Te, jotka ette kuntavaaleissa aio änestää Perussuomalaisia
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Porvarillisessa utopiassa (huom. ei vihervassarien) nämä tulijat suostuvat tekemään työtä halvemmalla kuin suomalaiset, jolloin työllistämisen kynnys kasvaa ja syntyy työpaikkoja ja sitä kautta hyvinvointia. He ns. "suostuvat tekemään työtä joka ei suomalaiselle kelpaa"
Piti varmaan olla, että työllistämisen kynnys alenee?
Silloin tuo kuvaisi hyvin kokoomushenkistä ajattelua. Uskovat, että isommat palkkaerot saavat ihmiset ponnistelemaan ja tämä luo sitä hyvinvointia.
Mihin persut tarvii perusteluita? Ei kai niitä kukaan järjellinen ihminen äänestä. Tunnen pari ihan mukavaa mutta siihen se jääkin. Ja suoraan sanottuna musta on pelottavaa että ko. puolue on niin suosittu, oli pakko lähteä itse ehdolle kun täytyy laittaa hanttiin sen minkä pystyy.
Vapaat suunnat varastaa niin hirveesti . Kauheesti . Törkeästi. Huumejuttuja . Väärennettyjä . Ei kiitos . Niiden omatunto on poltinraudalla merkitty .
Äärioikeiston tekemiset on niin nähty, ei mitään hyvää.
Vassarien valehtelukerho taas koolla :D
Iso keskari jokaiselle vassarinpaskalle. Te häviätte. Ette ehkä nyt, mutta vielä aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Arvot ovat todella paljon erilaiset kuin mulla. Lisäksi flirttailu äärioikeis ton kanssa takaa sen, etten ikinä anna heille ääntäni.
Flirttailuista tulikin mieleen.
Vauvapalstalaiset vaikka äänestää tunnepohjalla, niin onneksi enemmistö suomalaisista äänestää järkiperusteisesti <3.
Olen nähnyt aika läheltä pääkaupunkialueella kuntavaaleissa valittuja persuvaltuutettuja ihan työni puolesta ja huom. en ole poliitikko enkä omaa sen kummempaa poliittista kantaa.
Tietty käsitys on muodostunut ja se ei kyllä kannusta heitä äänestämään.
Vaikka olen viime aikoina alkanut joissain asioissa olla samaa mieltä persujen kanssa, en voi äänestää heitä. Syynä mm. jatkuva negatiivinen kampanjointi, ympäristönsuojelun vastaisuus, populismi ja sellaiset edustajat kuin Teuvo Hakkarainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Halla-ahon kätketty naisellisuus esteenä puolueen kehittymiselle? Kovin miesmäinen hän ei tosiaankaan ole.
Halla-ahon twink-olemus vetoaa keski-ikäisiin miehiin. Sellainen salaperäinen eroottinen lataus.
On siis täysin sallittua kiihoittua Halla-ahon kuvasta ja nähdä hänestä eroottisia unia?
Minä olen ihmetellyt niitä jotka näkee eroottisia unia Sanna marinista kun olisi Jussikin tarjolla fantasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Koska Perussuomalaiset eivät ole koskaan olleet hallituksessa, on nyt heidän vuoro
Voi luoja mikä logiikka. Persut oli hallituksessa, kunnallisvaalit ei vaikuta hallitukseen ja ei ole mitään vuoroja. Sovit varmasti hyvin persujen ehdokkaaksi, joten rohkeasti vain mukaan politiikkaan!
Vierailija kirjoitti:
Koska mokomat nostivat taas verojani (kunnallisvero) eikä ole sopivaa ehdokasta tarjolla.
Osa kunnista nosti veroa, osa laski. Tämä ei ole hallituksen tekosia.
Persut vihaavat luontoa, eläimiä ja naisia.
Miehenä äänestäisin Vihreitä. Siellä on aidosti miesten asioista kiinnostunut "vihreämies" jonka tahdon nähdä tulevaisuudessa eduskunnassa. Oli meinaa ekana perustamassa miehille tarkoitettua tukilinjaa ja pitää vihreissä miehille tarkoitettua alajaostoa.
Koska en halua lamauttaa kunnan päätöksentekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukko- ja kevyen liikenteen vastustaminen vaikuttaa olevan kaupunkini perussuomalaisten ykkösprioriteetti, ainakin päätellen valtuustossa käydyistä keskusteluista. Siinä minulle jo aihetta äänestää mieluummin melkein ketä tahansa muuta. Tosin Kokoomuksella on sitten hankkeenaan loppujenkin jäljellä olevien ranta-alueiden myyminen kiinteistöbisnekselle sen sijaan että jäisivät virkistyskäyttöön, joten enpä äänestä niitäkään.
Jussi ajaa fillarilla.
Homopekka ökymaasturilla likennesäännöistä piittaamatta.
Näistä kommenteista näkee, että ps:n kannattajilla on tarve nimittelyyn ja pilkkaan. 'Homopekka' on ihan selvästi tarkoitettu halventavaksi nimitykseksi. Pelkkä etunimi riittää muille ihmisille, muttei ps:n kannattajille, joiden mielestä homous on väärin, tuomittavaa ja naurettavaa, ja sellaista, josta täytyy lällätellä. Tosin sitten jos näin sanoo, niin he tulevat kertomaan, kuinka ps:n joukoissakin on homoja. He eivät kuitenkaan käytä omista homoista tuollaisia nimityksiä. Jos Jussi tykkäisi miehistä, niin eivät he kutsuisi häntä homojussiksi.
Myös amikseksi nimittäminen on tarkoitettu pilkaksi, vaikka 1) amiksen käymisessä ei ole mitään vikaa, eikä 2) nimittelijällä ei ole mitään tietoa tuon toisen kommentoijan koulutuksesta. Se on vain kiva "heitto" ja "vitsi", vaikka eivät kestä samanlaista puhetta heistä itsestään.
Että tällaista sakkia on ps:n väki. Heillä on pakkomielle halventaa muita, puhua pahaa ja arvostella toisten mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstalaiset vaikka äänestää tunnepohjalla, niin onneksi enemmistö suomalaisista äänestää järkiperusteisesti <3.
Niinpä. 80-85prosenttia jättää äänestämättä persuja.
Jos he jotain suustaan päästävät, niin se on yleensä sammakko. Perään huudetaan Vitsivitsi.
Tätä kun miettii vähän pidemmälle niin näkee ettei tämänkaltainen kehitys tee meistä ainakaan vaurasta maata, vaan ajaa enemmän kehitysmaan suuntaan. No kyllähän siinä prosessissa pieni joukko ihmisiä rikastuu ja korjaa potin itselleen; samalla kun muu kansa verotetaan kuiviin ja valtio velkaantuu entistä pahemmin.
Hyvinvointivaltiossa ei vaan voi toimia avointen ovien päivät kaikille tuljoille.