Mitä mieltä nimestä Noel?
Ajattelimme antaa pojallemme nimeksi. Toiseksi nimeksi pitempi, kolmitavuinen nimi, sukunimi on vierasperäinen.
Mitäs mieltä olette?
Kommentit (43)
Oli yksi ykkös vaihtoehdoista jos olis meille poika tullut:)
Mä tykkään, tosi kiva nimi. Aikaisemmin yhdistin sen jouluvauvoihin, mutta nykyään on pikkusia Noeleja jotka on syntynyt ihan mihin aikaan vuodesta tahansa. Ja hyvä niin.
Yks harvoista kauniista miesten nimistä.
Mikä olisi sopiva lempinimi Noelille? Vai tarvitseeko noin lyhyt nimi mielestänne lempinimeä?
Ap
Ei lempinimi ole välttämättä lyhennys nimestä, vrt. John - Jack.
Noel ei välttämättä kaipaa lempinimeä. Luulen että tuollaisella nimellä sellainen syntyy itsestään ihmisen mukaan jos on syntyäkseen.
Kolmitavuinen toinen nimi? Navidad? Olisi sitten Noel Navidad (buahahahaa!).
Ei ole minusta kaunis nimi. Ei kukaan halua olla aikuisena kantaa nimeä Noel, uskoisin niin.
Joka toisella poikavauvalla nykyään, mutta jos se ei haittaa, niin miksipä ei.
Tosi kaunis nimi, mutta mullakin mennyt vähän maku. Siis siksi, kun munkin tuttavapiirissä parin viime vuoden aikana kastettu 5 Noelia...
Todella ihana! Se on kaunis sekä suomeksi ja ruotsiksi englanniksi :) aivan ihana, älä epäröi.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 17:04"]Miksei haluaisi olla Noel?
[/quote]
Noel on mielestäni lapsen nimi tai vaikka lemmikki kanin. Ei aikuisen miehen. :)
Ranskalainen miehen nimi, kaunis mielestäni.
Mutta Noelhan on jo vanha nimi, ainakin muualla maailmassa :o Moni on saanut nimekseen Noel jo 20-luvulla.
Ai, mä nään mielessäni superseksikkään, enkelikiharaisen, kullanruskeaksi paahtuneen adoniksen! :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 16:35"]Mikä olisi sopiva lempinimi Noelille? Vai tarvitseeko noin lyhyt nimi mielestänne lempinimeä?
Ap
[/quote]
Noel => Joulu => Pukki.
Että Pukiksihan sitä sitten tullaan viimeistään yläkoulussa kutsumaan.
Ihana nimi. Vaikka sukunimi olis virtanen.