Mitä lääkkeitä otat päivittäin? Ikäsi?
Mietin kun ikää tulee missä kohtaa täytyy alkaa turvautumaan säännöllisiin lääkityksen. Itsellä e-pillerit kystan hoitoon. 32 vuotta oon.
Kommentit (158)
En ole ottanut lääkärin määräämiä, esim. Aivolisäke kasvaimen kutistamiseen tarkoitettua lääkettä (sillä rajut sivarit uhkana, olen kutistanut kasvainta menestyksellä siveydenpuu kapseleiilla(tunnettu merkki). En otta pissillä ramppaukseen tarkoitettua lääkettä(kuka haluaa sivarit?!!) sillä asia korjaantuu kun ei juo kahvia. En käytä vaarallisia refluksilääkkeitä, paha refluni korjaantuu ruokavaliolla.
Mulla on medithyroxin (kilpparivajis), estrogeeni+dydrostogen. Luonnontuotteita ihmisen oma hormoni dhea+prelonone. Hormonit kuuluvat mielestäni hyvinvointiin. Jenkeissä saat dhea:ta kaupoista, täällä hysteerisen holhoavassa p*liisivaltiossa et saa.
N-77
Käyttäjä35319 kirjoitti:
En ole ottanut lääkärin määräämiä, esim. Aivolisäke kasvaimen kutistamiseen tarkoitettua lääkettä (sillä rajut sivarit uhkana, olen kutistanut kasvainta menestyksellä siveydenpuu kapseleiilla(tunnettu merkki). En otta pissillä ramppaukseen tarkoitettua lääkettä(kuka haluaa sivarit?!!) sillä asia korjaantuu kun ei juo kahvia. En käytä vaarallisia refluksilääkkeitä, paha refluni korjaantuu ruokavaliolla.
Mulla on medithyroxin (kilpparivajis), estrogeeni+dydrostogen. Luonnontuotteita ihmisen oma hormoni dhea+prelonone. Hormonit kuuluvat mielestäni hyvinvointiin. Jenkeissä saat dhea:ta kaupoista, täällä hysteerisen holhoavassa p*liisivaltiossa et saa.
N-77
Ja 43-v olen
N-77
Kutistan, tai kokeilen, jätti myoomiani: serrapeptasea+nattokinase(luotettava merkki). Onko kellään kokemuksia. Kieltäydyin myös kohdunpoistosta.
N-77
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Losartan 50mg ja Amlodipin 5mg verenpaineeseen. 48-vuotias.
Lähde liikkeelle.
Vähemmän lääkkeitä.Teen fyysistä työtä.
Ok. Sulla varmaan geeneissä sairausperimä.
Hoidatko itseäsi vapaa-ajalla rankan työn vastapainona?
Onko työsi monipuolista ja ergonomisesti hyvää?Onko stressaavaa? Siitä saa monet vaivat.
Lepään ja ulkoilen jonkin verran. No, 3-vuorotyö ei varmasti auta. Tosin paineet olleet lievästi koholla nuoresta lähtien.
Paleo-ruoka verenpaineeseen+kahvittomuus+liikuntaa.
N-77
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Losartan 50mg ja Amlodipin 5mg verenpaineeseen. 48-vuotias.
Lähde liikkeelle.
Vähemmän lääkkeitä.Teen fyysistä työtä.
Ok. Sulla varmaan geeneissä sairausperimä.
Hoidatko itseäsi vapaa-ajalla rankan työn vastapainona?
Onko työsi monipuolista ja ergonomisesti hyvää?Onko stressaavaa? Siitä saa monet vaivat.
Lepään ja ulkoilen jonkin verran. No, 3-vuorotyö ei varmasti auta. Tosin paineet olleet lievästi koholla nuoresta lähtien.
Paleo-ruoka verenpaineeseen+kahvittomuus+liikuntaa.
N-77
Tietty tav.suola merisuolaksi.
N-77
Vierailija kirjoitti:
En mitään. N41
Onnekas! Mulla sairastelu alkoi jo 35-v.
N-77
Suklaata. Ilman sitä ei vaan jaksa elämää. Jos suklaa joskus loppuu kaupoista, päätän päiväni.
N47
En mitään. Käytän kahta eri insuliinia, mutta en laske niitä lääkkeiksi. N31
Triptyl fibromyalgiaan
Thyroxin kilpirauhasen vajaatoimintaan
Innovair astmaan
Pariet tarvittaessa refluksiin/närästykseen
Lisäksi syön D-vitamiinia 100ug talviaikaan ja magnesiumia iltaisin.
N41
Kilpirauhaslääke, bisprolol, mirtazapin ja tarvittaessa flixotide. 41
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. N41
Onnekas! Mulla sairastelu alkoi jo 35-v.
N-77
Mulla on kai auto-immunitautien taipumus. Lisäksi mulla on yksi harvinainen perinnöllinensairaus jota en mainitse, jotta minua ei tunnisteta.
N-77
Sertraliini ja kohta varmaan Voxra + vitamiinit rautalisällä. 23-vuotias nainen olen.
Synnynnäinen vika munuaisissa ja sen aiheuttama munuaisten vajaatoiminta. Siihen ei ole lääkettä, mutta liitännäissairauksiin (lisäkilpirauhasen liikatoiminta ja korkea verenpaine) syön kolmea lääkettä päivässä.
N30+
Lamictal, Topimax, Cipralex, Truxal, Propral, Esomeprazol, Ketipinor, Ventoline, Bufomix.
Ikä 28v.