Maalisvauvat 2015
Tähän tähdätään.
Puoli vuotta yritystä piakkoin takana. Aika menee hurjaa tahtia. Alkaa pikkuhiljaa luovuttamaan.. Mieskin tuossa jo tokaisi, ettei ois arvannut, et tähän näin kauan menee, helppoahan se on sanoa, kun on jo kaksi omaa lasta. Sori negatiivinen, toivottavasti en aja ketään pakosalle!
Tervetuloa siis ne positiiviset, negatiiviset ja neutraalit ihmiset! ;)
tann kp 2/27-30 yk 6
Kommentit (278)
Ötökän elämää: Sitä tietty oikein suurennuslasilla rekisteröi kehoa nyt tarkemmin kuin aikaisemmin. Ihan muutamia mahakipuja ja -vihlomisia lukuunottamatta täytyy kyllä sanoa, että oireettomana mennään.
Mä vähän luulen, kehoani tuntien, että ovulaatio oli 13/28 ja puuhailut olivat 12/28 sekä 15/28 illalla. Tuolloin 15/28 päivällä oli kyllä ainoan kerran kun töissä tunsin kunnon vatsanväänteitä, mutta nekin meni kyllä ohi 10-15 minuutissa. Mitä lie??
Muuten tosiaan vain alaselkä on puutunut, muita mainittavia oireita ei kyllä oo.
Kiva lukea teidän kommentteja, kun asia kuitenkin mielessä pyörii.
Tänään 22/28.
Voi apua Eve1984 ja muut loppukierrossa menevät kanssakärsijät, miten sitä sais jotain muuta mietittävää? Koko ajan "ajatukset alapäässä" :D joka vessakäynti pelottaa... (Kp 28/24-28, yk 6). Ei tee toisaalta mieli testatakkaan, kun nega se vasta vituttaiskin... Sori kielenkäyttö...
Toivottaan Ötökän elämää, että tuo ois oikea plussa :)
Moi! Liittyisin myös mukaan maaliskuisiin! Nyt kp25/25-28 yk1. Eilenenin testaamaan illalla sillä early testillä ja negaahan se näytti. Mut oireita on, valtava väsymys, arkuus rinnoissa ja tuossa reilu viikko sitten tuli kasvoihin yhtäkkiä muutama iso finni. Välillä on jotenkin kuumottava olo koko kropassa, vatsa toimii myös erikoisen useasti..Tänään on joutunu useasti käydä vessassa jännittämässä, että alkaako ne menkat vai ei. Täytyy viikonloppuna uudestaan testailla.
Ennestään meillä on reilu 3v.tyttö.
jck, hyvä kysymys, mietin samaa..
kp 28/27-30
Päivän myöhässä toi lista mun kohdalla.
Tänään 3.7
Kp 16/? Yk:11
Hei, ja lämpimät onnittelut kaikille plussanneille, näköjään juhannuksessa oli jonkinlaista taikaa ilmassa :)
Omalta kohdaltani tulin ilmoittamaan, että tippunut olen, eilen alkanut kp1 ja näin ollen yk 6 käynnissä. Positiivisesti kun ajattelee, niin kuukautiset alkoivat päivälleen oikein ja nyt jo 3. kierto ollut tasan ton 32 pv ja ovulaatiokin tuli tikutettua, joten ne asiat toimivat.
Vielä onnittelut ja nyt lähden itse kohti Panadol purkkia, jotta kykenen näiltä säryiltä töihin :)
Juhannuksessa todella tais olla taikaa. Monta nimeä on jo plussan saanut :)
Itse tein tänään toisen testin, nyt dpo13. Haaleaa viivaa tulee testialueelle. Ehkä se vähän tummempi on kuin edellisessä testissä. Sunnuntaina seuraava..
Ipa kp31/40 yk6
Tänä aamuna tuli terävä plussa apteekin testiin :) tämä on jännää!
Huomenna lähdetään viikoksi etelään ja reissun jälkeen aion varata itselleni varhaisultran. Hui, mitäköhän uskallan reissussa syödä....
sekavin terkuin Elmu kp30/27-28 yk2 / rv4+1
Täällä olis kp 26/25-28 menossa ja menkkakivut + muut oireet saapuneet. Kyllä ne menkat nyt viikonlopun aikana varmaan taas alkaa.
Pari päivää sitten testasin viivanpaikan. Väriä siihen en kyllä saanut vaikka kuinka väänsin ja käänsin. Päätin etten enää testaile ovista enkä raskaustestejäkään. Ehkä sitten kun menkat on useemman päivän myöhässä ja alkaa olla oireitakin.
Jonkinmoinen positiivinen tulos saatu tänään testistä aamulla. Nyt kuitenkin päivällä oli tullut pikkareihin ruskeaa tuhrua, pyyhittäessä ei tartu mitään väriä paperiin. Sekavia tunteita. Pitää käydä ostamassa lisää halpistestejä ja testaan vielä huomenna tai sunnuntaina.
Hämillään....
Tuhrua tulee, eilen himppu verta kp oli eilen 22 (n). Vaikka ihan tarkkaa kuvaa normi kierrosta ei oo niin on se yleensä väliilä 26-29. Väsyttää vaikka nukun yössä melkein pari tuntia enemmän kuin yleensä , vatsaa vihloo jo ties kuinka monetta päivää, vaikka normaalisti menkkakivut alkaa vasta ekan kunnon vuotopäivän iltana eli mun laskuissa kp2-3. Vihlonta tuntuu myös ylempänä kuin perus menkat.... no parissa päivässä tää selkiintyy.
Kp 29/24-28, yk 6 ja testi näytti negaa :( ...en jaksa tätä...
Näkeekö tuossa kukaan tuota viivaa? Pirun vaikeaa vangita yks perhanan viiva. Onkohan lie viivanpaikka vai haamu vai mitä?
Tann mä kyllä näkisin, että tuossa olis viiva!
Tann kyllä mäkin siinä viivan näen. Suunnilleen samaa luokkaa kuin tuo mun toka testiversio.
Ja minä ilmoitan itseni pudonneeksi, tänään tehty testi negaa, menkkoja odottelen yhä alkavaksi. Taitaa olla pillereiden lopetuksesta johtuvaa tämä viivästys. No jospa sitten huhti tai touko vauvaa yrittämään :)
Huisisti onnea vielä kaikille plussaneille!
Kuinkahan pielessä tämä on..
Päivitystä 4.7
Kuumeilijat
tann kp 29/27-30 yk 6
ipa86 kp 31/40 yk6
tunturi kp 13/24-26 yk 13
neppisnei kp 26/25-28 yk 3
jck kp 29/24-28 yk 6
hormonihirviö kp 15/31 yk1
zaron kp 25/26 yk 12
innu84 kp 23/~30 yk 12
ötökän elämää kp 36/35? yk 2
miiisu kp 38/?? yk 10 (11kk)
minja85 kp 20/29-30 yk2
nera kp 19/31-36 yk 4
mimmijaonni kp 23/33
vauveli2 kp 18/26-33 yk 3
toivetta täynnä kp 26/30-32 yk 10
iltatähti82 kp 31/28-? (epävirallinen yk 6)
tähtipölyä kp 17/26-29 yk 3
miiisu kp 17/? yk 11
vauvahaave1 kp 14/? yk 12
katjuska83 kp 25/27-29 yk 3
eve 1984 kp 23/28 yk 1
kaaoksen kuningatar kp 22/? yk ?
tuulianniina kp 25-25/28 yk 1
Plussanneet
Laralo kp ? yk ?
metsämamma88 kp 21/28 yk 2
juliak kp 28/32-40 yk 4
peippi 36/31 yk1
estella kp 30/30 yk 2
neljänsuora kp 26/28 yk ?
blackpanther kp 31/24-32 yk 7
elmu86 kp 30/27-28 yk2
Tippuneet
anniina77 kp 31/29 yk 11
toivoa täynnä kp 28/28-? yk 1
tirppanen kp 26/25-28 yk 7
asistente1escolar kp 33/28 yk 11
pumpuli11 kp 31/32 yk 5
eitne kp 41/28-? yk 1
En vaihtanut itseäni vielä mihinkään, katsellaan muutama päivä.. Tein negan muistaakseni keskiviikkona, mutta tänään tuli tuo viiva näkyviin. Ei vielä oikein osaa iloita, kun ei tiedä oikeasti... Ja jos onkin oikeasti positiivinen, niin voihan se olla tuulimunakin tai kemiallinen.
Tänään 26/26. Eikä mitään tuntemuksia. En enää jaksa uskoa että tässä tärppäis ilman apukeinoja. Kattoo huomenna josko testais aamulla tai sunnuntaina. . On mulla vielä niitä herkkiä testejä jäljellä. Huomenna saadaan onneks yks pikkunen 7kk ikänen yökylään ja kaikki isommatki on paikalla. Jännä nähä miten isot reagoi ton pienen itkuun ym.. voi olla rankinta pienimmälle joka sekin pian 10 v..
Tänään tuli kp35/35? täyteen. Päätin testata aamusta siis ja olin hyvin epäileväinen tuloksen suhteen ja katsoin testiä 20sek(ei alkanut tulla toista viivaa), heitin hyllyn perälle ja menin takas nukkuun. Aamutoimien jälkeen menin katsoon uudestaan. Ja hämmästys oli suuri. Jotain siellä oli ja kuva kertokoon kaiken. Testaan vkoloppuna uudelleen niin nähdään vahvistuuko viiva. Jännää.