Mitä lääkkeitä otat päivittäin? Ikäsi?
Mietin kun ikää tulee missä kohtaa täytyy alkaa turvautumaan säännöllisiin lääkityksen. Itsellä e-pillerit kystan hoitoon. 32 vuotta oon.
Kommentit (158)
Escitalopram 10mg, Oxiklorin 300mg, Calcichew 1000mg, Melatonin 3mg, Tarv. Imovane 7,5mg. Somac 40mg, Prednisolon 5mg, Metoject 15mg kerran viikossa pistoksina, Amgevita 40mg 2 viikon välein.
Ikä 42
Plavix, Atorvastatiini ja Losartan. Ikä 54 nainen
Kilpirauhaslääke tyhroxin ja e-pillerit akneen/pcos oireisiin. 29v.
Thyroxin kilpirauhasen vajaatoimintaan, rautalääke matalaan ferritiiniin ja e-pillerit kystien ehkäisyyn ja kuukautiskipuihin. Lisäksi syön C/D-vitamiinia ja kalaöljykapseleita. Ikää 30v.
Vierailija kirjoitti:
Lamictal, Topimax, Cipralex, Truxal, Propral, Esomeprazol, Ketipinor, Ventoline, Bufomix.
Ikä 28v.
Hyvänen aika nuoret. Haluatteko todella käyttää aivoja ja hermostoa vahingoittavia psyykelääkkeitä? Tottakai lääketeollisuuden provikoita saavat lekurit, joiden on myös pakko noudattaa hoitolinjauksia, niitä määräävät mutta....kaikki potilaat eivät talkuulla niitä välttämättä tarvitse, Myös refluksilääkkeet ovat vaarallisia (kokeile paleo+kahvittomuus+sipulittomuus). Valitkaa viisaasti.
N-77
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lamictal, Topimax, Cipralex, Truxal, Propral, Esomeprazol, Ketipinor, Ventoline, Bufomix.
Ikä 28v.Hyvänen aika nuoret. Haluatteko todella käyttää aivoja ja hermostoa vahingoittavia psyykelääkkeitä? Tottakai lääketeollisuuden provikoita saavat lekurit, joiden on myös pakko noudattaa hoitolinjauksia, niitä määräävät mutta....kaikki potilaat eivät talkuulla niitä välttämättä tarvitse, Myös refluksilääkkeet ovat vaarallisia (kokeile paleo+kahvittomuus+sipulittomuus). Valitkaa viisaasti.
N-77
Mun on pakko käyttää välillä happosalpaajia kuurina, en käytä niitä säännöllisesti. Esim. flunssan yhteydessä refluksioireet monesti pahenee ja saatan yskiä monta viikkoa jos en ota happosalpaajia. (Mulla refluksi johtuu löysästä sulkijasta, ja olen jo muokannut ruokavaliota, mm.gluteeniton, maidoton, vähän punaista lihaa, kahvin juontia olen vähentänyt ja esim.kapselikahvit ei närästä niin paljon.
Vagifem liukkaampaan seksiin, d-vitamiini nyt kun ei pääse etelän aurinkoon. Ikää 59 v.
Tamofen rintasyövän hoitoon, Brintellix-masennuslääke. Ikä 45 v.
Vierailija kirjoitti:
Vagifem liukkaampaan seksiin, d-vitamiini nyt kun ei pääse etelän aurinkoon. Ikää 59 v.
Lääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Losartan 50mg ja Amlodipin 5mg verenpaineeseen. 48-vuotias.
5 lenkkiä viikossa! :) 63-v.
Olet itseriittoinen. Todella väsyttäviä nämä "hyvä ihminen-kirjoituksesti".
Kauheesti masennuslääkkeitä käyttäviä tällä palstalla! Tää ei varmaan tee hyvää mielenterveydelle.
Thyroxin ja yasmin e-pillerit.
N37
Käytän välillä Ibusalia niskahartiajännityksen aiheuttamaan päänsärkyyn ja huhtikuusta syyskuuhun käytän allergialääkkeitä. En käytä mitään reseptilääkkeitä.
N44
Propralia rytmihäiriöihin ja verenpaineeseen, Letrozol rintasyöpään, Kalcipos-D Letrozolin takia, 60-v.
Olen astmaatikko, mutten ole käyttänyt lääkkeitäni vuosiin. Otan d-vitamiinia 100 mikroa ja ylikin päivittäin, ottanut jo yli 10 vuotta. Otan myös sinkkiä.
Mies 57 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeitä?
Vagifem on peruskorvattava lääke reseptillä.
Marevan, Tresiba- ja Novorapid-insuliineja. Ilman niitä henkiriepu pakenee ruumiista.