Olen tässä kesällä katsellut Bondeja ensimmäistä kertaa
Ei nämä mitään ihmeellisiä ole. Rikas hyvin pukeutunut brittimies viekoittelee naisia ja siinä samalla vetää pahiksia turpaan joko nyrkein tai asein. En ymmärrä näiden elokuvien viehätystä, mutta tulipahan kokeiltua.
Kommentit (16)
Nää lusmut vois jo tehä sitä uutta bondia. Kulunu jo 4 vuotta edellisestä
no jos verrataan 2020-luvun elokuviin jotka ovat täynnä WOKE agendoja ja erilaisten rahastusagendojen tukemista ja propagandaa niin itse asiassa Bond elokuvat ovat hyvinkin laadukkaita...
Eiköhän niissä purettu maailmansodan jälkeisiä ja kylmän sodan aikaisia paineita.
No onhan niissä jännitystä, komediaa, tekniikkavempeleitä ja kansainvälistä charmia. Ja alkutunnarit ja introt. Nuo agenttivälineet on mielestäni yksi jännityselementti, eihän ne toki nykyään samalla tavalla pure kun kaikki on jo ns. nähty.
Ja toisinaan meno on melko korniakin. Eikä ne elokuvateknisesti mitään huippuleffoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty. Jos tekee perinteisemmän Bondin, vihervassarit suuttuvat. Jos tekee woke-Bondin, vassarit ja Hesari ovat hetken iloisia mutta elokuvaa ei katso kukaan täyspäinen...
Bondeja pitää katsoa ajan kuvana. 60- ja 70-luvuilla ne oli hyvinkin eksoottisia elokuvia ja lähestulkoon matkailumainoksia, kun eihän suurin osa ihmisistä ollut silloin juuri matkaillut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä koko sarja kannattaisi jo haudata, johan näitä filmejä on tarpeeksi ja liikaakin.
Itse jaksan katsoa Bondit alusta suurinpiirtein siihen, kun Timorhy Dalton ryhtyy Bondiksi. Sitten loppuu. Loppupään leffat olen käynyt katsomassa elokuvissa ja se riitti.
Henkilökoht suosikkeja ovat (ei missään järjestyksessä) mm.
Pallosalama, Timantit ovat ikuisia, Octopussy, Erittäin Salainen, Elä ja Anna toisten kuolla
Minä näin ensimmäisen Bondin toukokuussa 1983. Se oli Kuuraketti ja vuokrasin sen videonauhana, kun vuokrasin samalle viikonlopulle videonauhurin. Oman videonauhurin ostin elokuussa 1983. Myöhemmin ostin kaikki Sean Conneryn ja Roger Mooren Bondit videonauhana, sitten bluray-levynä. Sen jälkeisiä Bondeja en ole katsonut yhtään. Suurin into Bondeihin loppui jo 90-luvulla. Nuo bluray-levyt on vieläkin katsomatta.
Juntit hehkuttaa aina jotain Bondeja. Tylsämielistä paskaa vajaaälyisille se on.
Vierailija kirjoitti:
Juntit hehkuttaa aina jotain Bondeja. Tylsämielistä paskaa vajaaälyisille se on.
No mikä se on sitä parempaa tv viihdettä?
Ilmoitin juuri työkkäriin, että suostun ottamaan salisen agentin tehtäviä vastaaan kun siinä juodaan drikkejä, harrastetaan seksiä kaunottarien kanssa ja ajetaan kaikilla kivoilla autoilla ja veneillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä se on sitä parempaa tv viihdettä?
Jos sinulle oikeasti joku Bond on parasta viihdettä niin olet tosiaan aika tylsämielinen.
Ne alkukesän Bondit on parempia kuin nää uudemmat.