan aikaan pidät kaapin täynnä viinoja?? Mitä sunkin päässä liikkuu?

Vierailija
11/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
12/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Aha, aloituksessa sanoit että vaimo ottaa aika harvoin. Poistakaa kaikki viiina kotoanne.

Vierailija
13/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä piittaa. Meillä mies joi baarikaapin tyhjäksi vaikka olin kotona. Enkä yhtään huomannut, että olisi ollut kännissä. Olikohan sillä sittenkin joku täällä juomassa niitä viinoja?

Vierailija
14/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa touhua. En hetkeäkään katsoisi ukkoa joka pelleilee baarikaapin lukituksen kanssa. Saisi ottaa kaapin kainaloonsa ja häipyä huitsin nevadaan.

Vierailija
15/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Asut alkoholistin kanssa, mutta samaan aikaan pidät kaapin täynnä viinoja?? Mitä sunkin päässä liikkuu?

Kuten sanoin niin juon itse naukkuja usein. Vaimolla ei ole ollut tähän mennessä asian kanssa ongelmaa. On vähän sellainen tilaisuus tekee varkaan-kuvio. Tuo miesseurassa viihtyminen voisi olla yksi vaihtoehto kun on niin vetäytynyt tänä päivänä ja sukuakaan ei halunnut tavata. Panin homman koronan piikkiin. On muutenkin sellainen ettei tiedä mitä hänellä on mielessä. Ei puhu mielellään mistään.

AP

Vierailija
16/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ostaa tilalle viinat ja viettää tipattoman, kuten kuuluukin. Muuten pihalle jätesäkit perässä.

Palstan mammoilla olisi aika lailla eri vastaukset ja peukutukset, jos sukupuolet olisi toisinpäin. 

Mies olisi täysalkoholisti jne. 

Kukaan nainen ei edes kirjoitteleisi tänne tuollaisesta asiasta. Sehän on selvää, että viinat on juotu sillä välin pois, kun nainen on sukuloimassa.

Vierailija
17/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun pesityi sitten palstan alkkisnaiset 

Vierailija
18/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointsit vaimolle, kyllä mäkin juhlisin jos tollainen kyylä ja kontrollifriikki olisi miehenä.

Sitä janotti, kämppä tyhjänä, ei muita velvollisuuksia ja selvin päin, kun palasit.

Silti käyt mittaamassa kuinka paljon pullojen pinta on laskenut.

Kummalla teistä se ongelma olikaan?

Vierailija
19/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi provo. Tää on aika läpinäkyvä.

Vierailija
20/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies on entinen alkoholisti, eikä kyllä tulisi mieleenkään pitää kotona täysiä kaapillisia viinoja .

Ja piilotella avainta. Aika naurettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi