Maalisvauvat 2015
Tähän tähdätään.
Puoli vuotta yritystä piakkoin takana. Aika menee hurjaa tahtia. Alkaa pikkuhiljaa luovuttamaan.. Mieskin tuossa jo tokaisi, ettei ois arvannut, et tähän näin kauan menee, helppoahan se on sanoa, kun on jo kaksi omaa lasta. Sori negatiivinen, toivottavasti en aja ketään pakosalle!
Tervetuloa siis ne positiiviset, negatiiviset ja neutraalit ihmiset! ;)
tann kp 2/27-30 yk 6
Kommentit (278)
Hei kaikille!
Mä oon ihan keltanokka näissä vauva-aiheisissa keskusteluissa. Nyt on eka kk kun ollaan yritetty ja nyt ei auta kuin odottaa. Mulla on menossa kp 19/28. Petipuuhat olivat 1-2 päivää ennen oletettua ovulaatiota sekä ovulaatiota seuraavana päivänä. Saa nähdä kuinka käy, nyt ei auta kuin odottaa. Mitään oireitakaan en oo havainnut, paitsi ovulaatioajan mahan turvotus on venynyt myös näihin päiviin asti. Mutta ollaan hyvin realisteina liikenteessä. :)
Jos kaikki olis mennyt nappiin, la olis 19.3. 2015
Olisi kiva lukea muidenkin yrittäjien arkea...
Ihana kun plussalista senku venyy! :) Onnea teille kaikille tasapuolisesti.
Eve tervetuloa mukaan!
Omia kuulumisia: Hirvee kesäflunssa. Olo on ku jyrän alle jääneellä :/ Neidillä oli tää eka ja nyt tietenki äiteellä. Dpo9 menossa eikä oikeestaan tän lenssun lisäks oireita. Joku ilta jomotteli menkkamaisesti mahaa. Oliskohan ollu dpo6 se.
Ipa kp27/40
Päivitystä 30.6
Kuumeilijat
tann kp 25/27-30 yk 6
ipa86 kp 27/40 yk6
asistente1escolar kp 33/28 yk 11
tunturi kp 9/24-26 yk 13
neppisnei kp 22/25-28 yk 3
jck kp 24/24-28 yk 6
hormonihirviö kp 11/31 yk1
zaron kp 21/26 yk 12
pumpuli11 kp 28/32 yk 5
innu84 kp 19/~30 yk 12
ötökkä kp 32/35? yk 2
miiisu kp 34/?? yk 10 (11kk)
minja85 kp 16/29-30 yk2
nera kp 15/31-36 yk 4
mimmi1 kp 19/33
vauveli2 kp 14/26-33 yk 3
toivetta täynnä kp 22/30-32 yk 10
iltatähti82 kp 27/28-? (epävirallinen yk 6)
tähtipölyä kp 13/26-29 yk 3
miiisu kp 12/? yk 11
vauvahaave1 kp 10/? yk 12
eitne kp 37/28-? yk 1
elmu86 kp 28/27-28 yk2
katjuska83 kp 21/27-29 yk 3
eve 1984 kp 19/28 yk 1
Plussanneet
Laralo kp ? yk ?
metsämamma88 kp 21/28 yk 2
juliak kp 28/32-40 yk 4
peippi 36/31 yk1
estella kp 30/30 yk 2
neljänsuora kp 26/28 yk ?
blackpanther kp 31/24-32 yk 7
Tippuneet
anniina77 kp 31/29 yk 11
toivoa täynnä kp 28/28-? yk 1
tirppanen kp 26/25-28 yk 7
**
Tulkaa lyömään mua, jos tässä on joku taas vikana... :D
Plussia vaan tulee kuin sieniä sateella! :) Ihanaa teille ja tsemppiä tulevaan! :)
Kovasti jaksamisia pidempään yrittäneille, leuka irti rinnasta ja kohti uusia seikkailuja!
Tann, mulla menossa kp 25/24-28 (listassa 24/24-28), mutta eipä tuo haittaa.
Särkyä ja kolotusta on koko ajan, menkkoja odottelen. Viimeksi ne alko kp 24.
Justjoo. Korjaan sen seuraavaan listaan, pahoitteluni. Kyllä se vielä joskus on tyylipuhdas lista! :D
Mäkin olen jo tipahtanut. Jatkan tuolla "Esikoista pitkään yrittäneet":ssä. Käynnistyi jo Yk.13. Tänään oli miehellä sperma-analyysi. Tuloksesta riippuen joko aloitetaan lapsettomuushoidot tai sit heitetään kirves kaivoon.
Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014
Onnea Metsämamma, neljänsuora ja Blackpanther plussista!
Ja tippuneille tsemppiä uuteen kiertoon.
Nyt uskallan siirtyä odottajien puolelle sillä tänä aamuna vahva plussa pc testiin.
Peippi rv 5+1
Uusi tyyppi mukaan. Jos yhtään kroppaani tunnen niin plussaa ehkä odotellaan täällä enemmä kuin kuukautisia. Mutta mä vaan oon niin huono tässä, vaikka kuinka tiedettiin että yritys alkaa "vauvan haku reissulla" niin silti taaskaan en ole yhtään katsonut että onko mun kierto minkämittainen tai edes koska mulla viimeks alkoi menkant (muistaakseni 12.6) ei se montaapäivää tuosta heitä. Viikonloppuna alkoi vatsaan sattua, yht äkkiä tuntui että väsyttää ihan kamalasti vaikka on nukkunut normaalia pidempiä yöunia, rinnat vähn aristaa.. Nyt odotellaan pigmenttiläikän ilmestymistä (tullut molemmista aiemmista raskauksista ennen plussan tekoa). Mulla toi alavatsa reagoi todella herkästi. esikoisesta menin lääkäriin valtavien vatsakipujen takia ennenkuin menkat oli edes myöhässä kun yölläkin heräsi siihen vihlontaan (enkä siis uskonut että siitä yhdestä kerrasta muka vois kukaan onnistua).
Kotona siis pojat -09 ja -11
Iltaa täältäkin!
Mulla oli väärä kp listassa, tänään siis kp 27, mutta ei se oon niin justiinsa, joten nou hätä Tann ;)
Vähän alkaa olla semmoinen olo, että tärpännyt olisi. Eilen ja tänään on ollut kuvottava olo pitkin päivää ja pissalla saa juosta jatkuvasti. Tekee myös mieli juoda jatkuvasti kylmää vettä, samoin oli esikoisen odotusaikana. Panttaan varmaan silti testin tekemistä ainakin torstaiaamuun, sillä testit on vielä apteekissa.
Onko teillä muilla plussanneilla ollut erityisen runsasta valkovuotoa näillä main?
Nyt lähden nukkumaan, palataan loppuviikosta. Iik, jännittää!
Terkuin Elmu kp 27/27-28 yk2
Täällä aivan kummallinen kierto menossa.. kipuja, vihlontaa, nipistelyä koko ajan mahassa vähän, etova olo ja rinnat arat.. Olen sitäpaitsi niin kiukkuinen koko ajan ja räjähdysherkkä.. Odottelua nyt vaan rauhassa.. :)
Onnea plussanneille! Tulee jotenkin toiveikas olo kaikista plussista! :)
Innu84 kp21/~30 yk12
Innu, täällä vähän sama tilanne. Parina päivänä oon ollu ihan järkyn kiukkuinen. Miehelleni lähinnä :D
Omanapailua: Sellanen olo kolmatta päivää putkeen, että menkat alkaa just nyt, mutta ei oo vielä ainakaa tullu. Menkkajomoja on, itkuherkkyyttä ja suussa maistuu kummalliselle. Tänään tein päivällä testin (dpo11) ja oletan tuon haamu olevan. Sillon kun kävin joskus gynellä, ni hän sanoi ettei ole olemassa viivan paikkoja vaan jos siinä mitään näkyy, ni se on sit sitä itteään. Helmikuussa tuli varhainen keskenmeno, ja juurikin siinä se hailakka plussa ei sit koskaan vahvistunut kunnon punaiseksi viivaksi. Nyt peukut pystyyn että tää viiva vahvistuu :) <3 <3
Ipa kp29
Päivitystä 2.7
Kuumeilijat
tann kp 27/27-30 yk 6
ipa86 kp 29/40 yk6
tunturi kp 11/24-26 yk 13
neppisnei kp 24/25-28 yk 3
jck kp 27/24-28 yk 6
hormonihirviö kp 13/31 yk1
zaron kp 23/26 yk 12
pumpuli11 kp 30/32 yk 5
innu84 kp 21/~30 yk 12
ötökkä kp 34/35? yk 2
miiisu kp 36/?? yk 10 (11kk)
minja85 kp 18/29-30 yk2
nera kp 17/31-36 yk 4
mimmi1 kp 21/33
vauveli2 kp 16/26-33 yk 3
toivetta täynnä kp 24/30-32 yk 10
iltatähti82 kp 29/28-? (epävirallinen yk 6)
tähtipölyä kp 15/26-29 yk 3
miiisu kp 14/? yk 11
vauvahaave1 kp 12/? yk 12
eitne kp 39/28-? yk 1
elmu86 kp 28/27-28 yk2
katjuska83 kp 23/27-29 yk 3
eve 1984 kp 21/28 yk 1
kaaoksen kuningatar
Plussanneet
Laralo kp ? yk ?
metsämamma88 kp 21/28 yk 2
juliak kp 28/32-40 yk 4
peippi 36/31 yk1
estella kp 30/30 yk 2
neljänsuora kp 26/28 yk ?
blackpanther kp 31/24-32 yk 7
Tippuneet
anniina77 kp 31/29 yk 11
toivoa täynnä kp 28/28-? yk 1
tirppanen kp 26/25-28 yk 7
asistente1escolar kp 33/28 yk 11
Lista taas päivitetty, syyttävä sormi voi taas osoittaa tänne, jos lista näyttää päin honkia :D
Palaan asiaan loppuviikosta, kun näkee, mihin suuntaan tästä lähdetään, tuleeko täti kylään vai miten.
Elmu86, vastaan sun kysymykseen, vaikka se ei ollut mulle osoitettu :D mulla kans tullut valkkaria edellisessä kierossa ja nyt myös tässä ennen menkkoja. Viime kierrossa se ei meinannut mitään. Katsotaan, katsotaan.
Tänään kp 21/28, eikä edelleenkään sen suurempia tuntemuksia. Alaselkä ollut ehkä hivenen jumissa, mutta siitäkään ei kyllä oo takuita, miksi. Urheilen paljon, joten syy voi löytyä jostain ihan muualta. :)
Kyllähän tämä raskausasia pyörii mielessä, jos onkin tärpännyt tai mitä jos ei. Mitään stressiä ei asian suhteen ole, mutta kyllähän sitä toivoo, että oireettomasta olosta huolimatta oliskin tärpännyt. Poikakaveri kysyy joka päivä, että miten maha-asukas voi, ja sanonkin aina, että mikä maha-asukas. Hän jaksaa olla niin positiivisen varma asian suhteen, itse olen enemmänkin "että hei, katotaan nyt".
Vielä viikon verran seuraavan kierron alkuun.
Onko muut teistä oireettomia??
Kp 27/24-28, yk 6. Menkkoja oon odotellut jo yli viikon, koska särkee niin pirusti. Koko ajan tuntuu, että voi valahtaa millä hetkellä hyvänsä... Mitään raskausoireita ei ole. Tai siis mistä tahansa tuntemuksesta saa kyllä kuviteltua oireita, mutta en usko, että oikeesti on oireita. Paitsi niitä pirun menkkaoireita.
Täysin oireeton :D rv 4+4 nyt (tai jotain sinne päin). Ei mulla ollu muita oireita kun tissien aristus joka taas mulla on myös normaali merkki menkojen alkamisestakin. Nyt ei arista niitäkään enää. Hetkittäinen kuvottava olo muistuytaa asiasta, mutta se on satunnainen, nopeasti ohi menevä olo, joka ilmaantui ekaa kertaa kun menkat oli jo myöhässä.
Moikat!
Ihana paljon tullut plussia! Tässähän ihan itsekkin tulee toiveikkaaksi kun plussia satelee :)
Alavatsassa jänniä tuntemuksia.. tänään tuntui pientä kipua ja toissailtana repäisykipua, mutta toisaalta luulen niiden olevan vain oviskipuja.. terolutit pitäis taas aloitella jossain vaiheessa..
Näköjään tulikin mun vanha nimimerkki tonne.. :)
T. Mimmi
Eve1984: ei mitään oireita :( mullakaan. Esikoisesta oli tuo tissikipu ja röyhtäily, ei mitään muuta silloinkaan. Huomenna ajattelin testata, epäilen kyllä negaa. Ajattelin olla nyt realistinen enkä niin tohkeissaan kuin edelliskierrossa ;)
onnittelut plussanneille! Hurjaa!! Tippuneille, kun sitä vähiten odottaa niin kyllä se tulee nimimerkillä sen yk18kokeneena.
^Samoin. Olen itsekin saanut paljon kateellisten panettelua osakseni jos oon raskausutisen kajauttanut ilmoille ja joku läheisistä juuri itsekin toivoisi lasta tai on toivonut pidempään. Eihän kenenkään onni ole silti keneltäkään pois!! Mutta varmasti se tuntuu pahalta, ei sitä käy kiistämään. Yhtälailla itsekin joskus mielipahaa kokenut mutta yritän kuitenkin pitää siitä ajatuksesta kiinni että elämässä menee asiat just silleesti kuin ne on tarkoitettukin. Liikaa ei voi suunnitella eikä minusta pidäkään koska kaikkea voi sattua, aina. Tämä raskaus ei ollut niin "suunniteltu" kuin edelliset, mutta elämä yllätti. Mutta en todellakaan ollut kauhuissani silti, näin sen sitten piti vaan mennä. Mä oon vähän sellainen hörhö että rakastan sitä masukkia kyllä ihan täysillä jo siitä plussaushetkestä asti. Sniif ja trööt.