Maalisvauvat 2015
Tähän tähdätään.
Puoli vuotta yritystä piakkoin takana. Aika menee hurjaa tahtia. Alkaa pikkuhiljaa luovuttamaan.. Mieskin tuossa jo tokaisi, ettei ois arvannut, et tähän näin kauan menee, helppoahan se on sanoa, kun on jo kaksi omaa lasta. Sori negatiivinen, toivottavasti en aja ketään pakosalle!
Tervetuloa siis ne positiiviset, negatiiviset ja neutraalit ihmiset! ;)
tann kp 2/27-30 yk 6
Kommentit (278)
Testiajalla siihen liuskaan ei saanut kuvittelemallakaan mitään viivaa tai viivanpaikkaa vaan vasta kuivuttuaan muuttui positiiviseksi. Joten olisihan se pitänyt heittää roskiin koko liuska ja olla tulkitsematta enää uudelleen:) Täytyy varmaan sittekin lähtee hakemaan uusia testejä. Eihän tässä malta odottaa:)
Mun silmääni kans Peipin testi plussa :) Varovaiset onnittelut! :)
Ja onnea muillekin plussanneille.
Täällä kans tein herkän 10mIU/ml testin, aivan puhdas nega.. Kyllä pikkuhiljaa rupee tuntuun ettei me taideta vauvaa saada.. En silti ihan vielä ilmottaudu tippuneeksi koska kiertoa jäljellä. Kivaa viikonloppua kaikille!!!
23/25-28 yk7
Hei taas. Ja se on varma PLUSSA! ♥
Aamulla tein pregcheckillä vielä tosi epävarman hieman eilistä tummemman viivan, ja nyt äsken sain iltapäiväpisusta selkeän 3minuutissa tulevan punertavan viivan. Eli vahvistuu tosi hyvää vauhtia, eli uskalsin nyt innostua sen takia että tuskin on kemiallinen. Uskomatonta ♥ mies jo varovasti onnitteli meitä. Pitää tosin vielä rueta tutkiskelemaan kuinka todennäköistä on saada 2 kemiallista peräkkäin, jospa ei olisi kovin suuri mahdollisuus.
Rv 3+4
Onnea Peippi ja Metsämamma88 <3 kyllä munkin silmään ihan selkeä tuo Peipin plussa! :)
Onnea JuliaK, Peippi ja Metsämamma! <3
Mullahan kävi edellisessä raskaudessa niin, että tuli kuukautisten alkamispäivänä vielä selvääkin selvempi nega, siis aivan blanko ja siitä viikon kuluttua selvääkin selvempi plussa. Ota näistä selvää. Yleensä olen pystynyt pidättäytymään testaamisesta ennen menkkojen oletettua alkamispäivää.
Tällä kerralla tein tosiaan eilen sen ainokaisen testin, ja plussaahan se tikku vieläkin näyttää, selvä viiva. Toki se tikku piti säästää kun vielä en oo lisää testejä hankkinut. ;) Pakko yks vielä ostaa niin tulee "varmuus".
Jännäähän tää on olla taas raskaana, edellisestä kerrasta kuitenkin jo 6v aikaa...
Tsemppiä kaikille ja plussahelteitä toivon niin säähän kuin tähän muuhunkin ihan jokaiselle! :)
Estella ja hurjaa kirjoittaa nää mutta olisko se sitten rv 4+2
Ai niin ja oireista sen verran, että alavatsaa painaa, rinnat on raskaan, ehkä hiukan arankin tuntuiset ja väsyttää kovin. Sitä "ihanaa" pahoinvointia odotellessa. Onneks nyt on kesä niin voi syödä kaikkea raikasta. Aiemman kesävauvan kanssa yökkövaihe osui juuri pimeimpään joulukuuhun. Ensin söin raikkaita mandariineja, mutta sitten nekin oli yöks. :P
Estella
Ipa!!
Mä olen ku parastakin jännäriä tässä lukenut kun kävin tuolla helmikuisissa ensin katsomassa mitä sulle kuuluu ja nyt eksyin tänne maaliskuisiin. Viimeiset sivut oli pakko pikakelata ja lukea vaan sun viestit että joko oisit sen plussan saanut, mutta et vielä ainakaan. Peukkuja pidän sulle nyt oikein kovasti että sieltä se plussa tulisi :))
yenna 15+5
Kävin apteekin oman ostamassa ja siihen tuli yhtä vahva haalea plussa kuin tuohon aiemmin linkittämääni pc liuskaan mutta tälläkertaa viiva alkoi näkyä jossain 3-5 minuutin välillä.
Ehkä se siis on totta ja toivottavasti pysyy mukana. La 2.3.2015. Olisi kyllä kiva saada vähän vahvempi viiva, joten ehkä vielä testaan ensi viikolla ennenkuin varaan aikaa neuvolasta.
Peippi rv 4+4
Päivitys valmiiksi huomiselle (= huomisen kp:t) En ole ihan satavarma, milloin pääsen seuraavan kerran päivittämään, mutta koska on näin paljon jo muutoksia, niin päivitetään:
Päivitystä 28.6
Kuumeilijat
tann kp 23/27-30 yk 6
ipa86 kp 25/40 yk6
asistente1escolar kp 31/28 yk 11
tunturi kp 7/24-26 yk 13
neppisnei kp 20/25-28 yk 3
jck kp 23/24-28 yk 6
toivoa täynnä kp 30/28-? yk 1
hormonihirviö kp 9/31 yk1
zaron kp 19/26 yk 12
pumpuli11 kp 26/32 yk 5
innu84 kp 17/~30 yk 12
tirppanen kp 23/25-28 yk 7
ötökkä kp 30/35? yk 2
miiisu kp 32/?? yk 10 (11kk)
minja85 kp 14/29-30 yk2
anniina77 kp 31/29 yk 11
nera kp 13/31-36 yk 4
mimmi1 kp 17/33
vauveli2 kp 12/26-33 yk 3
toivetta täynnä kp 20/30-32 yk 10
iltatähti82 kp 26/? (epävirallinen yk 6)
tähtipölyä kp 11/26-29 yk 3
miiisu kp 10/? yk 11
vauvahaave1 kp 8/? yk 12
eitne kp 35/28-? yk 1
elmu^^ kp 34/27-28 yk2
katjuska83 kp 19/27-29 yk 3
neljänsuora kp 23/28 yk ?
Plussanneet
Laralo kp ? yk ?
metsämamma88 kp 21/28 yk 2
juliak kp 28/32-40 yk 4
peippi 36/31 yk1
Tippuneet
blackpanther kp 30/24-32 yk 7
**
Merkkasin kallelleen ne, joilla on kp ylittynyt, mutta en ole huomannut oletteko ilmoitelleet itsestänne mitään? Mikä on tilanne? :)
Oikein paljon onnea plussanneille!! Ja Blackpantherilla ihanan positiivinen asenne!
Täällä on painontunnetta munasarjojen kohdalla, molemmin puolin. Ei niinkään alavatsassa muuten. Pirskale, kun ois alusta asti hokassut pitää jotain oirepäiväkirjaa.. Kai se on hyvä aloittaa nyt, niin pysyisi jatkossa perillä.
Heippa,
rutkasti onnea plussaneille!
täällä piinaillaan, menossa kp23 (ihan kohta kyllä 24 ;) ). Rinnat aristaa vähän ja nännit on kosketusarat, auts. Väsymystä on jonkin verran, mutta se taitaa olla pysyvä olotila. Menkkojen pitäisi alkaa ke tai to. Perjantaina aion tehdä testin, jos ei menkkoja kuulu, sillä lauantaina lähdemme kesälomareissuun Turkkiin! ( en malta odottaa, esikoisen eka lentomatka )
nyt unille, kivaa viikonloppua!
toivotteleepi Elmu kp23/27-28 yk3
Mulle oli merkattu väärä kp listaan, huomenna on kp24 :)
Ja yk on toisiaan 2 eikä 3 niinkuin kirjoitin äsken, vissiin vähän väsyttää ;)
Yenna oi että kun piristi nähdä suakin täällä! Onneks tosin jännäilemässä muita asioita eikä omaa raskautumista enää! :D Ihana, että sulla raskaus on jo noin "pitkällä". Ainakin riskialttein aika ylitetty :) Toivottavasti kaikki on menny hyvin.
Tann, mä olen koko tän vuoden pitäny kirjaa noista oloistani, koska gyne sillon joskus kehotti niin tekemään. On se tavallaan ollu ihan hyödyksi, mutta mulla ei vaan meinaa mikään kierto olla samanlainen. Ei samoja oireita samoihin aikoihin juuri koskaan.. Tulkkaa siitä sitten :D
Eilen, dpo6 tuntui illasta menkkajomotusta. Pari kertaa kun kävin vessassa, ni olin aivan varautunu näkemään punaista. Toistaiseksi ei ainakaan vielä alkaneet. Ihmettelen kyl niitä eilisiä jomoja :/ Ei ny tässä vaiheessa vielä pitäs tädin tulla kylään.
Ipa 25/40
Onnea kaikille plussanneille!! Täällä hymynaama tuli aamulla ovistestiin :) toivottavasti pääsen liittymään joukkoonne odotus-puolelle.......
kp 14/29-30 yk2
Moikka kaikille:)
Ihanaa,plussia tullut,onnea!!
Tulin ilmoittamaan että tipahdin ja vetäydyn taka alalle hetkeksi,ehkä kesän ajaksi. Käyn lukemassa kuitenkin päivittäin kuulumisianne.
Tsemppiä kaikille ja plussatuulia :D
ANNIINA77
Wtf, en mä ookkaan tippunut vielä :O
Minä odottelen edelleen menkkojen alkua... Voimakkaita nipistelyjä oli ti ja ke ja olin aivan varma, että ne alkaisivat, mutta ei... ja nyt ei ole tuntemuksia suuntaan tai toiseen... Viimeisimmän tesin tein to aamuna ja se oli nega... Jos ei ensiviikollakaan mitään kuulu, teen uuden testin ja jos on nega niin jään oletukseen että nyt vain yksi kierto jäi ns. "väliin" Olen aika varma että huhtikuun jännääjiin mennään :)
Voi Blackpanther ja Eitne.
Pysykää nyt vaan mukana maaliskuisissa. :) Sovitaan niin... Jännät paikat.
Ja Tann, lisäätkö minutkin listalle plussanneisiin, rv tänään huimat 4+3 ja se toinen testi edelleen tekemättä....
Estella
Peipillähän on aivan selvä plussa! eihän tuollaisesta tuloksesta ole epäilystäkään, onnea! ei itselläni ole/olleet tuollainen läheskään ja aina silti ollut plussa. Vau :) vahvistuispa omakin viiva tuollaiseksi lähipäivinä.