Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarot-kortti

Vierailija
07.06.2014 |

Hei, opettelen tarot-korttien nostoa ja voin nostaa muutamalle neuvoa-antavan kortin johonkin asiaan HARJOITUSMIELESSÄ. En siis anna kyllä/ei tyyppisiä vastauksia vaan neuvon tai ajatuksen :)

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:17"]Moi. Rakkauspulmiin neuvoa ottaisin vastaan. Kiitän! :)

[/quote]

Tässä näkyy hieman taisteluhenkeä ja oletkin usein myrskyn silmässä ja valmiina puolustautumaan. Joskus ongelmat ovat tuntuneet ylipääsemättömiltä, mutta enää et ole sen asian vanki. Ajatuksesi voivat olla toimintaa edellä. Ilmaise ajatuksesi niin, että muutkin ymmärtävät. Olet tajunnut väärät asenteesi ja tekemäsi virheet. Sopeuta ne niin elämääsi, että voit jatkaa elämää.

Vierailija
2/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:19"]Hei. Minulla on hankala suhde ja haluaisin neuvoja siitä kuinka edetä- olisiko parempi erota vai pysyä tässä. Olen nro 14, muotoilin nyt kysymykseni paremmin.

[/quote]

Jokin palanen on hukassa. Kuvan henkilö lähtee pois tilanteesta. Tämä lähtijä oppii tuntemaan itsensä ulkomaailman kautta. Täydellinen auringonpimennys on vain hetken kysymys. Jotain pitää tapahtua, jonkin pitää kääntyä. Matkalla tulee vastaan kaaosta, mutta myös viisautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tästä kesästä tulee minulle? Miltä tuleva asuntotilanteeni näyttää? Voit myös kertoa mitkä kortit nostit! :) kiitos!

Vierailija
4/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:21"]Työasiaan. Mihin tulisi kiinnittää huomiota? Iso luova projekti on tämä.

[/quote]

Viet omat tietosi ja taitosi tähän projektiin, ulos maailmaan. Mitä uusia puolia voisit löytää itsestäsi katsomalla asioita vielä laajemmasta näkökulmasta? Kortti viittaa uusien reittien löytymiseen, uusien taitojen omaksumiseen, kielillä puhumiseen, erilaisten ihmisten kohtaamiseen. Kolumbuksen lailla. Seikkailu, toiminta, haasteet. Olet avoimella kukkulalla, avoimena elämälle. Tiedostat, että voit tippua alas, mutta seisot vahvasti jalat maassa.

Vierailija
5/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka meidän pikkuperheen käy? Jaksanko arkea, entä onko mies minulle oikea? Jaksaako hän?Saanko töitä lähitulevaisuudessa?

Vierailija
6/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:26"]Haluaisin kysyä terveydestäni. Miten tässä käy, voinko enää päästä eroon sairaalakierteestä ja olla terve?

[/quote]

Elämän perusta löytyy jos on valmis luopumaan kaikki huonot tottumukset ja vanhat lähestymistavat. Hieman kärsimykseen tämä kortti viittaa, mutta muutos on mahdollinen, mikäli vanhasta on valmis luopumaan. Tämä kortti voi olla portti uudelle alulle, mutta vaatii totaalista luopumista joistakin asioista sitä ennen.

Vierailija
7/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:26"]Haluaisin kysyä terveydestäni. Miten tässä käy, voinko enää päästä eroon sairaalakierteestä ja olla terve?

[/quote]

Elämän perusta löytyy jos on valmis luopumaan kaikki huonot tottumukset ja vanhat lähestymistavat. Hieman kärsimykseen tämä kortti viittaa, mutta muutos on mahdollinen, mikäli vanhasta on valmis luopumaan. Tämä kortti voi olla portti uudelle alulle, mutta vaatii totaalista luopumista joistakin asioista sitä ennen.

[/quote]

Kiitos, tuota totaalista luopumista pelkäsinkin, sillä tiedän mitä tarkoitat. Uuden alku ja tulevaisuus pelottavat, mutta minulla olisi maailman ihanin ja paras syy niihin.

Vierailija
8/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:47"]Hei ihana tarot-nainen,

joko minulle löytyy kesällä rakkaus uudesta kotikaupungistani? Ehdokkaita olisi muutamia, mutta onko kukaan heistä varteenotettava???

[/quote]

Terveppä, terve!

Muutokseen tämä kortti viittaa. Kortissa on pariskunta. Käännekohta. Kortti kehoittaa myös miettimään, mitä puolia ei hyväksy itsessään tai miksi ei tunne itseään riittävän tärkeäksi, jotenkin valtavirran ulkopuolella kulkemista.Näillä henkilöillä on toistensa tuki. Tsemppiä parinhakuun ;)

Vierailija
9/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä terveydestäni kysynyt jatkaisin vielä sen verran, että näyttävätkö kortit mitään valoa elämässäni? Jotain, joka auttaisi minua muutoksen tiellä. Itsetuntoni on alhainen ja henkisesti tunnen olevani todella lopussa, sen takia pelkään enemmän kuin koskaan aiemmin.

Vierailija
10/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:53"]Minä terveydestäni kysynyt jatkaisin vielä sen verran, että näyttävätkö kortit mitään valoa elämässäni? Jotain, joka auttaisi minua muutoksen tiellä. Itsetuntoni on alhainen ja henkisesti tunnen olevani todella lopussa, sen takia pelkään enemmän kuin koskaan aiemmin.

[/quote]

Sama viesti eri kortin viestinä. Rajojen ollessa liian tiukat paine kasvaa liian kovaksi. Kaikki tuttu ja turvallinen on nyt murtumassa, mutta älä annasen järkyttää sinua. Sinulla voi olla tunne, että kaikki onkin ollut vain harhaa ja valetta. Jotkut asiat vaan eivät olleet tarkoitettuja toteutumaan. Anna elämän viedä, nyt sinulla on mahdollisuus puhdistaa elämäsi! Vaatii uskallusta ja rohkeutta! Tsemppiä, tämä asia vaatii nyt panostasi.

Vierailija
11/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Jaksaisitko vielä katsoa minulle kortin? Olen sama, kuin nro 28, jossa kerroin elämän olevan hajallaan miehen uskottomuuden ja eron vuoksi. Miten tässä käy? Miten selviän tästä? Kiitos!

Vierailija
12/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:23"]Hei, Jaksaisitko vielä katsoa minulle kortin? Olen sama, kuin nro 28, jossa kerroin elämän olevan hajallaan miehen uskottomuuden ja eron vuoksi. Miten tässä käy? Miten selviän tästä? Kiitos!

[/quote]

Juu, tämä kortti viittaa kärsimykseen ja tuskaan, mikä sydämessäsi on. Kuvassa miekka on ihan lävistänyt sydämen. Tämä kortti viestii hyväksymistä ja tunteiden läpikäymistä. Kortti kehoittaa käsittelemään ajatusten ja tunteiden ristiriitaa. Kortti pyytää miettimään, onko tilanteita, joissa itsekin toimimme tunteitamme vastaan. Kaikesta päätellen miehesi kuitenkin rakastaa sinua. Torjumalla kärsimyksen, ylläpidät vaan omaa tuskaasi. Kortti antaa neuvon hyväksyä asia ja antaa sille sydämessä tilaa. Ei ole helppoa, mutta kaikesta päätellen teidän kuuluu olla edelleen yhdessä. Voimia!

Vierailija
13/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero olikin jo tehty. Asian jonkinastein hyväksyminen on välttämätöntä.

Vierailija
14/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28. ja 43.: Kiitos! Tunnistan itseni tästä tunteita vastaan toimimisesta... Hassua, että sinun vastauksesikin oli kahteen suuntaan menevä! Aivan kuin minunkin ajatukseni, eikö?

Vierailija
15/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:55"]28. ja 43.: Kiitos! Tunnistan itseni tästä tunteita vastaan toimimisesta... Hassua, että sinun vastauksesikin oli kahteen suuntaan menevä! Aivan kuin minunkin ajatukseni, eikö?

[/quote]

Kyllä!

Vierailija
16/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:04"]Miespuolisten ystävien ja miesten kanssa ylipäätään hämmennystä. Näetkö mitään?

[/quote]

Vastaisitko minullekin?

Vierailija
17/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:19"]Oi, kiva! Mäkin luen kortteja joskus. Tilasin juuri uuden pakan. :)

Saatko korteilta mulle mitään neuvoa tämän hetkiseen vaikeaan elämäntilanteeseen?

Kannattaa nauttia tästä päivästä! Luota siihen, että elämä kantaa. Oma suhtautuminen ja asenne on tärkeää, sillä kaikkiin ulkoisiin asioihin emme voi itse vaikuttaa. Uskalla ottaa hyppyjä tuntemattomaan ennakkoluulottomasti, niin ilo astuu kuvioihin :) Uskalla innostua, äläkä pelkää muiden ihmisten reaktioita.

[/quote]

Kiitos. :) Se on juurikin niin, että näihin asioihin ei voi vaikuttaa. Painiskelen oman epävarmuuden ja juurikin pelon kanssa kanssa.

Jatka toki korttien parissa. :) Jos ehdit johonkin väliin, niin kysyisin vielä, mikä pakka sulla on käytössä? Miten valitsit juuri sen?

[/quote]

Itse asiassa en tiedä tämän pakan nimeä. Tilasin Huutonetistä :) Aika alkuperäisellä kuvituksella

Vierailija
18/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:19"]Oi, kiva! Mäkin luen kortteja joskus. Tilasin juuri uuden pakan. :)

Saatko korteilta mulle mitään neuvoa tämän hetkiseen vaikeaan elämäntilanteeseen?

Kannattaa nauttia tästä päivästä! Luota siihen, että elämä kantaa. Oma suhtautuminen ja asenne on tärkeää, sillä kaikkiin ulkoisiin asioihin emme voi itse vaikuttaa. Uskalla ottaa hyppyjä tuntemattomaan ennakkoluulottomasti, niin ilo astuu kuvioihin :) Uskalla innostua, äläkä pelkää muiden ihmisten reaktioita.

[/quote]

Kiitos. :) Se on juurikin niin, että näihin asioihin ei voi vaikuttaa. Painiskelen oman epävarmuuden ja juurikin pelon kanssa kanssa.

Jatka toki korttien parissa. :) Jos ehdit johonkin väliin, niin kysyisin vielä, mikä pakka sulla on käytössä? Miten valitsit juuri sen?

[/quote]

Itse asiassa en tiedä tämän pakan nimeä. Tilasin Huutonetistä :) Aika alkuperäisellä kuvituksella

Vierailija
19/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, jäin jotenkin välitilaan... Näetkö vielä jotain? T: 28 ja 43

Vierailija
20/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:04"]Miespuolisten ystävien ja miesten kanssa ylipäätään hämmennystä. Näetkö mitään?

[/quote]

Vastaisitko minullekin?

[/quote]

Kortin sanoma viestii tukalasta tilanteestä, josta voit vapautua vasta kun ymmärrät mistä roikut. Sinun tulisi tavoitella taivasta ja henkisiä asioita. Sopeudut omaan kohtaloosi käyttämällä voimaasi ja kestävyyttäsi. Sinulla voi olla vähän kapea-alainen katsantokanta. Sinun tulisi oppia katsomaan asioita uudella tavalla. Olet menettänyt luottamuksesi omaan intuitioon. Sinun tulisi tunnistaa, mihin olet jumiutunut, tämän jälkeen muutos on mahdollinen. Hieman epävarmuutta ja itsekkyyttä. Mahdollisesti toisten kiristystä tunteilla. Tarve muuttaa vanhat käyttäytymismallit, oppiminen, asioiden näkeminen uudella tavalla.