pihlajiston varaa kirppis kokemuksia?
Käykö kauppa? Mietin pöydän ottamista kun myyntitakuukin näyttää olevan.
Kommentit (78)
Ootteko saaneet teidän varastettuja tavaroita takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Olipas erikoinen kommentti tuossa edellinen... ei kait mitenkään liity näihin kirppiksiin... en ainakaan mitään häiriökäyttäytymistä ole havainnut kummassakaan.
Itse tein erittäin hyvät myynnit nimenomaa Pihlajistossa siinä Alepan vieressä. Paljon on ulkomaalaisia mm. virolaisia, venäläisiä, mutta myös ihan paikallista kantaväestöä ja kauppa käy, tykkään :)
Ihania löytöjä tein myös itselle, lapsille ja yllättäen paljon myös miehille mukavia ja muodikkaita merkkivaatteita.
Tästä niin paistaa läpi henkilökunnan itsensä kirjoittama ylistysvirsi, että enpä taida ainakaan Pihlikseen viedä.....
Kiva kirppis, kiva henkilökunta ja paljon kivoja asiakkaita. Kauppa käy kun kysyntä ja tarjonta kohtaavat eli hyvä tavara ja oikeat hinnat :)
Pitääpä lähteä tutustumaan, kun on niin monenlaita palautetta...jotenkin noista katkerista palautteista tulee mieleen, että oletkos paskaa tavaraa myynyt, mikä ei ole menyyt kaupaksi, niin sen takia täällä huutelet...
Varaa kirppis/ Pihlajisto:
osa myyjistä tuntuvat suoraan sanoen tasapainottomilta ja vaikuttavat olevan siellä ns. pakkotyöperiaatteella. Samat risat ja surkeat kamat seisovat pöydissä kuukaudesta toiseen... Stadin EHDOTTOMASTI paras, ystävällisin & ammattimaisin kirppis: KIRPPUTORI EEMELI!!!
Nyt täytyy olla eri mieltä. Olen ollut monesti myymässä itse ja käyn lähes päivittäin ostoksilla koska asun naapurissa. Minusta tavarat vaihtuu nopeasti, liiankin, jos olen jäänyt miettimään niin seuraavan kerran joku on jo kerennyt ostamaan sen :D Että ei siellä kaikki tavarat seiso kuukaudesta toiseen...ja jos joku surkeita ja risoja kamoja vie myyntiin niin eihän se kirppiksen vika ole vaan sen myyjän! Minulla ainakin on sujunut kaikki aina hyvin, sinähän voit mennä sinne EEMELIIN jos se miellyttää sinua enemmän :D
Edellisistä puheenollen. Tuntemani Eemelin kanta-asiakas kertoi törmänneensä Varaa.kirppiksellä todella omituiseen ja tylyyn käytökseen. Oli halunnut ostaa jonkun esineen, niin myyjä oli ollut selvästi vihainen asiakkaan "löydöstä" ja hänen palvelemisensa sijaan rynnännyt tyhjentämään pöytää josta asiakas oli tavaran myyntitiskille maksettavaksi tuonut. Monella netin keskustelupalstoista on kerrottu Pihlajistossa tapahtuneen vastaavia outouksia.
Minä tykkään kirjoitti:
Nyt täytyy olla eri mieltä. Olen ollut monesti myymässä itse ja käyn lähes päivittäin ostoksilla koska asun naapurissa. Minusta tavarat vaihtuu nopeasti, liiankin, jos olen jäänyt miettimään niin seuraavan kerran joku on jo kerennyt ostamaan sen :D Että ei siellä kaikki tavarat seiso kuukaudesta toiseen...ja jos joku surkeita ja risoja kamoja vie myyntiin niin eihän se kirppiksen vika ole vaan sen myyjän! Minulla ainakin on sujunut kaikki aina hyvin, sinähän voit mennä sinne EEMELIIN jos se miellyttää sinua enemmän :D
Varmaan olet siellä usein myymässä ja ennen muuta ostamassa parhaat päältä koska olet yksi paikan myyjistä ; )
Kurjaa, kun katkeroituneet ihmiset mollaavat täällä ja yleensä ne on niitä, jotka vaativat erityiskohtelua. Onneksi on näitä mukavia kirppiksiä tykkään sekä Pihlajiston että Pihlajamäen kirppiksestä, kun ei näillä alueilla muutenkaan ole liikaa palveluita. Itse tulen Malmilta ainakin kerran viikossa käymään molemmissa. Täällä on kiva tehdä hyviä löytöjä ja tavata mukavia ihmisä. Hyvää jatkoa molmpiin paikkoihin!
Kävin eilen ja ainakin pöydät oli kiitettävän täynnä tavaraa. Mukaan tarttui kasa leluja.Ei huippu muttei huonoimmasta päästäkään.Ja sitä uutta rihkamaa oli maltilla,mikä plussaa.(moni kirppis pilattu sillä)
Eemeli mainostaa omaa kirppistään täällä ja mollaa muita, ihme touhua...luulis, että asiakkaita riittää kaikille :(
Etsin itselleni mukavaa itsepalvelukirppistä HKI-Espoo-Vantaa akselilta ja katselin näitä palautteita, mitä ihmiset kirjoittelee, niin on se kyllä kumma miten toi nettikiusaaminen ulottuu ihan kaikkialle. Eli näiden törkeyksien jälkeen, mitä ihmiset kirjoittelee palstoille vauva.fi ja suomi24, en ainakaa valitse kirpparia vaan menen paikan päälle tutustumaan.
Tosiaan kaikkia kirppareita haukutaan...on onneksi kivaakin palautetta välillä. Onko se sitten niin, jos oma roina ei mene kaupaksi, niin kirppiksen vika? Palautteiden mukaan tuntuu myös, että ihmisten mielstä pitäisi saada paikka ilmaiseksi, hälyt ilmaiseksi, kahvikuppi ilmaiseksi ja mikään ei saa maksaa mitään. Ei ne kirpputoritkaan kuluitta pyöri, vuokrat, palkat jne...
Henkilökunnan käytöstä voi toki kritisoida, jos on tyytymätön palveluun, mutta ei mennä henkilökohtaisuuksiin.
Eiköhän jatkossa anneta palautetta asiallisesti, eikä huudella omaa pahaa oloa täällä!
Pihlajiston kirpputorin myyjiien huonosta käytöksestähän näillä palstoilla juuri on lukuisia tarinoita! Sehän mitä suurimmassa määrin on henkilökohtaista kokemusta.
Ystävällinen ja mukava henkilökunta, eikö se niin ole, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...
Varaa kirppiksen henkilökunta on pääosin elämäänsä kyllästyneen oloista porukkaa ja -vastauksena ketjun alkupään kysyjälle- varastettua tavaraansa ei todellakaan saa takaisin! Yksi myyjistä ilmoitti nokkavasti kysyessäni kadonneesta Iittalan maljakostani, että he eivät TODELLAKAAN voi vastata varastetuista tuotteista, sillä kyseessä on kirpputori, jossa varkauksia ei voida valvoa eikä sellaista kuulemma ole luvattukaan tehdä (eivätkähän myyjät tunnu olevan kovin usein edes paikalla, vaan takahuoneen uumenissa tekemässä Luoja yksin tietää mitä ja asiakkaat odottelevat yksin myyntitiskillä saadakseen maksaa ostoksensa!) Että tällainen "myyntitakuu" Pihlajistossa...
Taas otsikko, josta ei saa mitään selvää.
Anna tavarasi omalla vastuullasi kirjoitti:
Varaa kirppiksen henkilökunta on pääosin elämäänsä kyllästyneen oloista porukkaa ja -vastauksena ketjun alkupään kysyjälle- varastettua tavaraansa ei todellakaan saa takaisin! Yksi myyjistä ilmoitti nokkavasti kysyessäni kadonneesta Iittalan maljakostani, että he eivät TODELLAKAAN voi vastata varastetuista tuotteista, sillä kyseessä on kirpputori, jossa varkauksia ei voida valvoa eikä sellaista kuulemma ole luvattukaan tehdä (eivätkähän myyjät tunnu olevan kovin usein edes paikalla, vaan takahuoneen uumenissa tekemässä Luoja yksin tietää mitä ja asiakkaat odottelevat yksin myyntitiskillä saadakseen maksaa ostoksensa!) Että tällainen "myyntitakuu" Pihlajistossa...
.
Tuo on ihan normaali käytäntö, ettei kirpputori vastaa varkauksista. Poliisille ilmoittavat.
Juu. Myyjiä ei näy mailla halmeilla kuin "armosta", tavarasi varastetaan ja sitten "ilmoittavat" poliisiin.
Paska kirppis. Henkilökunta kummallista.
Tappiolle siellä aina jää ja kalliimmat tuotteet pöllitään. Merkkitakit ja laukut multa kadonneet, joten aika iso tappio vielä lisäksi.
Joku voisi vaik ärrän tilalle perustaa kunnon kirppiksen, jossa homma toimii ja henkilökunta mukavaa. :)