Millaisiin kompromisseihin suostut seksissä puolison kanssa?
Eilen tuli vähän riideltyä aiheesta ja tekisi mieli kuulla muiden kokemuksia. Kiitos!
Kommentit (34)
Suostun heti aina kun mies haluaa, ja mies suostuu kun minä. Tänään saanut jo ainakin 4 kertaa. Sovimme, että huomenna mies saa ensin suuhoidot, ja sitten kapuan ratsaille.
Yhdessä oltu vuoskymmenet, eikä halut hiivu mihinkään ja rakkauskin roihuaa molemminpuolin, mikä on ihme!
Suostun olemaan uskollinen, vaikka vaimo haluaa ehkä kerran kuussa.
M43
Olen suostunut pitämään stay upeja ja korkkareita välillä miehen mieliksi. Lisäksi myös välillä suuseksissä nielen miehen spermat, vaikka en siitä hirveästi pidä.
Suostunut kaikkeen mitä vaimo pyytänyt ja kaikkeen mikä auttanut hänet saamaan orgasmeja. Siksi en ole koskaan kieltäytynyt seksistä. Vaimo pitänyt huolen, että meillä ollut aina tarpeeksi seksiä ja mies tyydytettynä.
M62
Suostun olemaan ilman kun vaimo ei halua koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Suostun olemaan uskollinen, vaikka vaimo haluaa ehkä kerran kuussa.
M43
Sama juttu. Mieheni on 43v ja haluaa kerran kolmessa kuussa.
N31
Nuolen vaimoni p3ppur3ikää, vaikkei hän nuole minun.
Vierailija kirjoitti:
Nuolen vaimoni p3ppur3ikää, vaikkei hän nuole minun.
Onko otettu F-Enve-O -näyte?
Eikö kaikki seksissä ole tavallaan kompromisseja? Minä etsin sellaisen naisen, joka piti suunnilleen samoista asioista, kuin minä seksin saralla. Siitä on ollut hyvä ponnistaa eteenpäin. Suurimmat jutut on yhteisiä, mutta jotain pienempiä sitten jäänyt toteuttamatta nykyisen kanssa, kun ne eivät vain toimi meidän yhtälössä. Mutta muuten teen kaikkea, mitä vaimo vain kehtaa vinkata. Pidän reaktioista ja jos jollain ”tempulla” saa vaimosta voimakkaita reaktioita (suuntaan tai toiseen), niin mikäs siinä.
Vaimoni on seksiorjani, eli suostuu aina kaikkeen mitä haluan. Näin on sovittu ja se on toiminut hyvin jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on seksiorjani, eli suostuu aina kaikkeen mitä haluan. Näin on sovittu ja se on toiminut hyvin jo vuosia.
Meillä samantyylistä menoa. Tietysti kuulostelen ja seksiä on myös jos vaimo selvästi jotain vailla. Vaikkei itseä aluksi niin kiinnostaisi.
Suostun kompromissiin, jossa seksiin ei kuulu ollenkaan yhdyntää. Ei ole koskaan kuulunut eikä todennäköisesti tule koskaan kuulumaan. Repikääpä siitä, kitisijät! Tämä siis vakituisen kumppanin kanssa, puolisoa ei ole.
Miksi kaksi ketjua samalla otsikolla?
Minä hoidan vaimolleni orkun, jos hoitaa minulle. Toki tästä poiketaan joskus siten että hoidan vaimon ja itse säästelen,maistuu sitten seuraavalla kerralla vielä paremmalle kun säästelee välillä itseään.
En saa koskaan suikkaria, vaikka itse nuolen lähes aina. Vaimo ei vain halua ottaa suihin. Tykkään kyllä nuolla ja vaimo tykkää kun nuolen. Seksiä ylipäätään on harvemmin kuin haluaisin. Tuossapa ne suurimmat kompromissit.
Suostun seksiin, vaikka ei ole haluja.
Suostun siihen kun vaimo haluaa ehkä parisen kertaa vuodessa kunnon ns gang bang session usean miehen kanssa. Hän vastaavasti suostuu mielikseni aika usein pukeutumaan vähän lutkahtavaksi tai vetää ihan suoraan sellaisen 'huoralookin' joskus koti-illassa.
pari +40
En tee kompromisseja, muija lähtee jos seksiä ei ole.
Pakko ollut hyväksyä, ettei swingailut ole puolison juttu. Itselle menisi useamman kerran vaikka vuodessa hupisessiona. Puoliso "suostunut" kerran pari vuodessa, mikä tietysti syö iloa hommasta.
Suostun harrastamaan seksiä kerran viikossa, vaikka itselleni riittäisi vähempikin.
N37