Maalisvauvat 2015
Tähän tähdätään.
Puoli vuotta yritystä piakkoin takana. Aika menee hurjaa tahtia. Alkaa pikkuhiljaa luovuttamaan.. Mieskin tuossa jo tokaisi, ettei ois arvannut, et tähän näin kauan menee, helppoahan se on sanoa, kun on jo kaksi omaa lasta. Sori negatiivinen, toivottavasti en aja ketään pakosalle!
Tervetuloa siis ne positiiviset, negatiiviset ja neutraalit ihmiset! ;)
tann kp 2/27-30 yk 6
Kommentit (278)
Täällä on muuten moni plussannut nyt, onnea kaikille tasapuolisesti :)
Mä keräilen rohkeutta testin ostamiseen.. kai sitä maanantaina pitää testata jos se täti ei tuukkaan. Kuvottavaa oloa on vähän, mutta niin on ollu joskus ennen menkojakin niin en paljon sen varaan uskalla laskea. Vuotoa ei tosiaan oo tullut kun se pari kertaa ihan aavistuksen ruskehtavaa ja tosi vähän paperiin..
Vitsit ihminen voi olla evo.. Antakaa mulle anteeksi, mun ensimmäinen yritys päivitellä tätä listaa!! :D Päivitänpä uusiksi, kun oli niin paljon virheitä.
Päivitystä 28.6
Kuumeilijat
tann kp 23/27-30 yk 6
ipa86 kp 25/40 yk6
asistente1escolar kp 31/28 yk 11
tunturi kp 7/24-26 yk 13
neppisnei kp 20/25-28 yk 3
jck kp 23/24-28 yk 6
toivoa täynnä kp 30/28-? yk 1
hormonihirviö kp 9/31 yk1
zaron kp 19/26 yk 12
pumpuli11 kp 26/32 yk 5
innu84 kp 17/~30 yk 12
tirppanen kp 23/25-28 yk 7
ötökkä kp 30/35? yk 2
miiisu kp 32/?? yk 10 (11kk)
minja85 kp 14/29-30 yk2
nera kp 13/31-36 yk 4
mimmi1 kp 17/33
vauveli2 kp 12/26-33 yk 3
toivetta täynnä kp 20/30-32 yk 10
iltatähti82 kp 26/? (epävirallinen yk 6)
tähtipölyä kp 11/26-29 yk 3
miiisu kp 10/? yk 11
vauvahaave1 kp 8/? yk 12
eitne kp 35/28-? yk 1
elmu86 kp 24/27-28 yk2
katjuska83 kp 19/27-29 yk 3
neljänsuora kp 24/28 yk ?
blackpanther kp 29/24-32 yk 7
Plussanneet
Laralo kp ? yk ?
metsämamma88 kp 21/28 yk 2
juliak kp 28/32-40 yk 4
peippi 36/31 yk1
estella kp 30/30 yk 2
Tippuneet
anniina77 kp 31/29 yk 11
Mulla 28.6. kp 29, tosin nyt tuon plussan myötä tietysti muuttuu raskausviikoiksi joten ei välttämät tarvi mun osalta korjata listaa :)
Tänään jatkunu hirveä turvotus, aamulla kuvotus ja närästys pitkin päivää.. Rinnat aivan järkyttävän arat myös ja nippailuja alavatsassa. Huomenna tai ylihuomenna tsekkaus miten plussa lähteny vahvistumaan :)
Mulla yks kp liian vähän, elikkä tänään on kp 25 :) Mutta voi olla että ite oon ilmottanu välillä väärän ku ei aina pysy laskuissa perässä.. mut ei maailmaa kaada !
Kiitokset Tann listan päivityksestä, harjotus tekee mestarin :) ! Täällä tänään tiedossa sukujuhlia, kivaa laittautua pitkästä aikaa.. Kohta loppuu loma, ens viikolla töihin!
Tirppanen kp 25/25-28 yk7
Heippa hei,
Testasin tänään iltapäivällä uudelleen PregCheckillä, se toinen Cittarin halpistesti. Ei tarvinnut pidättää kuin kauppareissun ajan, ja plussa piirtyi näkyviin. Uskottava on. :)
Olisin ostanut sen hienon apteekin digitaalitestin, mutta apteekkipa olikin sunnuntaina kiinni. No, nyt on plussa kahdella erimerkkisellä siltä varalta, että jompi kumpi olis ollut viallinen. ;)
Mitäs muille kuuluu?
Estella rv 4+4
Testasin. Enkä pirhana vie saanut edes kontrolliviivaa siihen testiin. Pitää tehä toinen testi aamulla jos ne menkat nyt ei oikeasti ala vieläkään. Jos ei sitten sekin testi oo viallinen kun on samassa paketissa..
Heippa!
Onnea kaikille plussanneille! :)
Minulla alkoi menkat tasan 28 päivää keskenmenosta, joten siirryn huhtikuun haaveilijoihin :) toivottavasti nyt sit tärppää.. ja toivottavasti keskenmeno ei oo sekoittanut kroppaa.. Plussatuulia vielä muille jännäilijöille!! :)
Huomenta! Täällä pärähti sitten plussa. Tänään jo 26/28. Kierrot on olleet nyt hyvinkin säännöllisiä 26-30pv välillä ja mietin että uskallanko testata mutta en millään malttanut odottaa kun oireet oli niin selvät että. Useamman päivän on ollut jo sellainen olo ettei tää voi olla muuta mutta sitten taas miettinyt että enhän mä nyt vaan voi olla raskaana.
Ilmoitin jo töihin että palaan työelämään, nyt ainakin puoleksi vuodeksi keikkaluontoisesti. Miehen kanssa ajateltiin että lapset on nyt tehty ja keskitytään näihin. Johan tässä niitä onkin, kuusi raskautta ennestään ja viisi ipanaa <3
Ei sitä kyllä uskalla kertoa kellekään ilman että elvytyslaitteet on vieressä ;)
Plussatuulia kaikille jotka vielä jännäävät ja pahoittelut tippuneille!
Täälläkin todnäk tiputaan.. Maha sekaisin jo nyt vaikka yleensä vasta menkkojen alkamispäivänä.
Huomenta. Täälläkin ns. virallista tippumista ootellaan. Pakko oli viime pe testata, kun tuli sillon ke ja to hyyyyvin ministi sitä vuotoa /pv ja vain ihan kertarykäsyllä.. Max yht 2tl.. No ilmeisesti ne oli sitä kiinnittymisvuotoa, kun hyyyyvin hailakan viivan olin olevinaan näkevinäni.. Mutta eipä se viiva ole siitä sit vahvistunut tähän aamuun mennessä, eli luultavasti vaan semmonen kemiallinen kyseessä.. Vai oisko jollain parempaa kokemusta, mitenkä kiinnittymisvuodon jälkeen alkaa positiivista raskaustesti näyttää? Mulle kun tuo kiinnittymisvuotokin oli uutta, ja luulen sen johtuneen siitä kohta 4 vkon takaisesta km:sta. (Km vuoto alkoikin ti 3.6, eli nyt ois kp 27/28-?). Ja tuo km:kin puhunee puolestaan, että varmaankin kemiallinen vaan, jos ei ole pystynyt kiinnittymäänkään yrityksestä huolimatta kohdunlimakalvoon.. Tosin tuo km vuotohan tapahtui juurikin silloin kun ois menkatkin olleet, enkä ois raskaudesta ilman sitä ihme vkon tiputtelua tiennyt.. BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!! :D :D :D :D Mutta tässäpä tän aamun analysointi omastanavasta. Ainiin, on mulla tissit vähä kyllä kipeät, mutta ei muuta oiretta.. Ei kyllä oo aiemminkaan ollu mtn pahoinvointeja tms, ja raskaustestitki oon plussannu vasta reilusti menkkojen myöhästymisen jälkeen.. Että toisaalta vielä vois pieni toivonkipinäinen ollakkii, ku hu (tai tällä viikolla) vasta pitäs ovulaatiosta mitattuna menkkojen alkaa..
Mutta HUUUUURRRRJAN PALJON ONNEA JO VARMASTI PLUSSANNEILLE!!! Teitähän on jo järetön joukko.. Tais olla enne se aikasempi vahinko listaus.. ;) Muille lisää plussapuhureita, että tuo positiivisten joukkokasvais, ja maalismussukoita tulis ennätysmäärä.. :) :) :)
Iltatähdelle peukut! Toivottavasti siellä asukki ois :)
Ois jo keskiviikko niin vois lakata miettimästä. Tai pikemminkin loppuviikko. Oikeaa puolta nippailee ja välillä vähän vasenta. Oikea puoli ei oo normaalia, ellei oo joku uus oire joka ennakoi tätiä.
^^Mulla tuli yhtenä vessareissuna verta, harmi etten muista tarkkaa päivää mutta se oli viime viikon alkupuolella, oisko ollu kp 18/28. Sillon jo säikähdin että nytkö jo menkat alkaa, ja kierto on tosi sekaisin. Samana iltana oli hetkisen voimakasta kipua, mutta ei ne menkat olleet, luultavastikin sitten se kiinnittymisvuoto. Ja tosiaan nyt kp 26, ja plussa tuli. Haalea mutta kuitenkin. Mulla ei ikinä mitään supervahvoja viivoja olekaan ollut kun varhaisilla viikoilla testaa, mutta raskaus kuitenkin alkanut ja ihan vauva lopputuloksena ollut :) mä nyt tilasin vielä sen digitestin niin katon mitä se näyttää.
Onnea kovasti plussasta Neljänsuora! Ja pahoittelut tippuneille :( sekä kovasti plussatuulia seuraavaan yrityskiertoon <3
Täällä plussa vaan vahvistuu, joten kai se on uskottava, et raskaana ollaan. :) En vieläkään meinaa välillä uskoa todeksi. Siirryn varmaankin nyt tuonne odottajien puolelle, mutta käyn täällä välillä aina seurailemassa mitä teille kuuluu ja tuleeko lisää plussia! Tsemppiä kaikille! :)
Isosti onnea kaikille plussanneille!!! :)
Itsellä käynnistyi kp37/? vieläkään ei menkat ole alkaneet, eilen oli taas voimakasta alavatsakipuilua ja olin varma että ne alkaa. Kaksi kertaa olen käynyt veskissä tässä aamulla ja tokalla kerralla sellaisella ajatuksella että nyt on varmasti vuoto alkanut, mutta ei, ei mitään... Rinnat on tuntunut vähän oudolle, mutta ehkä alan jo kuvitellakin oireita? Onko muilla kokemusta että viivästyneessä kierrossa olisi kuitenkin ollut kuukautiskipua?
Tällä hetkellä olemme mökillä ja ajattelin että testailisin vasta viikonloppuna kotona jos ei vieläkään kuulu mitään. Jotenkin minun on vaikea uskoa että tästä ekasta kierrosta olisin onnistunut tulemaan raskaaksi ja kaksi hätäistä testiähän tein viimeviikolla jotka oli selviä negoja. Kokoajan vain ihmettelen tätä oloani ja ärsyttää kun ei tiedä mitä tapahtuu :D Eilen ostin tamppoonejakin valmiiksi kun täällä mökillä ollaan, raskaustestiä en viitsinyt kuitenkaan... No, kyllä ne varmaan tänään alkavat *huokaus*. Ihanaa että voi jonnekin purkaa näitä sekavia ollakko vai eikö ajatuksia, on jo itsellä melko hömelö olo :P
Tänään kiertopäivä 28/28.
Ja laitan vielä kuvan testistä, tänä aamuna tehdystä laimeasta aamupissasta (iltapäivällä itse saan vahvempia viivoja). Mulle riittää tän vahvuinen viiva täysin. Sillä tämä kuva että jos joku miettii viivojen vahvuuksia, että onko tarpeeksi tumma, niin tälläinenkin on täysin hyvä!
Onko muuten maaliskuun odottajille omaa ryhmää?? koska en ainakaan löytänyt.
Metsämamma rv4+0
Metsämamma88 mulla ihan samanvahvuinen plussa eilen! Kyllä toi jo kertoo raskaudesta, koska testihän ei anna tuollaista haaleatakaan paksua viivaa ellei hcg ole koholla! :)
Perustin odottajille maalisvauvat 2015 ryhmän, kun siellä ei sellasta näyttänyt olevan. Siirryn itse sinne ja toivotan kaikki plussanneet sinne tervetulleiksi liittymään seuraani :)
JuliaK rv 3+6 (hurjaa kirjoittaa nämä tänne loppuun :D)
Onnea plussanneille !! :))
Täällä tipahdettu.. jälleen. Seitsemäs kuukausi ja kahdeksas kierros alkaapi. Toivo alkaa hiipumaan :(
Tirppanen
Mä nyt kierrän tätä maaliskuisten ketjua: haaveilijat -> pudonneet -> haaveilijat ja nyt: Plussanneet!!! Ihan selkeä plussa piirtyi äsken apteekin testiin.
Kiitokset JuliaK:lle ryhmän perustamisesta :) sinne siis!
Kovat tsempit pitkään yrittäneille, en osaa edes kuvitella miltä mahtaa tuntua joutua pettymään kerta toisen jälkeen. Mutta onneksi moni kuitenkin raskautuu, vaikka pitkänkin ajan jälestä, ja kaikenlaisia apuja onneksi olemassa.
Kaveripiiriin ja sukuun kuuluu tahattomasti lapsettomia, jotka sitten eivät ole pystyneet iloitsemaan minun odotuksistani. Surullista tietysti heille, ymmärrän, mutta ei kivaa minullekkaan.
Osaan arvostaa tälläistä onnea täysillä että voi saada lapsia, ja helposti. Toisaalta on niitä jotka ei halua ja raskautuuvat silti. Ei ole reilua, ei.
Jännittäviä hetkiä monella käsillä! Onnea niihin:)
Eilen varman plussanneena testasin vielä tänään ja viiva vahvistuu ja punertuu. Nyt kun ekan kerran tiedän tasan milloin hedelmöitys tapahtui niin voin kertoa tarkasti oireista.
Dpo4 alkoi tosi kova tissien särkeminen ja aristus. Se oli niin epänormaalin kovaa että itse aavistelin jo siitä tälläistä tulosta.
2+5 lämmöt nousi iltaisin 0,5 astetta, kuumotti poskia ja tissejä, samaan aikaan alkoi närästys iltaisin heräilemään (sitä ainoastaan raskaana, mies oli jo varma silloin tärpistä)
3+2 väsyttää normaalia enemmän ja 3+3 närästys alkaa vaivaamaan myös päivällä.
3+5 tänään aamulla alkoi pahoinvointi, pitkin päivää tuntunut aaltomaisena. La 10.3.2015.
Sanoin ei pysty kuvailemaan tätä onnen tunnetta.
Tosi kovia plussatuulia nyt muillekkin!