Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalisvauvat 2015

07.06.2014 |

Tähän tähdätään.

Puoli vuotta yritystä piakkoin takana. Aika menee hurjaa tahtia. Alkaa pikkuhiljaa luovuttamaan.. Mieskin tuossa jo tokaisi, ettei ois arvannut, et tähän näin kauan menee, helppoahan se on sanoa, kun on jo kaksi omaa lasta. Sori negatiivinen, toivottavasti en aja ketään pakosalle!

Tervetuloa siis ne positiiviset, negatiiviset ja neutraalit ihmiset! ;)

tann kp 2/27-30 yk 6

Kommentit (278)

201/278 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaronilla päivä liian myöhässä, korjaan seuraavalle kierrokselle :)

202/278 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tann sun testissä on selkeästi viiva! :) Minä itse innostuin jo tuollaisesta viivasta, koska jos tuo on pregcheck niin en ole koskaan niihin saanut edes viivanpaikkoja :)

Huomenna 5+0, jännä viikko edessä kun kuudennella viikolla alkaa sydän jumpsuttamaan ja soitan neuvolaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/278 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tipahdettiin! Mutta nää ei kyllä ole normaalit kuukautiset..paljon runsaammat isoine hyytymineen. Vatsaa jomotti muutama päivä ennen, normaalisti vasta samana päivänä. Voiskohan olla kyse hyvin varhaisesta keskenmenosta..?

Siirryn siis aikanaan toivomaan myöhemmälle ensi keväälle/kesälle.

Toivotaan paljon plussia vielä maaliskuulle! :)

204/278 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, markettien halpistesti pregcheck kyseessä :)

205/278 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamulla negan. Silti ei vuoto oo vieläkään alkanu. Testim ohjeiden mukaan sen pitäis näyttää jo 3 päivää ennen menkkojen alkamista plussa joten tuskin tässä raskaana ollaan. En sitte tiiä missä vika kun eivät ala vaikka tänää  kp 28/26 ja ovisplussa tuli juhannus lauantaina. .

206/278 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin tupataan vielä nipinnapin tähän ketjuun, vaikka luulen kyllä et jos heti tärppää niin menee kuitenkin huhtikuun puolelle..

Yk 1 kp 13/?(viimeksi luomuna ollut 32).

Vasta jätetty ehkäisy siis pois, mies 33, itse 28, ennestään kaksi lasta 9- & 3-vuotiaat. Eka saanut alkunsa 3 yrityskierrosta, toka kertaheitolla. Saas nähdä kuinka nyt käy.

207/278 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen se on. Päivitän huomenna listan ajantasallae ja tulen päivittämään niin kauan kun tarvis :)

Vierailija
208/278 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tann ONNEA! :) Mä en uskaltanu testata. Ensin piti tehdä tänä aamuna testi, mutta päätin, että tiistaina sittenkin. Ne kaksi (ke dpo11 ja pe dpo13) haamulaista jos ovat vahvistuakseen, ni tiistaina se olis sitten oltava selkeä plussa. Sit olis dpo17.

Ipa kp33

209/278 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tann: paljon onnea plussasta ja tervetuloa tuonne odottajien puolelle. Samoin myös muille plussanneille ja toivottavasti tämä hyvä plussapuhuri jatkuu!

210/278 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille. Olen pitänyt hiljaiseloa palstalta viime kierron varhaisen km:n jälkeen. Nyt uusi kierto ja uudet haaveet. Menossa kp 26/30 (dpo 10) ja selkä julmetun kipeä toista päivää, sellasta inhaa menkkajomoa. Viimeksi haamuplussa näkyi jo dpo 11, joten saatan testata huomenna.

Valtavasti Onnea plussanneille, kiva nähdä aiemmilta kuilta tuttuja nimiä (Ipa, Tann) plussanneissa ja muutenkin paljon nimiä onnekkaiden listalla! :) Ei-niin-onnekkaille ja kanssapiinaajille tsempit!

Rouva79, kp 26/30 yk 8

211/278 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipuin. Kp 31/24-28 yk 6 onkin nyt siis kp 1/24-31 ja yk 7. Aiemmin niin säntillinen 28 päivän kierto lyheni viimeksi neljällä päivällä, mikä sekin oli helpompi kestää, kuin tämä venähtäneen kierron aiheuttama toivo ja toivon musertuminen. Vetää mielen hyvin matalaksi :´(

212/278 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai siis Ipahan ei vielä virallisesti listalla ollut, mutta kovin lupaavalta vaikuttaa :)

213/278 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Jck, murehdi hetki ja koita sitten löytää voimia taas uuteen kiertoon. Meillä näemmä suunnilleen yhtä pitkään yritystä takana.

214/278 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti onnea Tann! Täällä menossa kp 25/28 ja kamalaa väsymystä! Ostin eilen herkän raskaustestin ja oli tarkoitus testata aamulla, mutta sitten eilen illalla luin, että ennen rv 4 periaatteessa sitä raskaushormonia ei vielä kehossa olisi. Päätin sitten jättää testaamatta. Tosiaan tänään ollut poikkeuksellisen väsynyt olo ja muutenkin etonut. Saa sitten nähdä, mikä on oikea syy oireiluun. Voi olla hyvinkin pelkkää loman tarvetta.

Sitä tässä mietin, että onko teillä muilla ollut oireina ummetusta tai yleensäkin mahan toiminnassa poikkeavuutta näin varhaisessa vaiheessa? Mä kun yleensä en kärsi vatsanväänteistä. :/

Vielä muutama päivä tätä yk1:n jännäämistä.

Tsemppiä kaikille! :)

215/278 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Rva79. Eiköhän tämä tästä taas helpota vähitellen. Onneksi on olemassa tuo ihana 4-vuotias, joka ilmeisesti aisti mun masennusmielialan, antoi pusuja ja kysyi, että menikö paha mieli pois <3

Mietin vain, että joko ikä (34 v) todella vaikuttaa näin paljon. 

Onko sinulla Rva79 jo lapsia? Kävinkin kurkkaamassa tuolta helmikuisista, kun en tajunnutkaan, että sulla meni raskaus kesken. Olen niin pahoillani puolestasi. Jaksamista uuteen yritykseen! 

Itse olen hyvin avoin ihminen ja parille kaverillekin olen kertonut vauvahaaveista. Nyt sitten on käynyt useamman kohdalla niin, että he ovatkin tulleet raskaaksi, mutta eivät ole kertoneet, että ovat yrittäneet lasta. On tullut aika tyhmä olo, ja se on nostanut kynnystä jakaa tätä taakkaa enää kenenkään kanssa. Onneksi tänne voi purkaa, vaikka eihän se sama asia ole.

216/278 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rva79: millä viikolla sulle tuli se keskenmeno? Itselläni oli raskausoireita tai jotain ei-tyypillisiä menkkaoireita ja ehdin jo negan testata, kunnes eilen alkoi vuoto..tätä edelsi pari-kolme päivää kestänyt vatsakipu ja huono oloisuus. Vuodon mukana tuli eilen kananmunan kokoisia hyytymiä suurimmillaan..tänään ei enää hyytymiä ja vuotokin vähentynyt. Jospa mullakin oli varhainen km..

Eve1984: mulla edellisessä raskaudessa oli vatsa löysällä ennen plussaa ja pitkälle plussan jälkeenkin :D

Vierailija
217/278 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille! En malttanu testata eilen vaikka alunperin piti. Jänistin siinä toiveessa, että viiva vahvistuisi kunnolla. Tosin hermot ei pitäny tiistaihin asti, joten tein tänä aamuna testin, dpo17 ja edelleen haalea viiva. Lisäsin sen kuvan tuonne "plussa vai viivanpaikka"-keskusteluun. Nyt siis kolme jossain määrin positiivista testiä. Huolettaa vain onko normaalia ettei tässä vaiheessa pitäisi jo olla selkeämpää viivaa?

Rouva 79 tervetuloa taas mukaan piinailemaan. Toivon niin kovin, että sulla nyt tärppää.

Jck oi kun ihana pikkuinen sulla! :)

Ipa kp34

218/278 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Luulin ensin että tämä ketju on niille jotka ovat raskautuneet ja saamassa vauvan maaliskuussa, mutta tämähän olikin kuumeilijoille! Saisiko liittyä mukaan?

Olen siis ihan uusi koko tällä palstalla ja me aloitimme yrittämisen tässä kierrossa, (olen halunnut vauvaa jo niin pitkään etten edes muista, olosuhteet eivät vain ole olleet otolliset ja järjellä ajatteleva mieheni on toppuutellut minua) aloitin heti innoissani testailemaan ovista, ja en sitä bongannut ollenkaan ja muutenkin en missään nimessä olisi odottanut edes toivoa raskaudesta. Ensimmäinen ihmetyksen aihe oli kun rinnat eivät kipeytyneetkään n. viikkoa ennen kuukautisia, siitä tiesin ettei menkat alkaisi. Nyt kuitenkin kp 37/30-35, valemenkat kipuineen ja tuhruineen tullut, haamuja davidin liuskaraskaustesteihin. Olin aivan varma että olen raskaana, mutta tänä aamuna tein apteekin oman raskaustestin ja se oli negatiivinen (tai no tunnin sitä tihrusteltuani itkusilmien läpi saatoin havaita jonkun aavistuksen viivasta). Eli putosin juuri kovaa ja korkealta ja alla ei ollut pehmusteita eli sattui ja aika paljon, niin suuri suru tuli. Eli samaa mieltä JCK kanssasi, odotusten herääminen ja sen jälkeen pettyminen on kamalaa, olisin mieluummin halunnut ne kuukautiset ajallaan ja normaalin kierron, jotta yritys voisi jatkua :(

Kuitenkin valitettavasti tiedän että minun pienessä päässäni elättelen toivoa siihen asti kun ne menkat alkaa, mitä muuten pitää tehdä jos ne ei ala?

Mukavaa viikonalkua kaikille!

219/278 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava huomata, että ryhmä kasvaa! Vertaistuki on sitä parasta tukea. :)

Kyllähän se vähän niin on, että sitä pienessä mielessä ajattelee ja toivoo kaikenlaista. Mutta toivoa ei pidä menettää eikä antaa epätoivolle periksi.

Mäkin olin niin tekevinäni testin su aamuna, mutta edelleenkään en oo testiä tehnyt. Jotenkin yritän jaksaa odottaa siihen ke/to ja katsoa, alkaako kk vai ei.

Eilen oli taas sellainen päivä, että "oireita" oli, mutta tänään taas kaikki normaalina.

Paitsi tuo outo vatsan toiminta. Liekö stressiä?

Vähiin käy päivät ennenkuin loppuu tää jännääminen. Ja jos ei tärppää niin sitten uutta yritystä!

Tsemppiä kaikille ja peukut pystyyn muillekin jännääjille. Ja ONNEA jo plussanneille. :)

Eve kp 26/28

220/278 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinailua.. Nämä viimeiset kierron päivät ovat aina yhtä tuskatuttavia.. Oireita saa niin paljon kuin vain jaksaa kuvitella. Ehkä nyt kuitenkin merkittävä oire olisi tuo rintojen arkuus joka voimakkaampaa kuin aiemmin, vatsassa ei juurikaan oireilua ehkä aamusta jonkinlaisen puristavan tunteen tunsin vasemmalla alavatsalla..

Noh, ei auta kuin odotella. Jotenkin tässä vaiheessa kiertoa aina on kovin pessimistinen olo, että ei tärpännyt nytkään. Kai se johtuu siitä kun noita pettymyksiä on tullut aina vaan..

Innu84 kp 26/~30, yk 12